לא עוצרת: המעושרת אתי דודאי מדגמנת בגדי ים - צפו בתמונות
המעושרת במיל' אתי דודאי, שנבחרה להוביל את סדרת הקמפיינים החדשה של H&O, החליפה לבגד ים שכל כולו פסים צבעוניים, זאת לרגל פתיחת עונת אביב-קיץ של הרשת.
אל סט הצילומים של הקמפיין, שיעלה בטלוויזיה בימים הקרובים, הגיעה דודאי כשלגופה בגד הים המדובר בלבד, וכך המשיכה להסתובב במהלך היום.
על הבחירה דווקא בה כפרזנטורית אמרה הגברת, כי היא גאה לפתוח את עונת האביב ולהצטלם בבגד ים (שהותאם במיוחד עבורה) ולא רק. בקרוב נוכל לראות אותה נופשת עם הבייבי המפוספס בחופי הים השונים בארץ.
- 14.נויה מילנר 12/04/2013 15:22הגב לתגובה זואני נויה מילנר וזה לא עוזר לי כלום לא עוזר לי אתם סתם מרביחים כסף ואנחנו אומללים סתם מבזבזים כולם תדעו זה לא עוזר!!!!!!!!!
- 13.כואב לי בעיניים (ל"ת)כאב 01/04/2012 17:08הגב לתגובה זו
- 12.אכן תמונות קשות (ל"ת)אבי 01/04/2012 13:45הגב לתגובה זו
- 11.יוסי 01/04/2012 13:18הגב לתגובה זולמה בבגד ים צנוע כל כך?
- 10.אישה נוראית 01/04/2012 12:56הגב לתגובה זופשוט גועל נפש.זה מראה למה נשים כאלו מתחתנות .רק בגלל הכסף!
- 9.אוהב מילפיות 01/04/2012 12:07הגב לתגובה זונשים בגילה נראות כמו סחבה והיא ניראית מיליון דולר. הייתי טורף אותה בלי מלח.
- או הפוך, פשוש (ל"ת)שושנה 02/04/2012 07:41הגב לתגובה זו
- 8.אכן תמונות קשות. (ל"ת)c 01/04/2012 12:02הגב לתגובה זו
- 7.מנשה 01/04/2012 11:54הגב לתגובה זורק חבל שאחת כמוך בטוח לא תיסתכל על אחד כמוני אני בן 37 גובה 186 ניראה טוב אבל את בטח רוצה גם עשיר מאוד
- 6.מי זו מתוקה שליד אתי שווה לגמרי!! (ל"ת)שגיא 01/04/2012 11:54הגב לתגובה זו
- 5.זול ,זול ,זול ,זול . (ל"ת)בא 01/04/2012 10:52הגב לתגובה זו
- 4.ניר 01/04/2012 10:49הגב לתגובה זוהיא נראית ממש טוב חברים , בשיא הרצינות אני בן 30 וחולם עליה בלילות
- ימית 01/04/2012 10:53הגב לתגובה זוהכסף שאין לה אתה חומד בו
- 3.גל 01/04/2012 10:47הגב לתגובה זואיןמה לראות בטלויזיה, עכשיו צריך לראות אותם כפרזנטורים, נמאסתם
- 2.טל 01/04/2012 10:45הגב לתגובה זונמאס לראות כל איזה מטומטם ריאלטי שהופך לפרזנטור
- 1.ד"ר 01/04/2012 10:12הגב לתגובה זוהתעללות בבע"ח וסיכוי לאין אונות.
- היא ניראת מעולה לגילה המופלג (ל"ת)דפנה 01/04/2012 10:51הגב לתגובה זו
- ד"ר 01/04/2012 13:23אבל היא לא רצה להצטלם בבגד ים
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
