טמפו בפעילות קיץ למותג גולדסטאר בהשקעה של 3 מ' ש'
חברת טמפו יוצאת בפעילות לקיץ עם מותג הבירה גולדסטאר ותקיים במהלך חודש אוגוסט 2 פסטיבלי בירה בהשקעה של מעל ל-3 מיליון שקל, בשיתוף עם העיריות המקומיות - עיריית ת"א ועיריית חיפה. פסטיבל גולדסטאר ה-13 יתקיים בגן צ'רלס קלור בתל-אביב ב-15-16 באוגוסט, ובעיר חיפה, בחוף הסטודנטים ב-29-30 באוגוסט. הפסטיבלים יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום. להערכת החברה, יבקרו בפסטיבלים מעלה מ-150 אלף מבקרים שיהנו מהופעות מוסיקה שונות. בפסטיבלים תציג טמפו את כל מותגי הבירה אותם היא מייצגת, תוך שימת דגש מיוחדת לבירה גולדסטאר, הבירה המובילה בישראל המחזיקה ב-30% נתח שוק בתחום הבירה. לדברי יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת השיווק בטמפו: "בשנה שעברה, בעקבות המצב הביטחוני בצפון, הוחלט לקיים את פסטיבל הבירה בחוף הסטודנטים בחיפה כמחווה לתושבי הצפון ואלפי משתתפים הגיעו לחיפה לחגוג עם אנשי הצפון. נוכחנו לדעת שאלפי צעירים מחיפה והגליל משוועים לאירועים מסוג זה ולכן החל מהשנה יתקיימו במקביל שני פסטיבלי בירה - בחיפה ובת"א".