עוד הפקת מקור ברשות השידור: ערוץ 1 יעלה את המיני סדרה 'אוסטרליה שלי'

סיפורו האוטוביוגרפי של עמי דרוזד, הופק במקור כסרט בתמיכת הרשות. כעת הוא ישודר כמיני סדרה בערב שישי, עם סיום שידורה של 'גיא אוני'
אלכסנדר כץ | (1)

ערוץ 1 ישדר מיום שישי הקרוב את המיני-סדרה בת 3 פרקים 'אוסטרליה שלי', שבמקור הופקה כסרט שאף זכה בפרס בפרס ון ליר לסרט חביב הקהל בפסטיבל הקולנוע ירושלים 2011. 'אוסטרליה שלי' תשודר ב-21:15 אחרי 'יומן', במקום המיני-סדרה ששודרה בשבועות האחרונים 'גיא אוני'.

'אוסטרליה שלי' מביאה את סיפורו האוטוביוגרפי של התסריטאי והבמאי עמי דרוזד, על סיפור חיים יוצא דופן של 2 בנים לאם יהודיה, טדק בן ה-10 ואנדרה בן ה-14, הגדלים בשכונת עוני בוורשה של שנות ה-60, וחברים בקבוצה ניאו-נאצית אכזרית. האם מגלה זאת, מזדעזעת, ומתוודה בפניהם על היותה יהודיה, ניצולת גטו וורשה. היא מחליטה לעקור עם המשפחה מפולין ומודיעה להם כי הם עוזבים לאוסטרליה. יום לפני שהאוניה מגיעה ליבשה, מודיעה להם האם שהמשפחה נוסעת לישראל ולא לאוסטרליה. הילדים מוצאים עצמם חיים בקיבוץ שמהווה נגטיב מושלם לעולם שהכירו עד הגעתם לישראל, ובשלב זה מתחיל המאבק על זהותם העצמית המלווה בקרב הישרדותם כמהגרים בארץ זרה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בלהה פייט 25/01/2012 10:19
    הגב לתגובה זו
    מזמן לא ראיתי סדרה כה יפה ומרגשת כמו"אוסטרליה שלי". פשוט נפלא. אשמח לשמוע יותר פרטים על הילד המדהים בתפקיד הראשי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.