רדיו 99 עולה בקמפיין שילוט חוצות: "הטובים לרדיו" בהשקעה של 200 אלף דולר
את הקמפיין יובילו השדרנים המובילים בתחנה: עמנואל רוזן; אופירה אסייג; יאיר ניצני ועוד
לאחר השקת לוח השידורים החדש, הגיעה שעת הקמפיין של רדיו 99. החל מיום ראשון ה- 16.3 יעלה הקמפיין תחת הסיסמא: "הטובים לרדיו99FM ". את הקמפיין מובילים מיטב שדרני התחנה בכל תחום וז'אנר. באקטואליה: עמנואל רוזן, לינוי בר גפן, גל גבאי. בספורט: אופירה אסייג, חיים רביבו, אייל ברקוביץ, בתרבות, בידור ופנאי: יאיר ניצני, גיא פינס, נורית ברירו ועוד.
הקמפיין בהשקעה של כ- 200 אלף דולר ויעלה בעיקר בשילוט חוצות על מנת לגרום ל"הנעה לפעולה". סקרי האזנה שבצעה התחנה העידו על כך שמרבית מאזיניה הם נהגים בדרכים. הקמפיין יימשך כחודש ימים.
מישל קרמרמן מנכ"ל רדיו 99 מסרה: "הטובים לרדיו" זו לא רק סיסמא, אלא אסטרטגיה לפיה אנחנו הולכים, הן בבחירת המגישים והן בהרכבת התוכניות. הסיסמא משתמשת בהומור לצד עוצמה".