קיבלתם שירות לא טוב בדואר? מעכשיו תוכלו להתקשר ישירות לנייד של מנהל הסניף
דואר ישראל יוצא בשירות חדש ומכריז על "מהפכה"; בכל סניף של דואר ישראל יפורסמו פרטי מנהל הסניף והטלפון הנייד שלו לשימוש הלקוחות
חברת דואר ישראל מכריזה על "מהפכת שירות" בסניפיה. בנוסף לתיבת ההצעות והתלונות המסורתית שכולנו מכירים מודיעים בחברה על הצעה חדשה לערוץ תקשורת עם לקוחותיה.
בכל סניף של דואר ישראל יפורסמו פרטי מנהל הסניף והטלפון הנייד שלו לשימוש הלקוחות, כך שמעתה ניתן לפנות למנהל סניף הדואר להצעות לשיפור, תלונות והערות.
אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל: "זהו צעד נוסף במהפכת השירות שלנו, שידרגנו את הסניפים, עיצבנו מחדש, התקנו תשתיות חדשות, פרסנו מסכי פלזמה בכ-200 סניפים ועתה גם מהדקים את הקשר בין הלקוחות לסניף - יש למי לפנות".