בעקבות הנפילות בבורסה: מגדל בקמפיין לביטוח מנהלים
הקמפיין שעלה באמצעות אידיאולוג'יק ב-ynet ובאתרים כלכליים מעודד את הגולשים להשתתף בסקר על תנודתיות הבורסה
חברת האינטראקטיב "אידיאולוג'יק"עלתה השבוע קמפיין אינטרנט חדש לביטוח המנהלים של חברת הביטוח מגדל. מכיוון שהמוצר מבטיח לספק מנגנוני בטחון בשוק תנודתי הוחלט לרתום את מצב הבורסה לטובת הקמפיין, שעלה באתרים כלכליים דוגמת גלובס, bizportal ו-ynet.
כך, הגולשים מוזמנים לענות על סקר שבודק את התחזית שלהם להתנהגות הבורסה. בהתאם לתשובה (תעלה או תרד), מטוס עשוי גזרי עיתונים עם כותרות כלכליות זועקות טס למעלה או למטה מתוך הבאנר ומפנה לדף הנחיתה של מגדל בטוח. במקביל תוצאות הסקר מתעדכנות ומוצגות און-ליין.
לדברי ליאור שלום, סופרוויזר באידיאולוג'יק, הקמפיין הוא דוגמא ל-OBM (Occasional Based Marketing). "ניצלנו את מה שקורה בשוק בשבוע האחרון כדי לחדד את יתרונות המוצר של הלקוח שלנו", ציין שלום.