תסרוק אותי ואז נדבר: הייניקן הופכת משתתפים בפסטיבל ל-qr code אנושי
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: איקאה במהלך מדיה חברתית, AXE כותבת תסריטים, גוגל עם החבובות, סמסונג עושה גפריטי והייניקן בשימוש מדליק ב-QR code.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
Sleep over
איקאה יצאו לאחרונה במהלך גאוני נוסף שממנף את עוצמת המותג ברשת החברתית פייסבוק. במשרד הפרסום של החברה זיהו הזדמנות בקבוצת צרכנים שהתאחדו בפייסבוק תחת המסר רוצים לעשות מסיבת שינה בחנות איקאה (רק מאה אלף איש!), במשרד הפרסום לא היססו והחליטו להפוך את הוירטואלי לממשי ויצאו במהלך שהזמין 100 מחברי הקבוצה לממש את חלומם. איקאה לא מפספסים הזדמנות, ומלבד יחסי ציבור הם הוציאו סרט קצר של האירוע אותו הפכו ברשת הריהוט לכלי מכירה בעצמו.
Anarchy
לקראת השקת שני ריחות חדשים ומהפכניים ל-AXE החליטו בחברת יונילבר לצאת במהלך ENGAGMENT חדשני שמאפשר לצרכנים להשפיע ואף לקחת חלק בזמן אמת בעיצוב של סיפור קומיקס מסקרן בשם ANARCY, המשך הסיפור בידיים שלכם!
Hangout
גוגל פלוס נלחמים על הרשת החברתית שלהם בעזרת היתרון הכי פחות מרשים, כסף. למרות שלחבובות יש 60,000 חברים בפייסבוק הם הסכימו לחבור לגוגל בתמורה לקצת מזומנים, אוי לזמנים בהם אנו חיים. הסרט הקצר שעלה לפני שבוע מציג את אפליקציית ה-HANGOUT הייחודית של GOOGLE+, אפליקציה חמודה שמאפשרת אינטרקציה עם מספר חברים בו זמנית, יתרון קטן מול המתחרה האימתני פייסבוק.
Graffiti
על מנת לקדם את הסמסונג GALAXY NOTE, היבריד חדש בין טאבלט לסמארטפון יצאו בסמסונג במהלך מעניין שמטרתו לחבר את המוצר לקהל המטרה של צעירים טרנדסטרים. החיבור לקהל נעשה דרך חבירה לאחד מאמני הגרפיטי המוכרים לכולם שפועל בעיקר באזור ברצלונה - Notasso. לקראת ההשקה פותחה אפליקציה ייחודית שמאפשרת לכל אחד לקבל גרפיטי בסגנון של האמן אישית בעבורו. כדאי להכנס, אולי יום אחד הציור שיוכן בשבילכם יהיה שווה משהו.
You code
לאו ברנט בפולין מצאו דרך ייחודית להעביר את הבטחת המותג החדשה של הייניקן, open your world, בפסטיבל המוזיקה opener. איזה דרך יותר טובה לפתוח לאנשים את עולמם מאשר לאפשר להם לפצוח בשיחה זה עם זה. בעזרת פיתוח של qr code אישי עם מידע ופרטים על כל משתתף בפסטיבל התאפשר למבלים לשבור את הקרח בעזרת סריקות קוד הדדיות (בו בזמן שהם גם שותים אלכוהול משובח של היינקן כמובן)
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 1.05/01/2012 16:54הגב לתגובה זויש שם דברים מדהימים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
