"חורי הפצה" נכנסת לתחום מוצרי הניקוי עם מותג פרטי
חברת "חורי הפצה" נכנסת לראשונה לשוק מוצרי ניקיון לבית ומשיקה סדרת מוצרי ניקיון לבית תחת מותג פרטי בשם EXTRA. ההשקעה המוערכת בפיתוח והשקת המותג - 2 מיליון שקל. לפי נתוני סטורנקסט (מאי 2007) היקף המכירות בשוק מוצרי הניקיון לבית בישראל בשנת 2006 נאמד בכ-376 מיליון שקל. חורי הפצה צופה לתפוס נתח שוק של 5% עם המותג החדש EXTRA. מותג מוצרי הניקיון החדש מתווסף למותגי הבית של החברה בהם BEST בתחום מוצרי הטיפוח לשיער ולגוף, וקלאסיק קוסמטיקס בתחום האיפור. לדברי החברה סדרת מוצרי הניקיון EXTRA שמה דגש על מוצרים ידידותיים לסביבה, לצד איכות גבוהה, עיצוב מוקפד ומחיר אטרקטיבי. עד כה הושקו 24 מוצרים ב-3 קטגוריות: חומרי ניקיון, אביזרי מטבח ואביזרי ניקיון. עוד נמסר מהחברה, כי עד סוף 2007 יצורפו למותג EXTRA כ-20 מוצרים נוספים, כגון: אבקות כביסה, כפפות רב פעמיות, מטהרי אוויר, סבון אסלה, מוצרי נייר ועוד. סדרת המוצרים החדשה תשווק בחנויות החברה במרכז תל-אביב הנקראות "ביוטי סטור", ברשתות השיווק המובחרות ובכ-2,500 נקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ. חברת א.פ.י חורי הפצה בע"מ נוסדה בשנת 1978 על-ידי אשר ויצחק חורי. החברה מפיצה ומשווקת ברחבי הארץ למעלה מ-100 מותגים מקומיים ובינלאומיים לצד מותגים פרטיים.