HOT משיקה 4 ערוצי סרטים ב-HD: ישדרו את אותם תכני הערוצים המקוריים

תשיק חברת הכבלים תשיק את ערוצי ה-GOLD, ה-ACTION, ה-FUN, וה-DRAMA באפיקים 513-516. הערוצים ישודרו במקביל לערוצים המקוריים
אלכסנדר כץ | (1)

חברת HOT משיקה 4 ערוצי סרטים באיכות HD, שיהווה ערוצי מראה לערוצי סרטים קיימים. הערוצים הם HOT GOLD HD, ערוץ HOT ACTION HD, ערוץ HOT FUN HD, ו-HOT DRAMA HD, באפיקים 513-516.

הערוצים החדשים ישדרו את אותם תכנים שמשודרים בערוצים המקוריים, ובאותן שעות. ב-HOT מציינים כי השקת הערוצים החדשים היא חלק ממהלך ממושך להרחבת היצע הערוצים בכלל והרחבת היצע סרטים וסדרות באיכות HD בפרט. רק לאחרונה השיקה חברת הכבלים את הערוצים HOT ZONE HD ו-MEZZO HD.

בנוסף, כדי להקל את הלקוח במציאת הערוץ, ערוצי ה-HD זכו לספרה 5 לפני מספר הערוץ, כך שערוץ ה-HD של HOT ACTION יהיה באפיק 514, בעוד שהערוץ הרגיל משודר באפיק 14.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יוסי 10/01/2012 09:33
    הגב לתגובה זו
    איך יס לא חשבו על זה קודם? ערוצי סרטים מקבילים? להוסיף 5 לפני מספר הערוץ?? אה בעצם הם כן חשבו על זה לפני שנתיים!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.