אורנג' מחדדת את מהלך "בול בשבילך" לחסכון בחשבון
חברת הסלולר השניה בגודלה, אורנג', יוצאת בקמפיין נוסף למהלך "orange - בול בשבילך", תחת הסיסמא: "orange בול בשבילך - המלצה אישית שתחסוך בחשבון החודשי".
הקמפיין עולה באמצעות ראובני פרידן בהשקעה של כ-4 מיליון שקל, בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו והוא כולל סרטון באורך 45 שניות ושני סרטונים באורך 30 שניות כל אחד.
מאורנג' נמסר, כי הקמפיין תומך במהלך רחב היקף של החברה לעידוד צרכנות נבונה והתאמת המלצות שנועדו לחסוך בחשבון החודשי ומבוססות על דפוס השימוש של הלקוח, סוג התוכנית, סוג המכשיר והוותק.
איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange: "הרצון לחסוך ולקבל "מחיר טוב" מאפיין כל לקוח ובפרט את הצרכן הישראלי. עם זאת אנו עדים לכך כי אפשרויות חסכון רבות בכל ענפי הצריכה, אינן מנוצלות. אנו יכולים לראות זאת בענף הבנקאות, הקמעונאות, בחשבון החשמל וכמובן גם בחשבונות הסלולר. השירות החדש מעודד את לקוחותינו להגדלת מעורבותם בחשבון החודשי זאת מתוך תפיסת השקיפות של החברה.אנו מאמינים כי אסטרטגיה זו מגדילה אמון הלקוח בחברה, פועלת לטובתו ומחזקת את הקשר שלו עם orange".
עוד נמסר מהחברה, כי במסגרת המהלך נשלחו ללקוחות אורנג' מעל ל-1.2 מיליון הצעות להוזלת החשבון החודשי. בין ההצעות המובילות שנשלחו ללקוחות: חבילת 2 יעדים מוזלים, חבילת 3 יעדים מוזלים, הצעת SMS ב-19 אג' וחבילת 60 הודעות SMS. בין ההמלצות להסרת חבילה נשלחה לדוגמה הסרת חבילת GPRS ללקוחות שאינם עושים בה שימוש.