"מעדנות" משיקה קטגוריית שיווק חדשה: פשטידות ירקות
חברת "מעדנות", המובילה בשוק המאפים הקפואים, מרחיבה את היצע מוצריה ומשיקה, לראשונה ברשתות השיווק בישראל, סדרת פשטידות משפחתיות ומיני פשטידות, עם מגוון ירקות מובחרים. בפיתוח והשקת סדרת הפשטידות הושקעו כ- 8 מיליון שקל, ובשבועות הקרובים יעלה מסע הפרסום.
מעדנות תשיק בשלב ראשון שתי סדרות של פשטידות: סדרת מיני וסדרת משפחתיות, במבחר ירקות: תרד, ברוקולי, תירס, בצל, בטטה, פטריות ומיקס (בצל, תירס, בטטה, פטריות).
את ההשקה ילווה קמפיין פרסומות טלוויזיה רחב היקף בערוצים 2 ו-10, בו יככב המוצר עצמו. בסרט הפרסומת יככבו ירקות ויוצגו מרכיבי הפשטידות ותהליך הכנתן. בנוסף יערכו טעימות ברשתות השיווק ובחנויות, ופעילות קד"מ שתעודד התנסות ראשונה במוצר.
כרמית לזר, מנהלת שיווק מעדנות: "פיתוחה של סדרת הפשטידות שנותנת מענה למשפחה וגם ליחידים, נבע מצורך אמיתי שאיתרנו בקרב האוכלוסייה. פשטידות הן מאכל מאוד פופולארי בישראל. כ-82% מהצרכנים הישראלים צורכים פשטידות. אנו מציעים פתרון קל, טעים, בריא ומהיר לאחד המאכלים האהודים בלאו הכי על הקהל הישראלי".
מעדנות מדווחת, כי מכירותיה בשוק המקומי הסתכמו בשנת 2007 ב- 110 מליון שקל.