תסרוק אותי ואז נדבר: הייניקן הופכת משתתפים בפסטיבל ל-qr code אנושי
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: איקאה במהלך מדיה חברתית, AXE כותבת תסריטים, גוגל עם החבובות, סמסונג עושה גפריטי והייניקן בשימוש מדליק ב-QR code.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
Sleep over איקאה יצאו לאחרונה במהלך גאוני נוסף שממנף את עוצמת המותג ברשת החברתית פייסבוק. במשרד הפרסום של החברה זיהו הזדמנות בקבוצת צרכנים שהתאחדו בפייסבוק תחת המסר רוצים לעשות מסיבת שינה בחנות איקאה (רק מאה אלף איש!), במשרד הפרסום לא היססו והחליטו להפוך את הוירטואלי לממשי ויצאו במהלך שהזמין 100 מחברי הקבוצה לממש את חלומם. איקאה לא מפספסים הזדמנות, ומלבד יחסי ציבור הם הוציאו סרט קצר של האירוע אותו הפכו ברשת הריהוט לכלי מכירה בעצמו.
Anarchy לקראת השקת שני ריחות חדשים ומהפכניים ל-AXE החליטו בחברת יונילבר לצאת במהלך ENGAGMENT חדשני שמאפשר לצרכנים להשפיע ואף לקחת חלק בזמן אמת בעיצוב של סיפור קומיקס מסקרן בשם ANARCY, המשך הסיפור בידיים שלכם!
Hangout גוגל פלוס נלחמים על הרשת החברתית שלהם בעזרת היתרון הכי פחות מרשים, כסף. למרות שלחבובות יש 60,000 חברים בפייסבוק הם הסכימו לחבור לגוגל בתמורה לקצת מזומנים, אוי לזמנים בהם אנו חיים. הסרט הקצר שעלה לפני שבוע מציג את אפליקציית ה-HANGOUT הייחודית של GOOGLE+, אפליקציה חמודה שמאפשרת אינטרקציה עם מספר חברים בו זמנית, יתרון קטן מול המתחרה האימתני פייסבוק.
Graffiti על מנת לקדם את הסמסונג GALAXY NOTE, היבריד חדש בין טאבלט לסמארטפון יצאו בסמסונג במהלך מעניין שמטרתו לחבר את המוצר לקהל המטרה של צעירים טרנדסטרים. החיבור לקהל נעשה דרך חבירה לאחד מאמני הגרפיטי המוכרים לכולם שפועל בעיקר באזור ברצלונה - Notasso. לקראת ההשקה פותחה אפליקציה ייחודית שמאפשרת לכל אחד לקבל גרפיטי בסגנון של האמן אישית בעבורו. כדאי להכנס, אולי יום אחד הציור שיוכן בשבילכם יהיה שווה משהו.
You code לאו ברנט בפולין מצאו דרך ייחודית להעביר את הבטחת המותג החדשה של הייניקן, open your world, בפסטיבל המוזיקה opener. איזה דרך יותר טובה לפתוח לאנשים את עולמם מאשר לאפשר להם לפצוח בשיחה זה עם זה. בעזרת פיתוח של qr code אישי עם מידע ופרטים על כל משתתף בפסטיבל התאפשר למבלים לשבור את הקרח בעזרת סריקות קוד הדדיות (בו בזמן שהם גם שותים אלכוהול משובח של היינקן כמובן)
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 1.05/01/2012 16:54הגב לתגובה זויש שם דברים מדהימים