חוזרים לשלשות: רובי ניסן מגדיל את חלקו בענבר מרחב ומצרף את שמו לשותפים
רובי ניסן, שותף ומנהל קריאייטיב במשרד הפרסום ענבר מרחב מגדיל את החזקותיו במקביל לשותפיו חן ענבר וירון מרחב. בהתאם לכך ייקרא מעתה שמו של המשרד ענבר מרחב ניסן.
ניסן, שצמח במשרד יהושע TBWA שם שימש כסמנכ"ל קריאטיב, הצטרף יחד עם ספי שקד כשותף למשרד בשנת 2006 ולקח חלק פעיל בצמיחה המשמעותית של המשרד לאורך השנים.
כזכור ביולי 2011 ולאחר 5 שנים במשרד סיים ספי שקד את דרכו בשותפות בענבר מרחב. לאחר מספר חודשים של גישושים ובחינת הצעות חבר לבסוף שקד למשרד הפרסום דרורי שלומי כשותף שווה יחד עם יורם דרורי וטובית שלומי. שינוי פרסונלי נוסף שחל לאחרונה בענבר מרחב היה צירופו של יהב דרייזין, לשעבר מנהל האסטרטגיה שראובני פרידן כסמנכ"ל האסטרטגיה בענבר מרחב.
בין יתר הקמפיינים והלקוחות שהוביל ניסן ניתן למנות את אקסלנס ("זה טוב, אבל לא מצויין"), ניסאן טידה ("אינעל אבו טידה"), הגלי של גלי, מחסני תאורה ("באתי - נדלקתי"), וקמפיינים נוספים.
רובי ניסן: "כל דבר קורה בזמן שלו, ואני מרגיש שזה הדבר הנכון לעשות. השנים האחרונות היו מעניינות ומרגשות עבורי ואני מאושר להגדיל את חלקי במשרד. זה מהלך חשוב עבורי, ומשמעותי גם עבור המשרד ולקוחותיו, בהיותו הצהרה מאד ברורה בנוגע למקום המרכזי שכולנו נותנים לקריאייטיב בתוך סך העבודה".
- 15.ליפס מאקס 14/03/2012 10:46הגב לתגובה זוכל הכבוד!!!! אדם מוכשר ביותר, מבריק, יצירתי בצורה יוצאת דופן, חבר יקר, קשוב ונעים הליכות. תענוג לעבוד איתך!!! שתמשיך לנסוק לגבהים חדשים ולהביא לעולם הפרסום עושר קראייטיבי חדש ונדיר. בהצלחה רבה!!!!
- 14.השאוויש 13/03/2012 00:26הגב לתגובה זוברכות איש יקר, שמחתי לשמוע. מצפה לראות עוד המון הפתעות נעימות מענבר מרחב ניסן.
- 13.תותח על !!! אין על רובי המלך ! (ל"ת)רעות 12/03/2012 21:54הגב לתגובה זו
- 12.אדם 12/03/2012 21:53הגב לתגובה זוכל הכבוד
- 11.אידה 12/03/2012 21:50הגב לתגובה זורובי, אתה איש מקסים ומוכשר ואני שמחה שאתה קוצר את פירות ההצלחה שלך
- 10.Pak it 12/03/2012 21:06הגב לתגובה זויש הרבה נסיכים אבל מלך יש רק אחד
- 9.מאסף 12/03/2012 20:32הגב לתגובה זובענף של אפס פירגון כל התגובות מפרגנות אפשר להבין שרק גאון ואיש מצויין יכול להשיג את זה בהצלחה
- 8.אחי אתה מלך. מגיע לך (ל"ת)springo 12/03/2012 19:53הגב לתגובה זו
- 7.שילוב של אבו מאזן ומ 12/03/2012 18:43הגב לתגובה זורובסון מוכשר כמו שד, אדם גדול ואמיתי ובין הפרסומאים הכי טובים שיש היום בתעשייה. איזה כיף שאתה מאושר
- 6.רובי אתה נכס!!! בהצלחה גדולה! (ל"ת)קולגה 12/03/2012 18:00הגב לתגובה זו
- 5.קופירייטר 12/03/2012 17:53הגב לתגובה זואיש נעים הליכות, צנוע וקריאייטיב שהגיע מהשטח ולא ממרומי האקדמיה ששיחק אותה בגדול. מגיע לך המון בהצלחה.
- 4.גיא 12/03/2012 17:20הגב לתגובה זוהשם של רובי אולי לא היה בתוך השם של המשרד אבל טביעת האצבע שלו הייתה בכל דבר ודבר שיצא מענבר מרחב בשנים האחרונות. הגיע הזמן שרובי המבריק שתמיד היה קצת בצל של ספי ייצא החוצה. עם הכישרון, הכריזמה והאנושיות של הבנאדם הזה אני בטוח שלמשרד הזה יש עתיד גדול.
- 3.תלמיד לשעבר 12/03/2012 16:44הגב לתגובה זואיש קריאייטיב ובן אדם מוערך. שיהיה בהצלחה!
- 2.רות 12/03/2012 16:29הגב לתגובה זואתה כנראה האיש הכי טהור בתעשייה
- 1.12/03/2012 16:11הגב לתגובה זוזה רובי !
- במאי 15/03/2012 00:22הגב לתגובה זומזל טוב רובי אתה מלך

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.