ליימן שליסל משלימה העברת תקציב מדיה וקריאטיב ליורו
היקף תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כ-8 מיליון שקל. חברת המדיה מקבוצת יורו, MPG, תטפל ברכש המדיה של ליימן שליסל ומותגי "פררו" ימשיכו להתנהל במשרד שמעוני פינקלשטיין
החברה המובילה לייבוא ושיווק ממתקים ומזון, ליימן שליסל, משלימה המכרז על תקציב הפרסום ורכש המדיה בו זכה משרד הפרסום יורו תל אביב.
התהליך החל במכרז מדיה לפני כשנה וחצי, בסופו נבחרה MPG - חברת המדיה של קבוצת יורו. ראוי לציין, כי תקציב הפרסום של מותגי "פררו" ימשיך להתנהל במשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין.
היקף תקציב הפרסום השנתי של החברה צפוי לעמוד על כ-8 מיליון שקל. לדברי מוני ליימן, הבחירה ביורו תל אביב נבעה, בין השאר, בשל שילוב יכולות המשרד ובהן תכנון ורכש המדיה, אסטרטגיה וקריאייטיב ובשל השותפות של יורו במיזם המדיה TMF.
הילה בז'ז'ינסקי, מנכ"ל משרד הפרסום יורו תל אביב: "מדובר היה בהליך ארוך בו המשרד התבקש להציג את מכלול יכולותיו, כמו גם גישות רעננות ויצירתיות לטיפול במותגי החברה".