עומרי חיון נגד נענע10: דורש 120 א' ש' פיצוי - "הפחיתו שכר, לא עמדו בהסכם"

טוען במכתב התראה ששלח לנענע10, כי בניגוד לחוזה עמו נמנעה ממנו גלישה סלולרית ושכרו בינואר לא שולם. חיון גם דורש פיצוי על "פגיעה במוניטין"
אלכסנדר כץ | (24)

הבלוגר עומרי חיון שלח היום (יום א') מכתב התראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים, נגד אתר נענע10, מעסיקו לשעבר, בו דורש פיצוי של כ-120 אלף שקלים על הפרת תנאי החוזה שלו. חיון הפעיל במשך שנתיים את 'בדרך לתהילה' שהפך בשבוע שעבר לאתר 'חדשות הבידור והרכילות של ישראל'. במשך כחצי שנה, מתחילת מאי 2011 התאכסן הבלוג בנענע10.

במכתב שהועבר ליועץ המשפטי של נענע10, עו"ד רונן ברק, חיון טוען באמצעות עו"ד יותם וירז'נסקי ממשרד דרורי-וירז'נסקי-אורלנד, המתמחה בתקשורת ואינטרנט, כי בניגוד לחוזה שלו עם האתר, הופחת לו בחודש הראשון 25% משכרו. כמו כן טוען עו"ד וירז'נסקי כי נמנעה מחיון גישה לאינטרנט מביתו, וגלישה סלולרית חופשית שפגעה באפשרות שלו "לביצוע המשימות בכל הקשור לשירותים שסיפק למרשתך".

עוד נטען במכתב כי ב-1 בנובמבר זימן מנכ"ל נענע10 גיא אליאב כי את חיון וכי "בניגוד מוחלט לקבוע ולאמור בהסכם, נענע10 תיאלץ להפסיק את ההתקשרות עם מרשנו, אלא אם יקצץ ב-50% את שכרו". יש לציין כי אתר נענע10 עבר בחודשים האחרונים הליך של קיצוצים דרסטיים, שכלל פיטורי עובדים וסגירת מדורים.

בשל כך החליט חיון לסיים את העבודה באתר, בהתראה של 3 חודשים על פי החוזה. למרות זאת, בנענע10 החליטו כי תקופת ההתקשרות תסתיים תוך חודשיים.

עו"ד וירז'נסקי טוען כי "מיד לאחר הפגישה הוסרו כל הקישורים המפנים לאתר מרשנו מנענע10 ומ-MSN, מהלך שכל תכליתו מסתכמת בפגיעה ישירה במרשנו על דרך של פגיעה בכמות הכנסיות לאתר ולבלוג".

כעת דורש חיון החזר של אותם 25% שהוסרו משכרו בחודש הראשון, חודש ינואר שלא שולם, ואת תשלומי הגלישה הסלולרית והאינטרנט שלא שולמו לו בחודשים בהם עבד בנענע10. בנוסף דורש הבלוגר גם פיצוי בסך 120 אלף שקלים "בגין הפרשת ההסכם עימו ובגין הפגיעה במוניטין".

עו"ד יותם וירז'נסקי מסר כי "נענע10 הפרה את ההסכם שלה עם חיון תוך שהיא עושה דין לעצמה, מנכה תשלומים שונים משכרו בניגוד לאמור בהסכם ומעל הכל פועלת לפגוע בו ובמשלח ידו כבלוגר הרכילות הפופולרי בישראל, בדרכים לא כשרות כגון מניעת קידום התכנים שיצר ופגיעה בשמו הטוב ובמוניטין שלו".

תגובות לכתבה(24):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 20.
    מי זה ולמה זה לעניין את הברנז'ה? (ל"ת)
    כולה בלוגר 09/01/2012 11:58
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    את הזיוף של חיון 09/01/2012 11:57
    הגב לתגובה זו
    איזה אדם חלול החיון הזה. עף על עצמו כאילו אין מחר.. ועל מה?! ממש לא ברור כולה בלוג רכילות, ועדת ילדים "מעריצים" אותו.. באיזה סרט הוא חי?
  • 18.
    ילד מוצלח בהצלחה (ל"ת)
    אבירם 09/01/2012 05:06
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    עמרי יש לך אתר מעולה (ל"ת)
    שי 09/01/2012 00:15
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    חיון כאן זה המגרש של הגדולים (ל"ת)
    סע מפה ומהר 08/01/2012 20:28
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    גם ממני נענע ניסו לקחת שכר (ל"ת)
    עבד שם 08/01/2012 19:29
    הגב לתגובה זו
  • חלי 09/01/2012 07:28
    הגב לתגובה זו
    סתם. נראה לך?!?!?!?! חחחחחח
  • פחחחח עומרי לך לישון כבר מאוחר (ל"ת)
    חיון י'פאטת 08/01/2012 20:23
    הגב לתגובה זו
  • פאקצה צאי מכאן זה אתר לגדולים (ל"ת)
    מהצד 09/01/2012 05:04
  • 14.
    הילד גונב אייטמים וצריך ללמוד להתנהג !!! (ל"ת)
    אבי 08/01/2012 18:36
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    גיא אליאב אדם רע, עבדתי בנענע (ל"ת)
    חחח 08/01/2012 18:15
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    כל עובדי נענע מתפטרים צריך לבדוק את המנכל (ל"ת)
    שי 08/01/2012 18:12
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    חי בסרט. קשה. 08/01/2012 17:13
    הגב לתגובה זו
    תמשיך לפרסם ספויילרים ולנסותץ להיות סלג, זאת הרמה שלך והיא נמוכה מאד אם לא הבנת
  • י'פאטת תפסיק לעשות לייקים לעצמך (ל"ת)
    אתה ממש מביך 09/01/2012 14:31
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    שבשבת 08/01/2012 17:13
    הגב לתגובה זו
    בעובדים זוטרים הוא מהשטן
  • 9.
    חיון די לטקבק את עצמך פה (ל"ת)
    אתה בדיחה 08/01/2012 17:11
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    כל הכבוד עומרי (ל"ת)
    11 08/01/2012 16:39
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    לילו 08/01/2012 16:15
    הגב לתגובה זו
    לא פתחת אתר עצמאי? תרוויח כסף לבד.
  • 6.
    גיא אליאב בנאדם רע (ל"ת)
    מי יודע 08/01/2012 16:14
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ועכשיו הוא נזכר בזה כי...?! (ל"ת)
    לא מעניין חיון 08/01/2012 15:58
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לא נראה טוב כל התביעות נללו נגד ובעד.. (ל"ת)
    . 08/01/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    חח לוקח את הכסף האחרון שיש לנענע (ל"ת)
    אחד 08/01/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נענע אפס! (ל"ת)
    פח 08/01/2012 15:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איזה ילד כאפות מעצבן (ל"ת)
    get a life 08/01/2012 15:37
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.