סגירה בת"א: מניות סלקום ופרטנר התפוצצו מעלה - רמי לוי צללה 3.8%

מדד המעו"ף עלה 0.07%, מדד הבנקים איבד 0.77% בהובלת פועלים שנפלה 1.6%.. טבע ריכזה מחזור גדול וקפצה 2.2%
|
(57)
באחוזת בית
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעל בנטייה לעליות, זאת ברקע לפתיחה הססנית בוול סטריט ועליות קלות באירופה. סלקום +3.32% סלקום 941.2 +3.32% סלקום בסיס:911 פתיחה:911 גבוה:941.2 נמוך:905.7 תמורה:993,831 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהתרסקה אתמול ב-11.7% בעקבות המהלך של גולן זינקה היום ב-9% תוך מחזור של 20 מיליון שקלים (מול מחזור יומי ממוצע בחודש האחרון של 8.2 מיליון שקלים). גם פרטנר +1.01% פרטנר 1,600 +1.01% פרטנר בסיס:1,584 פתיחה:1,580 גבוה:1,625 נמוך:1,578 תמורה:1,991,067 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה.

מניית בזק +1.53% בזק 232.8 +1.53% בזק בסיס:229.3 פתיחה:232 גבוה:236 נמוך:230.5 תמורה:24,647,556 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנסחרה במהלך היום בירידות של עד 2.2%, סגרה לבסוף בירידה מינורית יחסית של 0.9%, זאת לאחר שאתמול נפלה המניה ב-3.1%. בזק בניגוד למניות הסלולר, הפגינה עוצמה ועד לאחרונה נסחרה בשיא (8 בדצמבר) - אך ביומיים האחרונים איבדה גובה.

מדד ת"א 35 -0.11% מדד ת"א 35 1,648.74 -0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,650.62 פתיחה:1,642.29 גבוה:1,652.59 נמוך:1,641.52 תמורה:458,010,105 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: , מדד ת"א 90 +0.58% מדד ת"א 90 1,408.16 +0.58% מדד ת"א 90 בסיס:1,400.01 פתיחה:1,397.8 גבוה:1,408.16 נמוך:1,395.92 תמורה:192,812,198 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: , מדד ת"א בנקים-5 +0.3% מדד ת"א בנק 2,518.88 +0.3% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,511.3 פתיחה:2,510.79 גבוה:2,521.69 נמוך:2,508.43 תמורה:174,057,716 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

בשווקים ממשיכים להמתין ולראות כיצד יגיב הבנק המרכזי האירופי (ECB) ביום חמישי הקרוב. אחרי המהלך הדרמטי של הבנק המרכזי בשוויץ, המשקיעים מצפים כי דראגי יכריז על תוכנית לרכישת אג"חים ממשלתיות בהיקף משמעותי בכדי לתמוך בכלכלה האירופית המקרטעת. לכתבה המלאה

לכל אלו, מצטרפת הבוקר חדשות שליליות מצד קרן המטבע אשר חותכת בדרמטיות את תחזית הצמיחה הגלובלית. בקרן המטבע צופים כי הכלכלה העולמית תצמח בשנת 2015 ב-3.5% בלבד, זאת לעומת האומדן הקודם לצמיחה של 3.8%. נקודת האור בכלכלה העולמית מגיעה מהכיוון של הכלכלה האמריקנית. לתחזית העולמית - לחצו כאן

המסחר בעולם

בבורסות המזרח הרחוק נרשמות הבוקר עליות שערים נאות במדדים המובילים. בורסת שנחאי מתאוששת מהצניחה החדה אתמול ומטפסת ב-2%, מדד הניקיי ביפן מוסיף 1.6% לערכו, מדד הקוספי ומדד ההאנג סנג מוסיפים 0.7% כל אחד.

מניות במרכז

מניות סלקום +3.32% סלקום 941.2 +3.32% סלקום בסיס:911 פתיחה:911 גבוה:941.2 נמוך:905.7 תמורה:993,831 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פרטנר +1.01% פרטנר 1,600 +1.01% פרטנר בסיס:1,584 פתיחה:1,580 גבוה:1,625 נמוך:1,578 תמורה:1,991,067 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יוסיפו לרכז עניין, זאת על רקע התחרות האדירה בענף. שתי המניות צללו אתמול לאחר שגולן טלקום הכריזה על חבילה עסקית במחיר של 25 שקלים לחודש. גם איגרות החוב של החברות ירדו אתמול בחדות.

