'האח הגדול' מפגיזה עם 41.2%; הקולגה יאיר לפיד מביא ל'חדשות 2' יותר מ-27%
על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מהדורת הלילה
מנגד, ערוץ 10 חלש: שידור חוזר של 'כאן גרים בכיף' עם 6.2%, 'בטבעת זו' קיבלה 4.4%, ומהדורת הלילה של 'ערב טוב עם גיא פינס' עם 4.5%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) הזניקה את הרייטינג של ערוץ 10 ל-9%, ואילו 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.5%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.6%,
- 4.אסי ד. 10/01/2012 15:30הגב לתגובה זויש לך הוכחה שצופי האח הגדול כולם מצביעי ליכוד? ואולי 50% מהם מצביעים קדימה, עבודה ויאיר לפיד? או אולי מצביעי השמאל שצופים באח הגדול לא נהנים מהצפיה? או אולי כולם סוציולוגים, אנתרפולוגים שחוקרים כיצד עובד מוח של ליכודניק? התגובה שלך מוכיחה שמצביעי השמאל כולם בורים ובעלי דעות קדומות מהסוג הנחות ביותר!
- 3.לא פלא שביבי יהי שוב ראש ממשלה (ל"ת)ישראלי 09/01/2012 13:30הגב לתגובה זו
- 2.עם מטומטם צורך זבל שמתאים לו (ל"ת)צבי 09/01/2012 12:46הגב לתגובה זו
- 1.מדהים 09/01/2012 11:36הגב לתגובה זואיך איך היא זוכה ליותר מ-40% בכל תכנית? מדהים
- צופה משתוממת #2 09/01/2012 15:04הגב לתגובה זומדי פעם אני "מציצה" לראות על מה החגיגה ב "אח הגדול", ולגמרי לא ברור לי איך יש אחוזי צפייה כאלה. כל מיני אנשים מסתובבים שם עם פיג'מות, מקללים איש את רעהו או מסתודדים, מישהו עם קפושון בתוך החדר, מישהי עם תחפושת פתאום פורצת בבכי, מה העניין חברים? על זה אתם מוציאים כספים? על ההפקה הזו? ממש בושה. מוטב תקרינו סרט טוב מלפני כמה שנים, עליו תקבלו זכויות בזול או חינם. התוכנית הזו עלבון לאינטליגנציה.
- ניב 09/01/2012 16:09אם היית מסתכלת מעבר לשטחיות של הפיג'מות והצרחות, היית מבינה שיש פה ניסוי פסיכולוגי מהזן הטוב ביותר. וכן, זה נחמד לראות איך אנשים (לרוב די תת רמה) מתנהגים במצבים מסויימים. אז נסי לשים את כל הדברים בצד וראי את זה ככה, אולי גם את תצליחי להנות מהתכנית. התכנית הזו מביאה רייטינג מאוד גבוה בכל העולם, זו לא המצאה ישראלית
- אבי 09/01/2012 14:54הגב לתגובה זורמה בוחרת מספר וזה הרייטינג.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
