פרסום ראשון

חוזרים לשלשות: רובי ניסן מגדיל את חלקו בענבר מרחב ומצרף את שמו לשותפים

ניסן, שותף ומנהל קריאייטיב הגיע למשרד הפרסום יחד עם ספי שקד וכעת משלים סופית את הכניסה לנעליו. "אני מרגיש שזה הדבר הנכון לעשות"
משה בנימין | (16)

רובי ניסן, שותף ומנהל קריאייטיב במשרד הפרסום ענבר מרחב מגדיל את החזקותיו במקביל לשותפיו חן ענבר וירון מרחב. בהתאם לכך ייקרא מעתה שמו של המשרד ענבר מרחב ניסן.

ניסן, שצמח במשרד יהושע TBWA שם שימש כסמנכ"ל קריאטיב, הצטרף יחד עם ספי שקד כשותף למשרד בשנת 2006 ולקח חלק פעיל בצמיחה המשמעותית של המשרד לאורך השנים.

כזכור ביולי 2011 ולאחר 5 שנים במשרד סיים ספי שקד את דרכו בשותפות בענבר מרחב. לאחר מספר חודשים של גישושים ובחינת הצעות חבר לבסוף שקד למשרד הפרסום דרורי שלומי כשותף שווה יחד עם יורם דרורי וטובית שלומי. שינוי פרסונלי נוסף שחל לאחרונה בענבר מרחב היה צירופו של יהב דרייזין, לשעבר מנהל האסטרטגיה שראובני פרידן כסמנכ"ל האסטרטגיה בענבר מרחב.

בין יתר הקמפיינים והלקוחות שהוביל ניסן ניתן למנות את אקסלנס ("זה טוב, אבל לא מצויין"), ניסאן טידה ("אינעל אבו טידה"), הגלי של גלי, מחסני תאורה ("באתי - נדלקתי"), וקמפיינים נוספים.

רובי ניסן: "כל דבר קורה בזמן שלו, ואני מרגיש שזה הדבר הנכון לעשות. השנים האחרונות היו מעניינות ומרגשות עבורי ואני מאושר להגדיל את חלקי במשרד. זה מהלך חשוב עבורי, ומשמעותי גם עבור המשרד ולקוחותיו, בהיותו הצהרה מאד ברורה בנוגע למקום המרכזי שכולנו נותנים לקריאייטיב בתוך סך העבודה".

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    ליפס מאקס 14/03/2012 10:46
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד!!!! אדם מוכשר ביותר, מבריק, יצירתי בצורה יוצאת דופן, חבר יקר, קשוב ונעים הליכות. תענוג לעבוד איתך!!! שתמשיך לנסוק לגבהים חדשים ולהביא לעולם הפרסום עושר קראייטיבי חדש ונדיר. בהצלחה רבה!!!!
  • 14.
    השאוויש 13/03/2012 00:26
    הגב לתגובה זו
    ברכות איש יקר, שמחתי לשמוע. מצפה לראות עוד המון הפתעות נעימות מענבר מרחב ניסן.
  • 13.
    תותח על !!! אין על רובי המלך ! (ל"ת)
    רעות 12/03/2012 21:54
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אדם 12/03/2012 21:53
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד
  • 11.
    אידה 12/03/2012 21:50
    הגב לתגובה זו
    רובי, אתה איש מקסים ומוכשר ואני שמחה שאתה קוצר את פירות ההצלחה שלך
  • 10.
    Pak it 12/03/2012 21:06
    הגב לתגובה זו
    יש הרבה נסיכים אבל מלך יש רק אחד
  • 9.
    מאסף 12/03/2012 20:32
    הגב לתגובה זו
    בענף של אפס פירגון כל התגובות מפרגנות אפשר להבין שרק גאון ואיש מצויין יכול להשיג את זה בהצלחה
  • 8.
    אחי אתה מלך. מגיע לך (ל"ת)
    springo 12/03/2012 19:53
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    שילוב של אבו מאזן ומ 12/03/2012 18:43
    הגב לתגובה זו
    רובסון מוכשר כמו שד, אדם גדול ואמיתי ובין הפרסומאים הכי טובים שיש היום בתעשייה. איזה כיף שאתה מאושר
  • 6.
    רובי אתה נכס!!! בהצלחה גדולה! (ל"ת)
    קולגה 12/03/2012 18:00
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    קופירייטר 12/03/2012 17:53
    הגב לתגובה זו
    איש נעים הליכות, צנוע וקריאייטיב שהגיע מהשטח ולא ממרומי האקדמיה ששיחק אותה בגדול. מגיע לך המון בהצלחה.
  • 4.
    גיא 12/03/2012 17:20
    הגב לתגובה זו
    השם של רובי אולי לא היה בתוך השם של המשרד אבל טביעת האצבע שלו הייתה בכל דבר ודבר שיצא מענבר מרחב בשנים האחרונות. הגיע הזמן שרובי המבריק שתמיד היה קצת בצל של ספי ייצא החוצה. עם הכישרון, הכריזמה והאנושיות של הבנאדם הזה אני בטוח שלמשרד הזה יש עתיד גדול.
  • 3.
    תלמיד לשעבר 12/03/2012 16:44
    הגב לתגובה זו
    איש קריאייטיב ובן אדם מוערך. שיהיה בהצלחה!
  • 2.
    רות 12/03/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    אתה כנראה האיש הכי טהור בתעשייה
  • 1.
    12/03/2012 16:11
    הגב לתגובה זו
    זה רובי !
  • במאי 15/03/2012 00:22
    הגב לתגובה זו
    מזל טוב רובי אתה מלך
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״