העין השלישית עורכת מיתוג מחדש בהשקעה של 1.1 מיליון שקל
רשת האופנה האלטרנטיבית "העין השלישית" תשקיע 1.1 מיליון שקל בתהליך מיתוג מחדש ופתיחת חנות ענק, שתשמש חנות הדגל של הרשת ברחוב שינקין בתל-אביב.
מתחם האופנה הענק של "העין השלישית" יתפרס על שטח של כ-250 מ"ר, ויכלול את חנות הדגל לשעבר של חברת "כאוס" ברחוב שינקין, שלאחרונה שכרו בעלי "העין השלישית" למשך 7 שנים וצירפו אותה לחנות הקיימת.
את תהליך המיתוג החדש מלווה קמפיין פרסומי בהפקה עצמית, שיעלה בהשקעה של 500 אלף שקל על גבי שלטי חוצות, פוסטרים, מודעות בעיתונים ואוטובוסים בפריסה ארצית. את הקמפיין מובילה הדוגמנית ויקטוריה קצמן ששכרה יעמוד על 50 אלף שקל לעונה.
אבי אורבך, מנכ"ל רשת "העין השלישית": "המיתוג החדש הינו חלק ממהלך שיווקי אשר מטרתו להרחיב את החשיפה ומודעות הציבור לרשת "העין השלישית", והוא מייצג את הקו המנחה אותנו: יופי, פשטות, נוחות וחיבור לשורשים".
"היעדים שלנו לשנה הקרובה כוללים גם השקעה בשיפוץ החנויות הקיימות ויצירת שפה עיצובית ושיווקית לכלל הסניפים. כמו כן, אנו מתכננים לפתוח 6 סניפים חדשים במהלך 2008 וללוות אותן בקמפיין פרסומי בקנה מידה ארצי".