לא עוצרת: המעושרת אתי דודאי מדגמנת בגדי ים - צפו בתמונות
המעושרת במיל' אתי דודאי, שנבחרה להוביל את סדרת הקמפיינים החדשה של H&O, החליפה לבגד ים שכל כולו פסים צבעוניים, זאת לרגל פתיחת עונת אביב-קיץ של הרשת.
אל סט הצילומים של הקמפיין, שיעלה בטלוויזיה בימים הקרובים, הגיעה דודאי כשלגופה בגד הים המדובר בלבד, וכך המשיכה להסתובב במהלך היום.
על הבחירה דווקא בה כפרזנטורית אמרה הגברת, כי היא גאה לפתוח את עונת האביב ולהצטלם בבגד ים (שהותאם במיוחד עבורה) ולא רק. בקרוב נוכל לראות אותה נופשת עם הבייבי המפוספס בחופי הים השונים בארץ.
- 14.נויה מילנר 12/04/2013 15:22הגב לתגובה זואני נויה מילנר וזה לא עוזר לי כלום לא עוזר לי אתם סתם מרביחים כסף ואנחנו אומללים סתם מבזבזים כולם תדעו זה לא עוזר!!!!!!!!!
- 13.כואב לי בעיניים (ל"ת)כאב 01/04/2012 17:08הגב לתגובה זו
- 12.אכן תמונות קשות (ל"ת)אבי 01/04/2012 13:45הגב לתגובה זו
- 11.יוסי 01/04/2012 13:18הגב לתגובה זולמה בבגד ים צנוע כל כך?
- 10.אישה נוראית 01/04/2012 12:56הגב לתגובה זופשוט גועל נפש.זה מראה למה נשים כאלו מתחתנות .רק בגלל הכסף!
- 9.אוהב מילפיות 01/04/2012 12:07הגב לתגובה זונשים בגילה נראות כמו סחבה והיא ניראית מיליון דולר. הייתי טורף אותה בלי מלח.
- או הפוך, פשוש (ל"ת)שושנה 02/04/2012 07:41הגב לתגובה זו
- 8.אכן תמונות קשות. (ל"ת)c 01/04/2012 12:02הגב לתגובה זו
- 7.מנשה 01/04/2012 11:54הגב לתגובה זורק חבל שאחת כמוך בטוח לא תיסתכל על אחד כמוני אני בן 37 גובה 186 ניראה טוב אבל את בטח רוצה גם עשיר מאוד
- 6.מי זו מתוקה שליד אתי שווה לגמרי!! (ל"ת)שגיא 01/04/2012 11:54הגב לתגובה זו
- 5.זול ,זול ,זול ,זול . (ל"ת)בא 01/04/2012 10:52הגב לתגובה זו
- 4.ניר 01/04/2012 10:49הגב לתגובה זוהיא נראית ממש טוב חברים , בשיא הרצינות אני בן 30 וחולם עליה בלילות
- ימית 01/04/2012 10:53הגב לתגובה זוהכסף שאין לה אתה חומד בו
- 3.גל 01/04/2012 10:47הגב לתגובה זואיןמה לראות בטלויזיה, עכשיו צריך לראות אותם כפרזנטורים, נמאסתם
- 2.טל 01/04/2012 10:45הגב לתגובה זונמאס לראות כל איזה מטומטם ריאלטי שהופך לפרזנטור
- 1.ד"ר 01/04/2012 10:12הגב לתגובה זוהתעללות בבע"ח וסיכוי לאין אונות.
- היא ניראת מעולה לגילה המופלג (ל"ת)דפנה 01/04/2012 10:51הגב לתגובה זו
- ד"ר 01/04/2012 13:23אבל היא לא רצה להצטלם בבגד ים
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
