אביבית עדיין פה, וגם אילנה דיין: 41% ל'האח הגדול', שיא של 12 שנה ל'עובדה'
ההדחה הכפולה שלא הייתה, ב'האח הגדול' (קשת, ערוץ 2) הניבה אמש (יום ג') 40.9%, אבל הסיפור של אתמול בערב, הוא שוב 'עובדה' (קשת, ערוץ 2). על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, רשמה 33.3%, שיא מאז שנת 2000, עם החלק הראשון בסרטו של עמרי אסנהיים על חידת חייו ומותו של שבתאי קלמנוביץ'.
ב'האח הגדול' הייתה אתמול "הדחה כפולה" של אביבית ויעל, ותחילתה של משימת החצי עם 40.9% ו-1.1 מיליון צופים. בדקת השיא צפו 43.7% ו-.19 מיליון איש.
מנגד, 'המקור' (ערוץ 10) של דרוקר ורוזנטל, הניבה 9.4%, 'לה לה לנד' (ערוץ 10) ממשיכה לגמגם עם 3.5%, ומהדורת הלילה של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 3.1% בלבד.
מהדורת הלילה של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 13.3%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ל-7.7%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 7.1%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.5%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) קיבלה 14%, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 10%, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 9%.
- 5.ורק ביזפורטל ללא תחקיר מלחמה בשחיתות (ל"ת)xor 24/02/2012 17:44הגב לתגובה זו
- 4.לא נפלתי 22/02/2012 12:03הגב לתגובה זוהרייטינג הגבוהה נובע מציפייה לתוכנית האח הגדול, אצלי עובדה גם פעל - על שקט
- 3.עיתונאית אמיתית ואובייטיבית ומקצוענית (ל"ת)רון 22/02/2012 11:44הגב לתגובה זו
- 2.ר.מ 22/02/2012 11:36הגב לתגובה זוהאומלל
- 1.מעוז 22/02/2012 11:23הגב לתגובה זולא הגיוני שכולם ראו תחקיר שכבר שודר ולא צפו בבן דב נושא שנוגע לכל כיס בישראל גם הרייטינג מושחט ורקוב כניראה כמו עוד הרבה דברים במדינה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
