ג'ונסון & ג'ונסון מעבירה תקציבים לראובני פרידן
מותגי הקוסמטיקה "רוק" ו"ניוטרוג'ינה" עוברים ממשרד הפרסום ליניאל DDB לראובני פרידן; תקציב הפרסום והשיווק של 2 המותגים ב-2007 מוערך ב-4 מיליון דולר
חברת "ג'ונסון אנד ג'ונסון" בישראל מעבירה תקציבי פרסום של מותגי הקוסמטיקה "רוק" ו"ניוטרוג'ינה" ממשרד ליניאל DDB למשרד הפרסום ראובני פרידן, המטפל כיום בתקציב הפרסום של מוצרי הטואלטיקה של החברה. ליניאל טיפל במוצרי הקוסמטיקה של החברה במשך 5 שנים.
שרון לוי, מנכ"ל ג'ונסון אנד ג'ונסון, מציין כי תקציב הפרסום והשיווק של מוצרי הקוסמטיקה "רוק" ו"ניוטרוג'ינה" מוערך בכ-4 מיליון דולר בשנת 2007 ועם העברת התקציב לראובני פרידן, יסתכם תקציב הפרסום הכולל של החברה בכ-10 מיליון דולר.
היקף המכירות הכולל לצרכן של "ג'ונסון אנד ג'ונסון" בשנת 2007 מוערך בכ-180 מיליון שקל, גידול של כ-30% לעומת שנת 2006.