קוקה-קולה ZERO: ההשקה בארץ בהשקעה של 10 מיליון שקל

הקמפיין יהיה באמצעות דחף אחד בטלוויזיה ואידיאולוג'יק באינטרנט
משה בנימין |

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) משיקה קמפיין לקוקה-קולה Zero בהשקעה של כ- 10 מיליון שקל.

קוקה-קולה Zero הינו משקה נוסף ללא סוכר של חברת קוקה-קולה בפרופיל טעם חדש, ופחות מקלוריה 1 בכוס. ההשקה תלווה בפעילות בכל ערוצי השיווק ותכלול קמפיין טלוויזיה ושילוט חוצות, קמפיין אינטרנט ייחודי ופעילות קד"מ ברחבי הארץ.

הסלוגן שילווה את המהלך: "Coca-Cola Zero טעם נהדר Zero סוכר".

קוקה-קולה Zero הושק לראשונה בארה"ב בשנת 2005 ומאז ועד היום הושק ב-51 מדינות ברחבי העולם.

סביון בר סבר,סמנכ"ל השיווק של חברת קוקה-קולה ישראל: "השקת קוקה-קולה Zero בישראל מביאה בשורה חדשה לצרכנים הישראלים. קוקה-קולה Zero זוכה לתגובות נלהבות ברחבי העולם. בחודשים האחרונים ערכנו מבחני טעימה ומחקרים רבים שהוכיחו לנו כי לקוקה-קולה Zero פוטנציאל גבוה ביותר בקרב הצרכנים ,ולפיכך אנו שמחים ביותר להשיקו בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה