סיכום בין ההסתדרות לבין רשות השידור: עובדי אגף הגבייה הפסיקו את העיצומים

(עדכון) עובדי האגף פתחו הבוקר בעיצומים בעקבות על כעסם על הנהלת הרשות שהחליטה לדבריהם לסגור סניפים ומסרבת לנהל עמם מו"מ

(עדכון אחרון - 14:45) העיצומים באגף הגבייה של רשות השידור, הופסקו בשעה האחרונה (יום ד'), בעקבות הסכמה בין ההסתדרות לבין הרשות במסגרתה הנהלת רשות השידור לא תנקוט בכל פעולה הקשורה לסגירת סניפים וניוד עובדים. הצדדים סיכמו כי עד לסוף החודש העובדים לא יינקטו בעיצומים ויתנהל מו"מ במטרה להגיע להסכמות בנושא.

מוקדם יותר הבוקר פתחו 130 עובדים מאגף הגבייה וממטה הגבייה בעיצומים בשל כעסם על ההנהלה. הסיבות, לדבריהם, הן החלטתה החד-צדדית של ההנהלה לסגור סניפים ולנייד את עובדיהם לאחרים וסירובה לנהל מו"מ בעניין עם הסתדרות ועד העובדים. כל זה, הם טוענים, מותיר את עתידם התעסוקתי במצב לא ברור.

העובדים לא קיבלו קהל, לא גבו אגרה ולא העניקו טיפול במקרים מיוחדים בכל הקשור לגביית חובות וביצוע הוצאות לפועל. זאת ועוד, במטה אגף הגבייה העובדים לא ענו לטלפון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״