חברת {אידיבי פתוח} פרסמה אתמול את דו"ח הצעת המדף לקראת גיוס של 800 מיליון שקל. הגיוס יתבצע בהנפקת זכויות שבו יוכלו בעלי המניות לרכוש מניות לפי מחיר של 1.51 שקלים. בנוסף, יקבלו המשקיעים עוד 3 סדרות של כתבי אופציות הניתנים להמרה למניות החברה אשר עשויים לשלשל לקופת 1.2 מיליארד שקל נוספים.

תגובות לכתבה(57):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    עולם שלום רב! בהמשך לתגובות מס׳ 13,14 שלי מהיום, אני
    לכבוד הנהלת גבעות 20/01/2015 19:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שב בזה על בקשתי ודרישתי המפורשת והברורה להוציא לציבור דיווח והבהרה לגבי המצב הנוכחי, כולל מידע צופה פני עתיד לגבי המשך המסחר התקין בבורסה של מניות השותפות. בתור מי שמחזיק כמות של כ -12 מיליון יחידות השתתפות ומופסד עליהן כבר הון תועפות, אני חושב ובטוח שזכותי לדעת מה קורה ומתי יש לי סיכוי לקבל בחזרה את הקרן שהשקעתי בנייר. בתודה מראש, אזרח מרמת גן (ואני מניח שיש עוד מחזיקים רבים כמוני שמעוניינים לדעת מה קורה).
    סגור
  • 31.
    שימו לב
    יוסף 20/01/2015 18:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כיטוב עולה משמעותית כל יום שלישי בגלל פעמיים כיטוב ניראה מה יהיה מחר .. ניראה שמדווי מחממת מנועים הולכת הצידה המון זמן כניראה תנועה חדה למעלה בדרך שימו לב לא ממליץ רק משתף בהצלחה לכולנו
    סגור
  • 30.
    מי פתח את הכלוב ? יצאו הטורפים (ל"ת)
    חיה 20/01/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 29.
    למגיב 6 והניספחים אליו..
    אידיש זאת שפה..משהו. 20/01/2015 15:59
    הגב לתגובה זו
    25 0
    גיב השיינא ווארט..מאח אפאס...תן מילה יפה..עשה משהו.. ווארט/מילה היא אחת המילים היותר גדולות ונימצאות בשימוש אצל דוברי האידיש ובעיקר אצל הליטאים והחסידים..מילה בעלת 100 נשמות ו 1000 משמעויות שכולן אחת ....
    סגור
  • ואני מאד מודאג מהשיפשוף עיניים של המערכתוש שלנו היקרה.
    אני אח במרפאת עיניים 20/01/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
    15 0
    כל הזמן משפשפים עיניים ולמדתי בבית ספר לאחיות(למרות שאני אח במרפאה וגם אח של אביב) וחוץ מיזה למה לא מספרים לנו על האמריקאים הקקות שדוחפים את החוזים ובמסחר יורד. אז ככה הפסדתי המון. אני רואה חוזים טסים אז אני קונה ובמסחר מוכר בירידות. אז בזמן האחרון הפסדתי ימבה. יאללא אחים שלי..באיי.
    סגור
  • מה זה מילה זה
    מערכתוש ביז 20/01/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    17 1
    שכתבת בכתבה על מניות של אלוביץ' : "סוג של מפולת" כתבתם..איזה סוג? איזה צבע? אין מצב/ יש מצב.. כיתבו ברורות שנדע איך לפעול..מה זה סוג של? אל תיסטלבתו עלינו...עאלק סוג של...להתראות בשמחות.
    סגור
  • 28.
    יש מישהו שיכול להסביר לי למה רציו רק יורדת???
    האחד 20/01/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נתנו עליה המלצה בUBS לא תלויה בתמר את שלה תקבל בטוח מה הבעיה שלה?? למה לא ירוקה??? הסבר ממישהו שמבין בבקשה
    סגור
  • 27.
    לא להכניס שקל לתא
    סוחר חתיך 20/01/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הכל פה נובל מתקמט ומת פשוט לא להתקרב למניות בתא עדיף כבר בבורסה של פקיסטן ולא בישראל הבורסה המגעילה בתבל זה ישראל
    סגור
  • כל העולם ראלי וכאן רקוב (ל"ת)
    לגמרי 20/01/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 26.
    יש הרבה פוטים פתוחים, סימן שיש עוד עכברים מסתובבים
    ירון החתול 20/01/2015 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תזהרוווווו החתול הגדול בדרך!
    סגור
  • 25.
    תמיד ש לשוק נגמר הכח, צריך את החתול והחתולה
    ירון החתול 20/01/2015 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פעם זה החתולה האמריקאית , והגיע הזמן לחתול החתיך.
    סגור
  • 24.
    תקנו הרבה מניות נדלן של אירופה, החתיך מדפיס (ל"ת)
    ירון החתול 20/01/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 23.
    מחדשים כח למניות ביום חמישי , צריך מדרגי ארגזים (ל"ת)
    ירון החתול 20/01/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ואבקש תשובה רק מרציני/ת
    יש לי שאלה 20/01/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    האם יש סיבה אחת בעולם שהשווקים בעולם עולים. מצב מצויין? לא עלה על ריק 8 שנים? משהו פה רקוב ומסריח. אני שם בשעה הקרובה הכל על השולחן.
    סגור
  • כן , יש סיבה
    איילי 20/01/2015 17:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם כי לא בדיוק מהסיבות הכלכליות הנכונות. למעשה המצב הכלכלי הן בארה"ב והן באירופה הוא לא מזהיר (במיוחד באירופה) , אבל הגורם המרכזי הוא ירידת הריבית במשך השנים הללו וההרחבות הכמותיות , פשוט הציפו את השוק בכסף זול , הלוואות זולות לעסקים ולציבור , כשהריבית נמוכה לציבור לא משתלם להשאיר כסף בפק"מ או בתכניות חיסכון והוא מעודד לצרוך על מנת להניע את הכלכלה , בפועל הכסף זרם לנדל"ן וכן לשוק ההון , לכן ראינו עליות המחיר בנדל"ן וגם שוק ההון מאוד אוהב את סביבית הריבית הנמוכה , כל עוד הריבית תשאר נמוכה שוק ההון וכן הנדל"ן ימשיכו לעלות מכיוון שלציבור אין הרבה אלטרנטיביות אחרות. ככל הנראה דראגי עומד להכריז על הרחבה כמותית נוספת מה שידחוף את אירופה שוב חזק למעלה. השאלה עד מתי הריבית תישאר נמוכה , זו שאלה שעדיין לאף אחד אין תשובה עליה.
    סגור
  • אל תחפש סיבות. תחפש את הכסף (ל"ת)
    ירון החתול 20/01/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • טען עוד
  • מה יהיה איתך?
    קושקוש מתוק 20/01/2015 14:57
    הגב לתגובה זו
    29 0
    מתנהג כמו ילד נחמד אבל לא בוגר. מישהו שאל אותך אם אתה חרדי ואני מבין שהוא הסיק זאת מזה שאתה פעיעל בשוק מגיל 18. אז לא ענית. מה שתעאנה זה יהיה בסדר. זכותך להיות מה שאתה בתנאי שזה לא פוגע באחרים.
    סגור
  • לא עבדתי דקה בחיים, הכל מהבורסה, הולכים עם הזרם
    ירון החתול 20/01/2015 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 17
    שעולה זה עולה ועולה ועולה, בנתיים רק עולה מה אתה רוצה שאני יחפש, ירד 10-15 אחוז נעשה חושבים , בנתיים כולם רוצים שרק יעלה לכו איתם, ויום חמישי רוצים עוד יותר שיעלה, אז אתה רוצה שירד עד כדי כך אנשים לא נורמליים . ואחרי זה אומרים שהבורסה לא טובה, כי אתם עכברים, ואל תחפשו סיבות, בכסף אין סיבות, יש הדפסות.
    סגור
  • האם אמיר וירון ועילאי זה אותו אדם?
    לקושקוש 20/01/2015 18:27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    וככה: לא עבדת החיים..לא עשית צבא..לא יושב בישיבה ולומד..בתול מאז לידתך..בחור טוב אבל קשקשן..
    סגור
  • 22.
    שופרסל למה להמציא מילים לא קשורות..יורדת גם היום (ל"ת)
    לביז לא מתאוששת 20/01/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    לא משחררת לפני 700 הצלחות ..המבין יבין (ל"ת)
    רדהיל 20/01/2015 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא הבנתי..למה? (ל"ת)
    עוזי 20/01/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    לפיד אתה נופל בגלל שוק ההון (ל"ת)
    לשר האוצר לשעבר 20/01/2015 13:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    הכח טובה בארץ שלו..ולא אחר כמו האחד שניפתח
    תבינו שופרסל זה ה 20/01/2015 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ירצה לקנות מוצרים שהגיעו משכם או מכל מקום אחר בעולם..הרעלה אחת מאחד המוצרים שלהם והם מתרסקים.. לא הייתי מנסה לקנות בגלל המחיר כי החיים שלי הרבה יותר חשובים..ושלא נדבר שתינוקות וילדים קטנים יקבלו איזה קילקול.ממוצרים שלהם. זהירות נדרשת
    סגור
  • 18.
    הבורסה הזאת בושה פעם כתבתי כאן שלפיד יפול
    שיר 20/01/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבחירות הבאות בגלל הבורסה ושוק ההון זה בפתח
    סגור
  • 17.
    איך שמגיעים ל 1460 מצליפים למטה (ל"ת)
    טל 20/01/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הבולדוזורים לא יתנו לשוק לעלות (ל"ת)
    לטל 20/01/2015 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בשביל זה צריך את דראגי שיתן מכה וישבור כל התנגדות
    ירון החתול 20/01/2015 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגיל . פעם היתה הכוסית האמריקאית ועכשיו החתיך הארופאי, כסף קדימה כסף
    סגור
  • 16.
    בכלל אין כאן מסחר! סתם תעודות סל עם ציטוטים
    אורן 20/01/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מיני עושי שוק וקרנות שחייבות למכור ולקנות- כמובן שעושות זאת בתיאום עברייני! לא מבין אין נתנו לזה לקרות. מקיא מרמות הגועל! כבר אין כאן סוחרים, לא כדאי בכלל להיות כאן.
    סגור
  • מחזיקים בשיניים את המעו"ף ימח שמם (ל"ת)
    לאורן 20/01/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    השוק לא הססני אלא רמאי!
    אורן 20/01/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תוכנה וחצי מווסתת את המדדים סביב רמות האפס כבר שנים. מידי פעם מבליחה לה תנועה מתואמת בין כמה מוסדיים. הכל רמאות וכולם צריכים לשבת בכלא 20 שנים. גם כשנתפסים הם משלמים כופר. חרא מדינה, חרא בורסה!!!!!!!!!!
    סגור
  • באמת חרא בורסה מי שגונב ככה את הכסף לציבור
    לאורן 20/01/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יזכה לשלם לתרופות
    סגור
  • 14.
    בגבעות - וכן שאלות נוספות כמו הנושא של הכנסת שותף - האם
    המשך מאזרח המחזיק 20/01/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנסים או ניסו? האם מתקיים בכלל מו״מ? ועוד שאלות רבות. חובת הציבור לדעת ולקבל דיווח מיידי מהנהלת השותפות בגבעות ולא ייתכן להמשיך ולהסתיר מידע כה חשוב מעיני הציבור. תודה.
    סגור
  • 13.
    אני דורש בזה מהנהלת השותפות בגבעות להוציא דיווח עדכני
    אזרח המחזיק בגבעות 20/01/2015 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לציבור, הבהרה והסבר נאותים לגבי המצב כיום בגבעות. לא יתכן לדעתי שאף אחד ממאות/אלפי המחזיקים בנייר כיום, לא יידע כלל מה קורה בשותפות ומהן התכניות!!! הובטח בעבר להוציא דיווח למשל לגבי מהות הדליפה שהיתה במגד 6 וההתכתבויות בנושא. עד היום הציבור אינו יודע למעשה כלום בנושא! אפילו לא על מהות הדליפה, מה דלף?עלות? זמן התיקון המשוער? האם תוקן/מתקנים/ יתוקן? השפעה על המשך הקידוח? ועוד הרבה שאלות, כגון יישום תכנית העבודה השנתית, אפשרויות מימון, והאם נעשים בכלל צעדים בנושא? המשך בתגובה הבאה...
    סגור
  • 12.
    תראפיקס ביו-התחילו קניות יפות
    אנונימי 20/01/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אתמול. הרבה התפתחויות מענינות בזמן האחרון.שווי השוק ממש מצחיק רק 8 מיליון ש"ח. תתחיל לרוץ אחרי שער 50 לדעתי.
    סגור
  • 11.
    אי די בי
    בנימין 20/01/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הצעת המדף תגרום לדילול המשקיעים שקנו את המניה מקודם ושלא יכולים או אין באפשרותם להוסיף בכיסם למימוש הזכויות למרות הסוכריה בחלוקת האופציות ראיתי מה קרה באפריקה לאחר מימוש הזכויות שהמניה נפלה מאז לא מעט והאופציות לא שוות למימוש בגלל שהמניה נמוכה אז מי שיש לו אופ עדיף שירכוש את אפריקה כיום ולא יממש אופ או ימיר אותן כך יהיה באי די בי מי שיממש זכויות יוציא כסף מכיסו בהנפקה אבל אם ימתין לדעתי יוכל לקנות מניות ישירות בשוק יותר זול בעתיד אז לא למהר לבדוק להתיעץ ואז לפעול
    סגור
  • לבנימין
    משה 20/01/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפריקה ירדה בגלל מצב כלכלי ברוסיה אבל לא בגלל האופ שלה אבל איך תדע שאי די בי תמשיך לרדת גם כיום היא במחיר רצפה אז אם בן משה ואלשטיין יזרימו מכיסם בהתחייבות שלהם מקודם לממש זכויות לדעתי הקונצרן יתאושש כולל חב הבת סלקום ושופרסל אבל אם לא יקרה בחברות הבת הרבה לטובה אז חבל להכנס למניה ולהמתין בחוץ כהצעתך קשה לדעת מה כדאי אבל לעתיד הרחוק כמובן שכדאי לעתיד הבינוני והקצר לא כדאי לדעתי כל טוב
