אידיאולוג'יק מאשימה: גיתם העתיקו את הקמפיין האינטראקטיבי לצ'ירוקי של שופרסל מאתנו

אידיאולוג'יק טוענת כי עובד שלה לשעבר עשה שימוש לא חוקי בקוד שליווה את קמפיין ספרייט לטובת קמפיין צ'ירוקי
משה בנימין |

משרד הפרסום האינטראקטיבי אידיאולוג'יק שלח מכתב אל גיתם BBDO ובו הם מאשימים את גיתם בהעתקה לא חוקית של קונספט פרסומי השייך להם, באמצעות עובד לשעבר מאידיאולוג'יק שכיום עובד בגיתם.

קונספט המריבה הוא זה המלווה את ההשקה של מותג הביגוד החדש של רשת שופרסל - צ'ירוקי. על-פי טענות אידיאולוג'יק כלפי גיתם: "במסגרת האתר שהועלה על-ידכם מוזמנים הגולשים לעצב בעצמם בגדים ומוצרי אופנה; נדהמנו לגלות כי עשיתם שימוש בקוד שפותח על ידנו לקמפיין אחר, כל זאת ללא סמכות ותוך הפרת זכויות יוצרים".

אידיאולוג'יק טוענת שאחד ממפתחי הקוד שבעבר עבד עבורה (וכיום עובד בגיתם ) הוא זה שהעביר את המידע שלא כחוק והיא מודיעה שתתבע אותו בנפרד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה