קדס קידס משקיעה 1.5 מיליון שקל בקמפיין לחורף

משרד הפרסום אופטימום אחראי על הקמפיין שעולה תחת הקונספט: "QUALITY TIME" (זמן איכות)
אפרת אדיר |

חברת לירם המשווקת את המותג "קדס קידס" בישראל משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו- חורף 2007/8. לרגל השקת הקולקציה החדשה בישראל תצא החברה במסע פרסום וקידום מכירות נרחב שנערך באמצעות משרד הפרסום אופטימום, תחת הקונספט: QUALITY TIME (זמן איכות).

הקמפיין כולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הכתובה כולל פנייה למגזרים השונים, ג'ינגלים ברדיו ודיוור למועדון הלקוחות. כמו כן, יגובה הקמפיין בפעילות קד"מ בסניפי הרשת ומועדון הלקוחות. סך ההשקעה בקמפיין נאמד ב-1.5 מיליון שקל.

כוכבת הקמפיין - עופר אורבך-נוימן, מובילה את מסע הפרסום זו העונה השנייה ברציפות. עופר היא אחות של הדוגמנית הישראלית הבינלאומית עדי נוימן. הדוגמנים הבוגרים ג'ני צ'רוואני ומייקל טוצ'י הצטלמו לקמפיין כהורים. סבינה דן-מאיר, מנהלת השיווק של חברת לירם ורשת "קדס קידס" מוסרת: "ממחקרים שערכנו בארץ ובארה"ב עולה, כי הנושא שמעסיק אמהות בנות דורנו בתוך סדר יומן העמוס והלחוץ הוא הזמן שמוקדש לילדים, ולכן בחרנו לחזור למקומות הנעימים של הרגש והחיבור של הורים וילדים בנקודות המפגש של היום-יום".

המותג מציע העונה בנוסף לפריטי האופנה גם מגוון רחב של אביזרים לילדים כמו: מוצרי הנעלה, מוצרי שיער, גרביים ועוד.

חברת "קדס קידס" נמצאת בבעלות משה זילברשטיין ומפעילה 34 סניפים ברחבי הארץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה