רואים עולם: 'הפרויקט הירוק' של 'HOT קומדי סנטרל' - נמכר להפקה ב-5 מדינות
'הפרויקט הירוק' שעלתה באוגוסט האחרון לשידור בערוץ 'HOT קומדי סנטרל', נמכרה לשידור ב-5 מדינות - גרמניה, נורבגיה, אוקראינה, פורטוגל וליטא. בפסטיבל מיפ האחרון שנערך באוקטובר בקאן, הייתה התעניינות סביב הפרויקט שעל ההפצה אחראי אבי ארמוזה מ'ארמוזה פורמטס'.
בליטא החלה השבוע הפקת הגרסא המקומית, כאשר התסריטים תורגמו במלואם וההפקה משתמשת בעיצובים הגרפיים במדויק. כחלק מהערכות לקראת ההפקה בגרמניה, הגיע לארץ מנהל הקומדיות של 'אנדימול' גרמניה, רוכשת הפורמט, כדי להיפגש עם היוצרים הישראליים ולבקר בצילומי העונה השנייה שתעלה ב-HOT קומדי סנטרל במהלך השנה.
'הפרויקט הירוק' היא תכנית מערכונים פרועה שעושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית אשר מאפשרת לקומיקאים לגלם חיות, שודדי ים, זבובים ואפילו לחמניות. הפרויקט המקורי יאפשר לצופים להצטרף למסע נועז המתרחש בחלל, בקרחונים, בשדה קרב, בטירות ובעוד מקומות מפתיעים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
