סקר TIM חודש פברואר: גוגל פותחת פער ענק במקום ה-1 עם חשיפה של 90%; Ynet נחלש

דירוג החשיפה לאתרים של סקר TIM: וואלה שומרת על המקום השני בדירוג האתרים; נענע 10 במקום ה-4 אבל נחלשת קלות והאתר של "קשת" מתחזק
משה בנימין |

דירוג סקר TIM מבית TNS טלסקר לחודש פברואר 2008 שומר על סטטוס קוו בצמרת: "גוגל" מתחזקת ושומרת על המקום ה-1 עם חשיפה פנומנלית של 90.8% (מעניין מה ה-10% הנותרים עושים). אחריה במקומות 2 ו-3 עדיין וואלה עם 73.5% ו- Ynetעם 57.4% - ירידה משמעותית לעומת 62.6% בינואר.

Youtube ממוקמת במקום ה-5 בדירוג עם חשיפה של 33.9%. הרשת החברתית המדוברת - FACEBOOK מצליחה לעלות 2 מקומות לעומת ינואר ומוצאת את עצמה במקום ה-10 בדירוג עם חשיפה של 21.4%.

האתר של מעריב NRG (מקום 7) יורד מחשיפה של 28% בינואר ל- 26.3% בפברואר. מצטרף אליו בירידות האתר של תפוז (מקום 8) עם ירידה מ- 27.2% בינואר ל- 23.1% בפברואר.

בסקטור הספורט - האתר של ONE (מקום 14) עובר את ספורט 5 המתחזק. ONE שומר על נתוני החשיפה מינואר העומד על 18%, לעומת ספורט 5 (מקום 16) עם 15.3% חשיפה.

חדירת האינטרנט על-פי קבוצות אוכלוסיה בישראל

מגדר - גברים נוהגים לגלוש באינטרנט יותר מנשים אולם בפער לא רב. 69% מהגברים היהודים (18+) נוהגים לגלוש באינטרנט לעומת 63% מהנשים.

גיל - עם העלייה בגיל יורד שיעור חדירת האינטרנט. 82% מבני 18-29 נוהגים לגלוש באינטרנט, לעומת 73% מבני 30-49, 58% בקרב 50-65 ו-36% בקרב בני 65+.

השכלה - שיעור חדירת האינטרנט עולה עם העלייה ברמת ההשכלה. 23% מבעלי השכלה נמוכה של 11 שנות לימוד או פחות נוהגים לגלוש באינטרנט, לעומת 64% מבעלי ההשכלה התיכונית (12 שנ"ל) ו-79% מבעלי ההשכלה הגבוהה. דתיות - שיעור חדירת האינטרנט יורד עם העלייה במידת הדתיות. 80% מהנשאלים החילוניים דיווחו כי הם גולשים באינטרנט לעומת 62% מהנשאלים המסורתיים ו- 50% מהנשאלים שדיווחו כי הינם דתיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה