הקאמבק של השנה בפרסומות? דובל'ה גליקמן חוזר עם קמפיין לדפי-זהב

"שאול פרחים ובניו" מי שבזמנו היה אחת הדמויות האהודות בפרסומות חוזר עם קמפיין חדש באמצעות Y&R אינטראקטיב
משה בנימין |

דפי זהב מעלה קמפיין לקידום אתר האינטרנט של החברה www.d.co.il , באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי ו - Y&R אינטראקטיב, בעלות של כ - 4 מיליון שקל. יוביל את הקמפיין דובל'ה גליקמן בדמות "שאול" בעל חנות החמניות.

אלון רז, סמנכ"ל השיווק של דפי זהב: מטרת הקמפיין לחשוף את קהל הגולשים בכלל והעסקים בפרט למגוון השירותים הרחב שניתן למצוא באתר דפי זהב ולחזק את מעמדו כאתר המוביל לחיפוש בתי עסק באינטרנט. דפי זהב ממשיכה להביא ללקוחותיה את השירותים המתקדמים ביותר, רגע אחד לפני כולם".

לאחר היעדרות של כעשר שנים, בהן פרש שאול מחיי הזוהר לחיי בדידות באשרם בהודו, רחוק מאור הזרקורים, הוא נחשף לראשונה לעולם חדש של אפשרויות במדיה חדשה שלא הייתה קיימת בזמנו - האינטרנט. במסע רצוף בגילויים חדשים (כולל פתיחת בלוג והצטרפות לפייסבוק) הוא מוצא את הדרכים הטובות ביותר לקידום חנות החמניות שלו, החל מבניית אתר, הפקת סרטון, פרסום וקידום העסק באתר דפי זהב.

במסגרת הקמפיין יפתח שאול חנות פרחים פעילה באתר האינטרנט של דפי זהב. בחנות ניתן יהיה להזמין איך לא - חמניות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה