ניסאן משקיעה מיליון דולר בקמפיין למיני ואן NOTE

הקמפיין מבוסס על הקמפיין הבינלאומי של "ניסאן" תחת הסלוגן: "Nissan NOTE - יש מקום לה-כ-ל!"
אפרת אדיר |

חברת "ניסאן" מקבוצת "קרסו", תעלה השבוע בקמפיין לניסאן NOTE, בהשקעה כוללת של כ-1 מיליון דולר, תחת הסלוגן: "Nissan NOTE - יש מקום לה-כ-ל!". הקמפיין כולל סרטוני טלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-9, שילוט חוצות בצמתים מרכזיים ומודעות בעיתונות הארצית והמקומית, מודעות במגזינים לנשים ומגזינים לגברים ולרכב. רועי שחורי, מנהל מותג "ניסאן" בקבוצת "קרסו", אומר: "Nissan NOTE היא מכונית יפנית אידיאלית למשפחה עם נפח אחסון ענק, נהיגה גבוהה וחווייתית בעיצוב צעיר וחדשני".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה