הייניקן בדקה וצילמה: איך תגיבו אם גביע ה-Champions יחכה לכם בחדר המלון?
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במקבץ משובח וגדוש בדברים טובים: הייניקן, AXE, וודקה אבסולוט, SKITLLES ו'יום מעשים טובים'.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
אורח מפתיע
הייניקן במהלך ויראלי לקראת התקדמות עונת ליגת האלופות, מביאים אורח מפתיע לחדרים של אוהדי כדורגל בכל רחבי אירופה. מה שחשוב לראות כאן הוא ביטוי של תפיסת העולם של המותג הייניקן - לא רק להתעסק בלתקשר דברים שחשובים למותג לומר לצרכנים שלו על עצמו אלא בעיקר הרצון שלו להתחבר כמותג לנושאים שחשובים לצרכנים שלו.
מה קרה להם?
AXE במהלך חדש ומפתיע להשקת ג'ל רחצה מבית BBH לונדון, מעתה AXE לא רק עוזר לך להשיג בחורות אלא גם עוזר לך להתמודד איתן אחרי שהן הופכות לחברות שלך, המותג הסקסיסטי שעזר לנו לכבוש נשים במהלך השנים לפתע הופך כלי עזר בהתמודדות היום יומית שלנו עם השריטות השונות של הבחורות אותן אנחנו רוצים. מהלך לא צפוי ברמה האסטרטגית של מותג ששמר על קו עקבי במשך שנים ולפתע מחליט לעשות שינוי כיוון דרסטי. האם השינוי הוא לטובה? האם הגדלת הפנייה משוק הרווקים לשוק הרחב יותר של גברים שנמצאים גם בזוגיות יתרום למותג או שאולי יהרוס רק את המיקוד הפשוט שלו עד כה...ימים יגידו
סוריאליזם אבסולוטי
המותג אבסולוט שצמח מחיבור לעולם האומנות מביא לנו יצירה חדשה, פרי שיתוף פעולה משרד הפרסום שלהם TBWA , סרטון שמעביר תמונת עולם דיסטופית סוריאליסטית מעוותת עטופה במוזיקת טראנס הזויה שמטרתה לייצר עניין סביב המותג והקוקטייל GREYHOUND . המוזיקה מבית היוצר של Swedish House mafia בבכורה עולמית אינטרנטית מושכת מיליונים והופכת את הקליפ הזה במהרה לתופעה ויראלית שלא ניתן לחמוק ממנה
לגעת בקשת וענן
מהלך המשך של SKITLLES לרעיון חמוד וקטן, שימוש יוצא דופן בסרטים ברשת ליצירת ENGAGMENT קצת הזוי עם הצופים וליצירת חוויה זכירה שתמשיך הרבה אחרי...
לשלם במעשים
מהלך מעניין ויצירתי בדנמרק לקראת "יום למעשים טובים" של אנטון ברג. השקה של חנות שוקולד ליום אחד בלבד בה לא ניתן לשלם בכסף. רק התחייבות של הצרכנים (אותם הם מעלים בחנות לפייסבוק לקיר שלהם) לבצע מעשים טובים תאפשר להם ליהנות מחפיסת שוקולד ללא עלות. העיקרון פשוט - כגודל ההתחייבות לקיים מעשה טוב גודל חפיסת השוקולד אותה תקבל.
- 3.25/03/2012 17:04הגב לתגובה זושינוי זה לא תמיד לטובה, מותג שהיה חד הופך למבולבל. איך זה יכול להיות טוב?
- 25/03/2012 17:47הגב לתגובה זוהיעני מיקוד חד שיש למותג מתחיל לחזור על עצמו ומאבד בדרך את הקש של הקהל.בוא נגיד שהם לא משנים את הקו עכשיו אלא בעוד שנה או אפילו שנתיים, עדיין הדרך בה הם החרו אולי כמעבר, סוג של תחנת ביניים היא אחלה של כיוון
- 25/03/2012 19:25יש מותגים שלא משנים כיוון שנים והם בסדר גמור: אבסולוט מארלברו AVIS
- 2.25/03/2012 16:33הגב לתגובה זונשבר הז**** מהמלאכיות וכל החרא הזה. הקונספט החדש מעולה!
- 1.25/03/2012 15:56הגב לתגובה זו:(
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
