נעילה מעורבת בת"א: המעו"ף ירד 0.1%, מניית בזק נחלשה ב-1.6%

ההזהרה של בנק ישראל כי שוק הדיור זה האיום הגדול על הבנקים והירידות באירופה השפיעו לרעה על הבורסה. טאואר זינקה 4.8%
|
(51)
יציבות בבורסה
יום מסחר תנודתי בבורסה ננעל במגמה מעורבת. מדד המעו"ף עלה מקודם ב-0.05% וננעל בירידה של 0.1%. הלחץ על הבורסה הגיע היום משני כיוונים: הראשון - בנק ישראל מזהיר שהאיום הגדול על יציבות הבנקים זה שוק הדיור ; השני - ירידות שערים באירופה.

מדד ת"א 35 -0.11% מדד ת"א 35 1,648.74 -0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,650.62 פתיחה:1,642.29 גבוה:1,652.59 נמוך:1,641.52 תמורה:458,010,105 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד 0.1% לרמה של 1,458.76 נק', מדד ת"א 90 +0.58% מדד ת"א 90 1,408.16 +0.58% מדד ת"א 90 בסיס:1,400.01 פתיחה:1,397.8 גבוה:1,408.16 נמוך:1,395.92 תמורה:192,812,198 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: , מדד ת"א בנקים-5 +0.3% מדד ת"א בנק 2,518.88 +0.3% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,511.3 פתיחה:2,510.79 גבוה:2,521.69 נמוך:2,508.43 תמורה:174,057,716 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: . מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.15 מיליארד שקל.

השווקים גועשים: דיווח חושף את היקף התוכנית של דראגי - הדאקס משתולל

מדד המעו"ף פתח את המסחר כשהוא ניצב ברמה של 1,460 נקודות, זאת לאחר שאתמול טיפס ב-0.07% במחזור של 1.12 מיליארד שקל. מדד ת"א 75 התחזק אתמול ב-0.27% ומדד הבנקים השיל 0.77% מערכו.

המסחר בעולם

בבורסות המזרח הרחוק ננעל הבוקר המסחר במגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים. מדד הניקיי נחלש אמנם ב-0.5% אך בורסת שנחאי זינקה ב-4.7%, ומדד ההאנג סנג הוסיף 1.7% לערכו.

אמש ננעל המסחר בארה"ב בעליות שערים מתונות. מדד הנאסד"ק התחזק ב-0.4%, הדאו ג'ונס וה-S&P 500 עלו בשיעור מתון יותר של עד 0.15% כל אחד. היום (ד') המסחר בניו-יורק נפתח במגמה מעורבת.

מניות במרכז

מניות סלקום +3.32% סלקום 941.2 +3.32% סלקום בסיס:911 פתיחה:911 גבוה:941.2 נמוך:905.7 תמורה:993,831 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פרטנר +1.01% פרטנר 1,600 +1.01% פרטנר בסיס:1,584 פתיחה:1,580 גבוה:1,625 נמוך:1,578 תמורה:1,991,067 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקו אתמול ב-9% ו-7.2% בהתאמה במחזורים גבוהים. המניות המשיכו גם היום לרכז עניין רב.

חברת טבע -2.82% טבע 2,515 -2.82% טבע בסיס:2,588 פתיחה:2,490 גבוה:2,517 נמוך:2,474 תמורה:20,655,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה אתמול בערב על זכייה במשפט הקופקסון. בית המשפט העליון פסק כי הפטנט המגן על הקופקסון במינון של 20 מ"ג (הקופקסון הישן) בתוקף עד ספטמבר 2015. המשמעות - הגנריקה לתרופה תיאלץ להמתין לפחות עד לתאריך זה.

שותפות גלוב אקספ יהש +3.78% גלוב אקספ יהש 227.8 +3.78% גלוב אקספ יהש בסיס:219.5 פתיחה:227.4 גבוה:229 נמוך:227 תמורה:21,610 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום כי המו"מ להשקעה ברישיונות שלה הסתיים ללא הסכם. בשותפות הנפט ממשיכים לפעול לגיוס משקיעים לרישיונות שבבעלותה.

חברת אלוני חץ +0.99% אלוני חץ 5,100 +0.99% אלוני חץ בסיס:5,050 פתיחה:5,021 גבוה:5,130 נמוך:5,021 תמורה:16,739,323 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה היום כי מכרה כ-4 מיליון מניות של חברת הבת FCR תמורת סכום של 251 מיליון שקל. . בעקבות המכירה, תרשום החברה רווח הון נטו בשיעור של 78 מיליון שקל. אלוני חץ ממשיכה להחזיק ב-6.5% ממניותיה של FCR.

לאומי -0.04% לאומי 2,496 -0.04% לאומי בסיס:2,497 פתיחה:2,490 גבוה:2,497 נמוך:2,481 תמורה:73,534,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתם על הסכם עבודה חדש עם העובדים במסגרתו יצומצם קצב עליית השכר מ-5% בשנה ל-3.5%. התרומה לבנק תהיה הפחתת התחייבויות בהיקף של 600 עד 700 מיליון שקל בשנה.

בנק ישראל הזהיר כי למערכת הבנקאית חשיפה גבוהה למשכנתאות ולענף הבינוי והנדל"ן, והדירות מהוות חלק מרכזי בתיק הנכסים של משקי הבית. מניות הבנקים ירדו חזק: פועלים +0.52% פועלים 2,714 +0.52% פועלים בסיס:2,700 פתיחה:2,707 גבוה:2,714 נמוך:2,700 תמורה:30,912,175 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , דיסקונט +0.57% דיסקונט 1,575 +0.57% דיסקונט בסיס:1,566 פתיחה:1,565 גבוה:1,584 נמוך:1,565 תמורה:32,676,402 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- מזרחי טפחות +0.15% מזרחי טפחות 8,830 +0.15% מזרחי טפחות בסיס:8,817 פתיחה:8,830 גבוה:8,899 נמוך:8,829 תמורה:25,943,202 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .
תגובות לכתבה(51):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    פרוטרום
    גבר 21/01/2015 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה יהיה עם מנייה הזו?האם תפרוץ כמו שנה שעברה?
    סגור
  • 26.
    אפריקה עלתה היום - חגיגה !!! (ל"ת)
    גיא 21/01/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 25.
    לפי התנהגות המניה הודעה ממש קרובה ..אין הדלפה (ל"ת)
    רדהיל מחממת מנועים 21/01/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    טאואר
    שמעון 21/01/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב לטאואר. מדלגת על כל המכשולים.
    סגור
  • 23.
    בורסת תא היא המגעילה בתבל
    סוחר חתיך 21/01/2015 15:11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לא להשקיע שקל במדינה שדופקת את המשקיעים על בסיס יומי
    סגור
  • בורסת תא
    תמי 21/01/2015 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמת לאמיתה. כל המנגנון שם רקוב. מחזןרים עלובים. כל ספקולנט יכול להזיז אותה איך שבא לו. 90% מהמשקיעים מפסידים והבנקים עושקים עם עמלות . עדיף לשים את הכסף בשווקים גדולים
    סגור
  • אז מה אתם אומרים?
    לדרגי וירון 21/01/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מחר תוקעים אותנו יופי יופי?
    סגור
  • מה נהיה איתך
    סוחר חתוך 21/01/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    8 4
    היינו חסרים לך? הירווחת איזה חתיכת מליארד דולר מאז שנעלמת?
    סגור
  • 22.
    עוד שעה
    גאון 21/01/2015 14:47
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ירקרק
    סגור
  • 21.
    כל הכבוד לועד עובדי הבנק
    דליה 21/01/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם לפועלים מגיע
    סגור
  • הכבוד
    כל 21/01/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לבנק הזרע. כל מנת תרומה 250 דולר נקי. מה צריך יותר מיזה ..8 מנות ליום..30 יום בחודש..תעשו את החשבון..מי צריך בורסה..פשוט להיות פר ..ולהרוויח כסף טוב וקל. נ.ב:הפעם השמינית קצת קשה..אבל לא נורא. אויש..מרגיש חולשה ועייפות..הולך לנוח לפני החדר כושר ולאחר מכן פטב עם החברה עד הבוקר..טוב נו..זה מה יש...פרטים אצל:........
