אילנה דיין, מגישת עובדה (יח"צ)
צילום: יח"צ
רייטינג

אביבית עדיין פה, וגם אילנה דיין: 41% ל'האח הגדול', שיא של 12 שנה ל'עובדה'

סרטו של עמרי אסנהיים על חידת חייו של שבתאי קלמנוביץ', הניבה ל'עובדה' יותר מ-33%. 'המקור' החזיקה מעמד, שאר הערב של ערוץ 10 טיפה פחות
אלכסנדר כץ | (5)

ההדחה הכפולה שלא הייתה, ב'האח הגדול' (קשת, ערוץ 2) הניבה אמש (יום ג') 40.9%, אבל הסיפור של אתמול בערב, הוא שוב 'עובדה' (קשת, ערוץ 2). על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, רשמה 33.3%, שיא מאז שנת 2000, עם החלק הראשון בסרטו של עמרי אסנהיים על חידת חייו ומותו של שבתאי קלמנוביץ'.

ב'האח הגדול' הייתה אתמול "הדחה כפולה" של אביבית ויעל, ותחילתה של משימת החצי עם 40.9% ו-1.1 מיליון צופים. בדקת השיא צפו 43.7% ו-.19 מיליון איש.

מנגד, 'המקור' (ערוץ 10) של דרוקר ורוזנטל, הניבה 9.4%, 'לה לה לנד' (ערוץ 10) ממשיכה לגמגם עם 3.5%, ומהדורת הלילה של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 3.1% בלבד.

מהדורת הלילה של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 13.3%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ל-7.7%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 7.1%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.5%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) קיבלה 14%, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 10%, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 9%.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ורק ביזפורטל ללא תחקיר מלחמה בשחיתות (ל"ת)
    xor 24/02/2012 17:44
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לא נפלתי 22/02/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    הרייטינג הגבוהה נובע מציפייה לתוכנית האח הגדול, אצלי עובדה גם פעל - על שקט
  • 3.
    עיתונאית אמיתית ואובייטיבית ומקצוענית (ל"ת)
    רון 22/02/2012 11:44
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ר.מ 22/02/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    האומלל
  • 1.
    מעוז 22/02/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    לא הגיוני שכולם ראו תחקיר שכבר שודר ולא צפו בבן דב נושא שנוגע לכל כיס בישראל גם הרייטינג מושחט ורקוב כניראה כמו עוד הרבה דברים במדינה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.