מותג בגדי הים פלפל משקיע 100 אלף דולר בפעילות קיץ
חברת ebs מפיקה את הארועים הכוללים מסיבות בחוף וילאג' באילת; הכניסה חינם
כחלק מהפעילות הכוללת לקראת הקיץ, פלפל, מותג בגדי הים המוביל לצעירות, יוצא בפעילות קיץ ייחודית בהשקעה של כ-100 אלף דולר. הפעילות כוללת ליין מסיבות חוף באילת במהלך החודשים יולי ואוגוסט בימי שישי, החל משעות הבוקר המאוחרות ועד שעות הלילה. חברת ebs נבחרה להפיק את המסיבות בהן ישתתפו עשרות די. ג'ייז. עופר נוינר, סמנכ"ל שיווק גוטקס ומנהל מותג בגדי הים פלפל: "קהל הצעירים שנמצא באילת בחודשי הקיץ הינו קהל דינמי ואופנתי התואם את קהל היעד של המותג פלפל, ולכן מדובר בפעילות קונספטואלית משלימה לקמפיין הקיץ שלנו". המסיבות של פלפל בחוף הווילג' כוללות חלוקת פרסים ושלל אטרקציות והכניסה אליהן חינם. הפעילות מגובה בקמפיין בעיתונות הארצית, במגזינים ובמקומונים, בהובלת הפרזנטורית עדי הימלבלוי.