    סגור
  • 20.
    תכלית וקסם נפט
    נועםדבורה 21/01/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נשמה לי הזוי שהנפט ימשיך לרדת לכיוון ה40 תחשבו רגע בהגיון כל דבר עשוי מנפט עם זה המכונית הקרטון של החלב חומרי פלסטיק גומי הכל על בסיס נפט נראה לכם שיש נפט בכמות בלתי מוגבלת ? הוא הולך ונגמר תראו תמחזורים והקניות מי שחכם קונה עכשיו כי בקרוב הוא ימריא צפונה צפונה
    סגור
  • 19.
    מחזורים של חנות נעליים (ל"ת)
    עוף החול 21/01/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 18.
    בנייר גבעות עולם - אני מבקש ואף דורש מהנהלת הבורסה וגם
    מאת אזרח המחזיק 21/01/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהרשות לניירות ערך, לדאוג מיידית להחזרת המסחר הרגיל בנייר גבעות עולם ולהורות להנהלת השותפות בגבעות להוציא דיווח ברור ומובן על מה שקורה, כולל עידכון מיידי! אני לדוגמא, מחזיק כמות של כ -12 מיליון יחידות השתתפות וניזוקתי קשות כתוצאה מההודעות הלא ברורות והמטבעות לכאורה, שיצאו מהנהלת השותפות במשך תקופה ארוכה!!! הדיווחים המטעים שלהם גרמו לי במישרין לרכוש את הנייר בהזדמנויות שונות (חלקם במחירים גבוהים של 8 ואפילו 10) ובמיוחד ההודעות האחרונות שבהן הם הודיעו על פריצת נפט משמעותית במגד 6, ולאחר מכן הוציאו דיווח על דליפה ללא שום הסברים!!!! הודעות מעין אלה, היטעו אותי קשות ואני מניח שגם משקיעים רבים נוספים הוטעו כמוני בשל כך! לאור האמור, כתבתי בפניכם את מה שעל ליבי ומקווה שהעניין החשוב הזה יטופל על ידכם בהקדם האפשרי. תודה
    סגור
  • במקום: והמטבעות, התכוונתי לכתוב: והמטעות. עימכם הסליחה.
    המשך - תיקון טעות 21/01/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה כאמור, שתדאגו בהקדם לתיקון העוול הרב שנעשה למחזיקים בנייר (לאותם מחזיקים שרכשו את הנייר במסגרת המסחר הרגיל בבורסה והוטעו כאמור קשות). תודה ויום טוב.
    סגור
  • 17.
    לא לדאוג
    שמוליק 21/01/2015 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 12
    בערב המעוף ירוק
    סגור
  • טען עוד
  • תישבע לי שזה נכון
    לשמוליק 21/01/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אז ארוץ לקנות עכשיו באיזה מאיה ובערב בירוק אמכור וארוויח אפילו 700 שקל גם טוב
    סגור
  • 16.
    "הרחבה כמותית על הכל" מבינים את הנוסח?תפנימו! (ל"ת)
    ירון החתול 21/01/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אז מה אם הוא ירחיב הכל עלינו זה לא ישפיע הרבה פה אחרת (ל"ת)
    בועז 21/01/2015 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למה מרחיב
    מי מרחיב 21/01/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה זה צר כרגע?
    סגור
  • 15.
    והרשות לני״ע - אינני מבין מדוע הנייר גבעות עולם הושעה
    לכבוד הנהלות הבורסה 21/01/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא בצדק מהמסחר הרגיל בבורסה, כאשר הייתם צריכים להפסיק את המסחר בנייר מיד לאחר הדיווח האחרון של השותפות ,בו היא הוציאה דיווח מעורפל ביותר ולא ברור כלל לגבי דליפה שקרתה במגד 6, מבלי שהוסבר כלל לציבור שום דבר על מהות הדליפה, מה דלף, עלות משוערת, זמן התיקון המשוער וכדומה! לאור הדיווח העמום והלא ברור כלל של השותפות, נגרם למחזיקים בנייר עוול ונזק כספי גבוה מאד, כתוצאה מכך שהנייר הידרדר לשער 1.4 ומכאן לאזהרה שלכם להשעיה, ומכאן לירידה של שער 1 ולהגעה למצב של השעיה בגין עילת שער 1!!!!!! לאור המתואר לעיל, אני דורש מכם בתור מחזיק בנייר שתורו מיידית להנהלת השותפות להוציא דיווח עדכני וברור לציבור על מה שקורה ולדאוג להחזרת הנייר למסחר הרגיל בבורסה בהקדם האפשרי. תודה.
    סגור
  • יצאה בדיווחים לא ברורים כלל ומטעים מאד, כמו לדוגמא
    הנהלת השותפות בגבעות 21/01/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדיווח בדבר גילוי נפט במגד 6, תוך הדגשה על פריצת נפט משמעותית שהתגלתה במהלך הקידוח, אשר גרמה לי, ובוודאי לעוד משקיעים רבים לרכוש את הנייר במחירים גבוהים ולהטעות אותנו בגדול!! גם אני למשל, בתור מנהל בדימוס של אחד מהבנקים הגדולים (ואדם שנחשב קצת כמבין בשוק ההון), הוטעתי מאד כתוצאה מהדיווחים המעורפלים והמטעים של השותפות. (דרך אגב, העברתי בעבר קורסים ליועצי השקעות בכירים באחד מהבנקים הגדולים). לטיפולכם אודה.
    סגור
  • 14.
    מתחילים עליות החתול דראגי בהיכון, תנצלו את זה
    ירון החתול 21/01/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 5
    שלא תיבכו אחרי זה, המצב לא טוב , ככה וככה, תחפשו תירוצים לכו אחרי הכסף , כל פעם שהבורסה תעצר יבוא חתול אחר ויעלה את זה , קלי קלות
    סגור
  • 13.
    שורטסקוויז בדסקש (ל"ת)
    עוף החול 21/01/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 12.
    יצאת צדיק בענק.
    וואלה 21/01/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    25 2
    הראת לעולם את חוכמתך ובינתך. חבל שעקב צניעותך לא יצאת לרחובות לזעוק מרה על השוד לאור היום ...על הגזל ..חבל שהעולם הולך אחר מספרי צ'יזבטים ואגדות. הולכי רכיל וקטני אמונה באמת. יום הדין של הרשעים קרב ובא והוא כבר כאן..הוא כבר כאן..
    סגור
  • המהפכה החלה וצוברת תאוצה
    המהפכן 21/01/2015 11:53
    הגב לתגובה זו
    47 1
    יש מצב שכבר היום ניראה דברים מאד תמוהים בשווקים ששכחנו על קיומם בשנות השפע המדומה שהיו אצלינו בעיקר מאז 2009. בהמשך השבוע ושבוע הבא עלינו לטובה..יש המספרים על שינויים מיבניים בתכנים..הצורות וזרימות ותנועות הכסף הגדול בשווקים. יש מצב סביר מאד שמה שידענו והבנו יהיה כאילו לא היה ורק חלמנו חלום נעים. אז נחכה בסבלנות/ או שלא לעננות המקדרים את פני השמיים ונחזה עד כמה פגיעתם תהייה רעה..נקווה לטוב.
    סגור
  • אני מאמין
    תום נעורים 21/01/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    26 1
    אני מאמין אני מאמין באמונה שלמה... בביאת המשיח ואף על פי שיתמהמה.. עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא...
    סגור
  • הידעתם
    אביב נעורים 21/01/2015 15:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שיש בטבע סוג של פיטריה "חכמה" שיכולה להתחרות עם רשת אינטרנט משוכללת. וגם..במוחנו יש 90 מליארד תאי עצב ו100 טריליון סינפסות. ולתולעת יש בהתאמה רק 302 וכ 5000...מעניין..
    סגור
  • העיתון החרדי יתד נאמן יפרסם בדקות הקרובות...
    שמועות עקשניות ש: 21/01/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שהבנק המרכזי של העיר המתחרדת בית שמש תכריז על רכישת אג"ח החל מחודש תישרי למשך 21 ירחים(חודשים) בסך 72 שקלים ו 89 אגורות בדיוק.
    סגור
  • 11.
    עד מתי תרד ? כתבות טובות והיא יורדת? (ל"ת)
    רציו מה קורה ? 21/01/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    רוצים לצחוק ?
    קובי 21/01/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    2 2
    התקשרו אלי מהבנק ואומרים לי תמכור חלק מטאואר וחלק מטבע ותרכוש את קנון חחחחחח
    סגור
  • סיים
    נו 21/01/2015 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר ת'בדיחה.
    סגור
  • 9.
    ממחר 600 מיליארד נכנסים למניות ונדלן אירופאי .
    ירון החתול 21/01/2015 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תקנו בכל הכח. לכו עם החתולים, מחר העכברים נטרפים כרגיל.
    סגור
  • כל כך מוקדם על הבוקר?
