הקרב יובל דיין-ג'ני פנקין הניב כ-40%; The voice סיימה את הערב עם 35.7%
תכנית הכישרונות המוזיקלית של 'רשת', ממשיכה להניב נתוני צפייה גבוהים, עם כי גם הפעם כבר לא מדובר בנתון הזהב - 40%. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי The voice (רשת, ערוץ 2) זכתה אמש (יום שבת) 35.7%, ופיק של 40.4% נרשם בדקה 22:15 עם הקרב בין יובל דיין וג'ני פנקין מקבוצתו של שלומי שבת, עם 1.2 מיליון צופים. התכנית הניבה מקפצה ל'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) שקיבלה 27.2%, פחות מהשבוע שעבר.
מאידך, שידור חוזר של סרטם של גיא מרוז ואורלי וילנאי 'למה לי לקחת ללב' (ערוץ 10) זכה ל-5%, והפלופ 'לה לה לנד' (ערוץ 10) עם 2.3%.
'אחרי הקול' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11.9%, 'אייל גולן קורא לך' (ערוץ 24) עם 6%, מהדורת הלילה של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 3.7%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.1%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) הניבה 8.4%, 'לפני הקול' (רשת, ערוץ 2) עם 7.6%, מהדורת השבת של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ל-4.1%.
בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם 24%, 'המגזין' (ערוץ 10) קיבלה 8.2%.
שישי
'אחד נגד 100' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 20.7%, 'מופע לילה' (רשת, ערוץ 2) עם 9.7%, שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) עם 4.7%, ושידור חוזר של 'לא לפני הילדים' (ערוץ 10) שקיבל 4.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'מלכות שבת' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 5.6%, 'אהרוני' (ערוץ 10) הניבה 4.6%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם 18%, 'השבוע' (ערוץ 10) עם שליש מכך - 6%.
חמישי
'הסיפור' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 23.5%, מול 12.9% שהניב משחק הכדורסל של מכבי תל אביב במסגרת היורוליג (ערוץ 10). 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) כבר ירדה ל-17.7% עם פלטפורמה שהיא לא The voice.
'משעל בלילה' (רשת, ערוץ 2) הניבה 9.5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 8.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.2%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) זכתה ל-3.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) זכתה ל-13.7%, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 8.3%.
- 3.מורדי 26/02/2012 19:57הגב לתגובה זו1.2 מליון צפיות ביוטיוב לאודישן של יובל. the voice מבשלים את הביצת זהב שלהם על אש קטנה..
- 2.עידן 26/02/2012 13:52הגב לתגובה זוגאון הנבחרת הכי טובה
- 1.אחד שמבין.. 26/02/2012 10:49הגב לתגובה זוצפוי שיובל דיין עברה. עוד לפני שהתוכנית עלתה לשידור,האודישן שלה פורסם ללא הפסקה בעמוד של התוכנית בפייסבוק. גנ'י שרה הרבה יותר יפה וכמות התגובות הזועמות על ההחלטה התמוהה של שלומי - ספק בגלל הבאזז שיצרה סביבה ספק הכשרון שלה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
