מיילן טנזר יעניק ייעוץ למועצת הכבלים והלוויין: האם ערוץ ספורט ייכלל ב-DTT?

האיש שהקים את ערוץ הספורט ונחשב למומחה בתחום שידורי הספורט, נבחר במכרז לייעץ למועצה. ניצן חן: "הוא יסייע לנו בנושאים רגישים וסבוכים"
אלכסנדר כץ | (4)

מיילן טנזר נבחר לתפקיד יועץ הספורט של מועצת הכבלים והלוויין, לאחר שזכה במכרז שערך משרד התקשורת לתפקיד. טנזר שימש בעבר בתפקידים בכירים בערוצי ספורט בארץ ובעולם, עם 22 שנות ניסיון, והיה האיש שהקים את ערוץ הספורט וניהל אותו במשך 15 שנה.

טנזר יספק למועצה ייעוץ בשורה ארוכה של נושאים, בהם בקשות שונות להעלאת ערוצי ספורט חדשים, האפשרות לשידור ערוץ ספורט כאחד מערוצי ה-DTT, בבחינה של מדיניות הספורט של המועצה ונושאים שונים העומדים על סדר היום בהסדרת שידורי הספורט בערוצי הכבלים והלוויין.

יו"ר המועצה ניצן חן מסר כי "טנזר כאיש מקצוע בכיר, יוכל לסייע רבות למועצה בהסדרת שוק שידורי הספורט בישראל שהוא מהנושאים הדינאמיים, הרגישים והסבוכים שהמועצה עוסקת בהם".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שרון 11/01/2012 11:01
    הגב לתגובה זו
    עלה והצלח
  • 3.
    אלעד 11/01/2012 11:01
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד. איש עם היכולות והקשרים ברמה הכי גבוהה שיש
  • 2.
    בהצלחהי איש יקר (ל"ת)
    יפה 08/01/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איש מקסים וכשרון מדהים. בהצלחה (ל"ת)
    עדי 08/01/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.