איריס בק מונתה ליו"ר הפורום הבכיר לשיווק של המי"ל

בק כיהנה במשך כחמש שנים כסמנכ"ל שיווק ותוכן של חברת פרטנר, ותחליף בתפקיד את עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום
משה בנימין |

איריס בק קודנר מונתה ליו"ר הפורום הבכיר לשיווק של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול). בק מחליפה את עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, שכיהן כיו"ר הפורום בשלוש השנים האחרונות.

איריס בק קודנר כיהנה במשך 5 השנים, עד לחודש ינואר השנה, כסמנכ"ל שיווק ותוכן של חברת פרטנר. היום משמשת בק-קודנר כיועצת למנכ"ל חברת פרטנר.

איריס בק קודנר: "השיווק הוא אחד מהקטרים החשובים ביותר להתפתחות העסקית של חברות. אני מאמינה, כי פורום מקצועי לשיווק מהווה עוגן לקהילת העסקים ומהווה פלטפורמה לשיתוף, לידע ולהפריה הדדית. חדשנות, קדמה ולמדנות מקצועית תביא לשיפור מתמיד ולפתיחת מרחבים נוספים".

פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "אני מברכת על המינוי של איריס בק. אני בטוחה שאיריס תצעיד את הפורום קדימה, ותכניס בו תכנים עכשוויים".

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, יו"ר הפורום היוצא: "אין ספק, שמקצוע השיווק הוא מהמקצועות היותר מרתקים. בשנים האחרונות הצלחנו להקים ולבסס את תחרות האפי, תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי כתחרות המקצועית המובילה בענף השיווק של ישראל. אני בטוח שאיריס בהיותה מהדמויות הבולטות בתחום השיווק בישראל היא אישה ראויה לתפקיד הזה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה