"מעדנות" משיקה קטגוריית שיווק חדשה: פשטידות ירקות

ההשקעה הכוללת בפיתוח והשקת סדרת הפשטידות נאמדת בכ- 8 מיליון שקל
משה בנימין |

חברת "מעדנות", המובילה בשוק המאפים הקפואים, מרחיבה את היצע מוצריה ומשיקה, לראשונה ברשתות השיווק בישראל, סדרת פשטידות משפחתיות ומיני פשטידות, עם מגוון ירקות מובחרים. בפיתוח והשקת סדרת הפשטידות הושקעו כ- 8 מיליון שקל, ובשבועות הקרובים יעלה מסע הפרסום.

מעדנות תשיק בשלב ראשון שתי סדרות של פשטידות: סדרת מיני וסדרת משפחתיות, במבחר ירקות: תרד, ברוקולי, תירס, בצל, בטטה, פטריות ומיקס (בצל, תירס, בטטה, פטריות).

את ההשקה ילווה קמפיין פרסומות טלוויזיה רחב היקף בערוצים 2 ו-10, בו יככב המוצר עצמו. בסרט הפרסומת יככבו ירקות ויוצגו מרכיבי הפשטידות ותהליך הכנתן. בנוסף יערכו טעימות ברשתות השיווק ובחנויות, ופעילות קד"מ שתעודד התנסות ראשונה במוצר.

כרמית לזר, מנהלת שיווק מעדנות: "פיתוחה של סדרת הפשטידות שנותנת מענה למשפחה וגם ליחידים, נבע מצורך אמיתי שאיתרנו בקרב האוכלוסייה. פשטידות הן מאכל מאוד פופולארי בישראל. כ-82% מהצרכנים הישראלים צורכים פשטידות. אנו מציעים פתרון קל, טעים, בריא ומהיר לאחד המאכלים האהודים בלאו הכי על הקהל הישראלי".

מעדנות מדווחת, כי מכירותיה בשוק המקומי הסתכמו בשנת 2007 ב- 110 מליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה