פרסום ראשון

חוזרים לשלשות: רובי ניסן מגדיל את חלקו בענבר מרחב ומצרף את שמו לשותפים

ניסן, שותף ומנהל קריאייטיב הגיע למשרד הפרסום יחד עם ספי שקד וכעת משלים סופית את הכניסה לנעליו. "אני מרגיש שזה הדבר הנכון לעשות"
משה בנימין | (16)

רובי ניסן, שותף ומנהל קריאייטיב במשרד הפרסום ענבר מרחב מגדיל את החזקותיו במקביל לשותפיו חן ענבר וירון מרחב. בהתאם לכך ייקרא מעתה שמו של המשרד ענבר מרחב ניסן.

ניסן, שצמח במשרד יהושע TBWA שם שימש כסמנכ"ל קריאטיב, הצטרף יחד עם ספי שקד כשותף למשרד בשנת 2006 ולקח חלק פעיל בצמיחה המשמעותית של המשרד לאורך השנים.

כזכור ביולי 2011 ולאחר 5 שנים במשרד סיים ספי שקד את דרכו בשותפות בענבר מרחב. לאחר מספר חודשים של גישושים ובחינת הצעות חבר לבסוף שקד למשרד הפרסום דרורי שלומי כשותף שווה יחד עם יורם דרורי וטובית שלומי. שינוי פרסונלי נוסף שחל לאחרונה בענבר מרחב היה צירופו של יהב דרייזין, לשעבר מנהל האסטרטגיה שראובני פרידן כסמנכ"ל האסטרטגיה בענבר מרחב.

בין יתר הקמפיינים והלקוחות שהוביל ניסן ניתן למנות את אקסלנס ("זה טוב, אבל לא מצויין"), ניסאן טידה ("אינעל אבו טידה"), הגלי של גלי, מחסני תאורה ("באתי - נדלקתי"), וקמפיינים נוספים.

רובי ניסן: "כל דבר קורה בזמן שלו, ואני מרגיש שזה הדבר הנכון לעשות. השנים האחרונות היו מעניינות ומרגשות עבורי ואני מאושר להגדיל את חלקי במשרד. זה מהלך חשוב עבורי, ומשמעותי גם עבור המשרד ולקוחותיו, בהיותו הצהרה מאד ברורה בנוגע למקום המרכזי שכולנו נותנים לקריאייטיב בתוך סך העבודה".

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    ליפס מאקס 14/03/2012 10:46
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד!!!! אדם מוכשר ביותר, מבריק, יצירתי בצורה יוצאת דופן, חבר יקר, קשוב ונעים הליכות. תענוג לעבוד איתך!!! שתמשיך לנסוק לגבהים חדשים ולהביא לעולם הפרסום עושר קראייטיבי חדש ונדיר. בהצלחה רבה!!!!
  • 14.
    השאוויש 13/03/2012 00:26
    הגב לתגובה זו
    ברכות איש יקר, שמחתי לשמוע. מצפה לראות עוד המון הפתעות נעימות מענבר מרחב ניסן.
  • 13.
    תותח על !!! אין על רובי המלך ! (ל"ת)
    רעות 12/03/2012 21:54
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אדם 12/03/2012 21:53
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד
  • 11.
    אידה 12/03/2012 21:50
    הגב לתגובה זו
    רובי, אתה איש מקסים ומוכשר ואני שמחה שאתה קוצר את פירות ההצלחה שלך
  • 10.
    Pak it 12/03/2012 21:06
    הגב לתגובה זו
    יש הרבה נסיכים אבל מלך יש רק אחד
  • 9.
    מאסף 12/03/2012 20:32
    הגב לתגובה זו
    בענף של אפס פירגון כל התגובות מפרגנות אפשר להבין שרק גאון ואיש מצויין יכול להשיג את זה בהצלחה
  • 8.
    אחי אתה מלך. מגיע לך (ל"ת)
    springo 12/03/2012 19:53
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    שילוב של אבו מאזן ומ 12/03/2012 18:43
    הגב לתגובה זו
    רובסון מוכשר כמו שד, אדם גדול ואמיתי ובין הפרסומאים הכי טובים שיש היום בתעשייה. איזה כיף שאתה מאושר
  • 6.
    רובי אתה נכס!!! בהצלחה גדולה! (ל"ת)
    קולגה 12/03/2012 18:00
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    קופירייטר 12/03/2012 17:53
    הגב לתגובה זו
    איש נעים הליכות, צנוע וקריאייטיב שהגיע מהשטח ולא ממרומי האקדמיה ששיחק אותה בגדול. מגיע לך המון בהצלחה.
  • 4.
    גיא 12/03/2012 17:20
    הגב לתגובה זו
    השם של רובי אולי לא היה בתוך השם של המשרד אבל טביעת האצבע שלו הייתה בכל דבר ודבר שיצא מענבר מרחב בשנים האחרונות. הגיע הזמן שרובי המבריק שתמיד היה קצת בצל של ספי ייצא החוצה. עם הכישרון, הכריזמה והאנושיות של הבנאדם הזה אני בטוח שלמשרד הזה יש עתיד גדול.
  • 3.
    תלמיד לשעבר 12/03/2012 16:44
    הגב לתגובה זו
    איש קריאייטיב ובן אדם מוערך. שיהיה בהצלחה!
  • 2.
    רות 12/03/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    אתה כנראה האיש הכי טהור בתעשייה
  • 1.
    12/03/2012 16:11
    הגב לתגובה זו
    זה רובי !
  • במאי 15/03/2012 00:22
    הגב לתגובה זו
    מזל טוב רובי אתה מלך
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.