יוניליוור משיקה מחדש את דאודורנט AXE בהשקעה של 4 מיליון שקל

ההשקה החדשה תלווה על-ידי מק'אן אריקסון בקמפיין טלוויזיה ופעילויות אינטרנט ושטח
משה בנימין |

יוניליוור, יצרנית הדאודורנטים המובילה בעולם, משיקה מחדש את המותג AXE ומציגה את הדור החדש של דאודורנטים לגברים. השקת המותג מחדש כוללת קמפיין טלוויזיה ופעילויות אינטרנט ושטח ייחודיות בהשקעה כוללת של ארבעה מליון שקל, באמצעות מק'אן אריקסון.

רותי סלמון- גולדברג, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "AXE הושק בישראל ב- 2005 והצליח תוך זמן קצר לבסס את מעמדו כמותג מוביל בעולם הגברים. הצימאון לחידושים ולריגושים בקרב קהל המטרה הוא אתגר קשה, ואנו נענים לו בשמחה גדולה".

AXE בישראל הינו מותג שני בתחום הדאודורנטים לגברים עם נתח שוק של כ- 20% (נילסן שנתי, 2007). בשנת 2008 (ינואר) כבש המותג את פסגת שוק הדאודורנטים לגברים בהשיגו נתח שוק כפול ממוביל השוק של שנת 2007 (נילסן, ינואר 2008).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה