בריטיש איירווייס משיקה היום את טיסת הבכורה מנמל התעופה לונדון סיטי לניו יורק

לראשונה קו טיסות עסקיות ארוך טווח מנמל התעופה "לונדון סיטי" לניו יורק
דסק שיווק |

חברת התעופה בריטיש איירווייס משיקה היום את קו הטיסה ארוך הטווח הראשון בנמל התעופה לונדון סיטי: טיסות עסקיות לניו יורק.

בטיסה החדשה תשיק בריטיש איירווייס לראשונה - בבריטניה ובבריטיש איירווייס - שירות גלישה באינטרנט, על מנת לאפשר ללקוחות להישאר בקשר מקוון עם משרדיהם בלונדון ובניו יורק באמצעות שליחת מסרונים ומשלוח דואר אלקטרוני.

הטיסות מלונדון לניו יורק יבצעו עצירה לתדלוק בנמל התעופה שאנון במערב אירלנד, שם יעברו הנוסעים ביקורת מכס ודרכונים של שלטונות ארה"ב, על מנת לחסוך המתנה בביקורת הגבולות בנמל התעופה JFK. הטיסות מניו יורק ללונדון, יהיו ישירות וללא עצירות ביניים.

במסגרת היתרונות הנוספים של הקו החדש: נוסעים יוכלו לבצע בידוק לטיסה (צ'ק אין) בלונדון סיטי עד 20 דקות בלבד טרם מועד ההמראה, ויוקצה להם שער עליה למטוס ייעודי עם שירותי טרקלין.

טיסת הבכורה תמריא היום בשעה 12:50 (שעון בריטניה) מנמל התעופה לונדון סיטי במטוס מדגם איירבס 318 ובו רק 32 מושבי-מיטה של מחלקת עסקים. הטיסה תנחת בנמל התעופה JFK בשעה 17:15 (שעון ניו יורק), והיא תישא את המספר היוקרתי ביותר BA001, בו נעשה בעבר שימוש בטיסות של מטוס הנוסעים העל קולי, הקונקורד.

ווילי וולש, מנכ"ל בריטיש איירווייס, אמר: "לראשונה יש בסיטי קו טיסות יוקרה לניו יורק, התפור למידותיו של נמל התעופה, אשר מקנה את ניצולת הזמן היעילה ביותר לאנשי עסקים בטיסות בין שתי הבירות הפיננסיות המובילות."

ריצ'רד גודינג, מנכ"ל נמל התעופה סיטי, אומר: "השקת קו טיסות ארוך טווח מלונדון סיטי הוא אבן דרך היסטורית בתולדות נמל התעופה. ניו יורק היא היעד המבוקש ביותר, אשר לא היה לה מענה מלונדון סיטי. הקו החדש מהווה עבורנו הזדמנות לגידול ומוכיח את טיבו היוקרתי של נמל התעופה לונדון סיטי."

על מנת להדגיש את הסטאטוס היוקרתי של הקו החדש, פותח תפריט מיוחד בשיתוף מסעדת Roast הממוקמת בשוק ה-Borough של לונדון, המבוסס על מיטב התוצרת הבריטית.

התקציב של "בריטיש איירווייס" היה בטיפולו של משרד פליישר יחסי ציבור במשך 13 שנים. לפני כשלוש שנים, במסגרת החלטה עולמית של ההנהלה הראשית בלונדון הועבר התקציב לטיפול של רשת וולף כהן. בישראל הועבר התקציב למשרד יחסי הציבור "שטרן אריאלי".

עתה, במסגרת החלטה של המשרד הראשי בלונדון, הועבר תקציב יחסי הציבור של החברה בעולם לרשת יחסי הציבור הגדולה בעולם "פליישמן הילארד" שנציגה הבלעדי בישראל הוא משרד "פליישר יחסי ציבור".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
נתניהו לוויתן
צילום: עמוס בן גרשום

112 מיליארד שקל: אושרה עסקת הגז הגדולה בתולדות ישראל עם מצרים

ההסכם מבוסס על הרחבת יצוא הגז ממאגר לווייתן, צפוי להניב כ־58 מיליארד שקל לקופת המדינה ולהימשך עד שנת 2040



אדיר בן עמי |

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב כי אושרה עסקת יצוא הגז הטבעי הגדולה בתולדות ישראל עם מצרים. לפי דבריו, היקף העסקה הכולל עומד על כ־112 מיליארד שקל, וההכנסות הצפויות לקופת המדינה מוערכות בכ־58 מיליארד שקל לאורך חיי ההסכם.


העסקה מבוססת על הסכם שנחתם כבר באוגוסט האחרון בין השותפות במאגר לווייתן, ניו־מד אנרג’י, רציו ושברון, לבין חברת Blue Ocean Energy (BOE), הרוכשת גז טבעי מישראל עבור השוק המצרי. מדובר בהרחבה משמעותית של היקפי היצוא הקיימים, במסגרת הסכם ארוך טווח שיימשך עד שנת 2040 או עד למכירת מלוא הכמות שנקבעה.


לפי הדיווחים, העסקה כוללת אספקה מצטברת של כ־130 מיליארד מטרים מעוקבים של גז טבעי, ושוויה הכלכלי מוערך בכ־35 מיליארד דולר. שברון, המפעילה את מאגר לווייתן, היא השותפה השלישית בעסקה ומשמשת גורם מרכזי בפיתוח ובהובלת התשתיות הנדרשות להרחבת היצוא.


בדבריו ציין נתניהו כי בשנים הראשונות ההכנסות למדינה יהיו מתונות יחסית, אך יגדלו בהדרגה. לדבריו, בתוך כמה שנים צפויות ההכנסות השנתיות להגיע לכ־6 מיליארד שקל, לאחר השקעות נרחבות של החברות בהרחבת תשתיות ההולכה, ובראשן הרחבת צינור הגז למצרים.


ראש הממשלה הדגיש כי העסקה אושרה לאחר בחינת כלל ההיבטים הביטחוניים, הכלכליים והמדיניים, וציין כי ההכנסות מהגז מיועדות לחיזוק תקציבי החינוך, הבריאות, הביטחון והתעשייה. לדבריו, מדובר במהלך אסטרטגי שמעמיק את מעמדה של ישראל כספקית אנרגיה אזורית ומבטיח מקור הכנסה משמעותי לשנים הבאות.



החברות שנפלו ב-2025, קרדיט: Chat gptהחברות שנפלו ב-2025, קרדיט: Chat gpt

מסכמים שנה - 6 המותגים שנפלו בשנת 2025

פעם הם היו המותגים הנחשקים והמרוויחים ביותר וכיום הם נלחמים על נתח שוק הולך וקטן מול מתחרות חדשות וישנות: המותגים שנפלו ב-2025 והאם יש להם סיכוי לקום?

רונן קרסו |

לצד הצלחות רבות,יש מותגים שחוו שנה לא פשוטה, שהיו בעבר מובילי שוק אך השנה, כל מותג ונסיבותיו, נפל או המשיך את הנפילה כאשר שנת 2026, תהיה עבור כולם שנת מבחן.

בשנה זו ייקבע אם יעשו שינויים נדרשים ויוכלו לעלות מהתחתית, או שימשיכו בצניחה מטה ויתנו למותג לגווע. אלו המותגים שעבורם שנת 2025 היתה שנה שיעדיפו לשכוח.

                             Nike

עוד שנה קשה עברה על נייק ועל ריטיילורס זכיינית נייק בישראל.

נייקי
נייקי - קרדיט: טוויטר

שוק אופנת הספורט עבר שינויים רבים בשנה האחרונה. אם בעבר נייקי שלטה  ללא עוררין בשוק נעלי ואופנת הספורט, והשווי של החברה בעולם גירד את רף ה-300 מיליארד דולר. השווי כיום נחתך ב-70% ל-90 מיליארד דולר בלבד, כאשר השוק נהיה צפוף ונייקי איבדה משמעותית מכוחה עד לשפל הנוכחי.