    אוי ממי בא לנו 21/01/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הצדיק ירון האומנם? לא הלומד בישיבה כמו שהבטיח לזקניו. הולך בטל כל היום ולא עבד בתור פקיד מימיו..היה זמן קצר שר לעניינים מיוחדים אך פרש בבוז. צבא שאלתם? בשביל מה זה טוב? זה מפחיד. בתול אמרתם? זה לא מבחירה..אין פרטנריות או פרטנרים ואפילו דראגי החתיך לא מסכים...ביינתיים. חי בקהילת חתולים ועכברים ונהנה...
    סגור
  • לא מצחיק בכלל (ל"ת)
    שי 21/01/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 8.
    לא כיון ולא בטיח את ה 1460 לא יעבור (ל"ת)
    אבי 21/01/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זו מלחמת ראש בראש של השחקנים אין מה לחפש כאן (ל"ת)
    לאבי 21/01/2015 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • מחר יעוף 1460 שלך. למעלה למעלה, ארגזים של כסף (ל"ת)
    ירון החתול 21/01/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 14
    סגור
  • יורדים ל 1450 (ל"ת)
    לאבי 21/01/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    תן לנו לשפשף את העיניים
    לתומר 21/01/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    והראה לנו שנית את הכותרת הבומבסטית שהמעוף עולה בתאורטי דקות לפתיחה ב 0.70 אחוז...מה היה לך למהר ולטעות בגדול..?
    סגור
  • 6.
    מי בדיוק ייתן לו לטפס? (ל"ת)
    דודו 21/01/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    לא יעזור להם
    חכם 21/01/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ביבי יטפל בהם אחרי הבחירות. רק ליכוד חזק הבנתם?
    סגור
  • 4.
    עד סוף החודש דשדוש כך החליטו (ל"ת)
    טל 21/01/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    שאלת השאלות...היתר ממש לא חשוב..
    יש לי..יש לי.. 21/01/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    18 1
    האם עילאי קוקס שהתמדף עם אפריקה ואגחיה ועשרות המליונים שלו...חזור אלינו חמודון..השני אמיר..כוכב קושקוש עולה..וירון..או ירון..האם שלושתם זה אותו אחד או כל הרכב אחר. ונחזור לירון דראגי החתיך. בחור טוב ולא מנזיק..כנראה שחרדי מבני ברק..אבל זה על כאילו..לא לומד בישיבה אפילו דף גמרא אחד ליום..אולי זאת התחזות כדי לא לשרת בצבא בצעירותו? לא עבד אץ יום בחייו..אז מה פרזיט? בתול בן 47 שמתהולל עם דראגי החתיך והמקלדת. חי על סיפורי עכברים וחתולים ועושה לנו כייף חיים. כל השלושה הם ברכה לאתר שהרי בלעדיהם חיינו אינם חיים. שאלה חירון. יש לך להלוות לי מליון שקל עד מחר השלוש בצוהוריים וגם סיגריה ומסטיק בזוקה בלבד
    סגור
  • אתה תת רמה (ל"ת)
    אמיר 21/01/2015 19:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מה השורה התחתונה של כל המאמר שלך?
    ל 3 21/01/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יש לך משהו חשוב לספר לנו? חוץ מזה שאתה מושלם חכם יפה ובר רפאלי מתלבטת בינך לבין עדי הקרח?
    סגור
  • אני גמדון מכוער/גמדה מכוערת
    יצאת פיתה 21/01/2015 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    טיפש ועילג סמרטוטן ומכוער עני ומגעיל צולע וגיבן. יש לי רק דבר אחד בחיים שבטוח לך אין יא קוקס..אני מאושרת או מאושר כי יש לי גם את שני המינים יחדיו שאף מענגים אחד את השניה והחמישי את השישית..
    סגור
  • 2.
    מניה כמו הפרצוף של עידן עופר כל מה שהוא נוגע נאחס (ל"ת)
    קנון 21/01/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    שימו לב
    יוסף 21/01/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מדווי וטאואר יעופו למעלה היום טאואר לקראת הודעה מהותית ומדווי מחממת מנועים כבר כמה ימים לא ממליץ רק משתף
    סגור
  • מה ההודעה המהותית? (ל"ת)
    הודעה מהותית 21/01/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • מדווי..איזו מניה זו? מה השער שלה? (ל"ת)
    עוזי 21/01/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות