אדידס משיקה נעל חדשה מדגם Microbounce
משקיעה 1.5 מיליון שקל בקמפיין תחת המסר: "אנרגיה שהולכת איתך"
יצרנית מוצרי הספורט "אדידס" משיקה נעל חדשה מדגם Microbounce באמצעות קמפיין, תחת המסר: Bounce Returens energey with every step (אנרגיה שהולכת איתך).
הקמפיין, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, עולה בטלוויזיה ובאינטרנט על-יד פרסום יהושע ו-TBWA/DIGITAL. על קריאייטיב הקמפיין אחראי משרד הפרסום TBWA העולמי.
לדברי שלום מוליוב, מנכ"ל אדידס, הקמפיין ממחיש את טכנולוגיית הנעל הייחודית הכוללת סוליה המורכבת מיחידות קפיציות שדוחפות קדימה.
נעל Bounce לגבר תימכר במחיר מומלץ לצרכן של 699 שקל והדגם לנשים יימכר ב-599 שקל.