    סגור
  • 10.
    מעבירים ייצור לסין בקרוב הודעה פצצה (ל"ת)
    סרגון מתייעלת 20/01/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 9.
    סתם מכסחים את המעו"ף (ל"ת)
    ניר 20/01/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 8.
    החתול הגדול דראגי איתנו תצטרפו אלינו, אל תהיו טפשים (ל"ת)
    ירון החתול 20/01/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 7.
    לאסוף . מזרימים כסף לבורסה, שלא תגידו לא ידעתם! (ל"ת)
    ירון החתול 20/01/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 20
    סגור
  • כוסות רוח למת.
    אנונימי 20/01/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יגרום יותר נזק מאשר תועלת
    סגור
  • לא מאמין שצריך לשכנע אותכם
    ירון החתול 20/01/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה זה משנה העיקר תעשה כסף
    סגור
  • לא יודעים
    לא ידענו 20/01/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לא רוצים לדעת
    סגור
  • 6.
    זה ממש לא נעים...
    רוביקון 20/01/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    30 0
    אבל זה ממש כן נורא..ואפילו נורא מאד...
    סגור
  • אתמול הגבתי לך: אנ'לא יודע אם אתה תותח פירחחי
    לרוביק 20/01/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    26 0
    או פירחח תותחי. היום אשאל ואף אענה..רוביקון הוא RUBICO בלטינית... או RUBICONE באיטלקית. הכוונה בגדול היא לעשות מעשה שאין מימנו דרך חזרה... יש אומרים: הפור נפל...ובאנגלית יש שאומרים: ON WAY TICKET או אתרגם מרוסית : הרכבת יצאה ולא תחזור...דרישת שלום לכל המשוגעים החמודים לאללה....
    סגור
  • דויצ'לאנד מתייסרת עם התוכנית המצופה..
    "בעיה" 20/01/2015 15:42
    הגב לתגובה זו
    13 0
    נראה מה ילד יום. בכל מקרה..יהיה לא טוב. הסוסים שפכו לאגר..
    סגור
  • אה..סליחה..
    א100 20/01/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    7 0
    דויצ'לאנד משמעו גרמניה בשפתם. ערב טוב.
    סגור
  • 5.
    עליות חדות
    מדיום 20/01/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    1 7
    בנאסד"ק.
    סגור
  • 4.
    עלה מצאו סיבה טובה להוריד את רציו וכשהנפט עולה?
    מוזר כשהנפט 20/01/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה הסיבה שלכם להוריד את רציו ,? המניה היחידה שירדה שלשום למרות שהנפט עלה מוזררררררררררררר
    סגור
  • 3.
    מעניין למה הרגולטור שותק . בקרוב נשמע שיש מיזוגים
    סלקום ופרטנר 20/01/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או סגירת חברה . או רכישות של חברה. איזה טמטום פה
    סגור
  • 2.
    למה שיעלה כאן? (ל"ת)
    גל 20/01/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • ככה וככה
    ככה 20/01/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ככה וככה וככה..המצב כאן על הפנים..העולם גם כן..אבל שם פחות איכפת לי. הבנת חבר?
    סגור
  • 1.
    מתחיל לאסוף קולים, החתיך הארופאי מדפיס כסף למניות (ל"ת)
    ירון החתול 20/01/2015 08:15
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • אני בודק את עצמי אם אני קולע לגילך.
    לחבר ירון 20/01/2015 09:12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    התוכל לעדכן מהו? יום טוב.
    סגור
  • 47. 29 שנים בבורסה (ל"ת)
    ירון החתול 20/01/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בן 47 ו 29 שנים בשוק..די קלעתי לגיל.
    לירון אם התכוונת 20/01/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    4 4
    29 שנות נסיון זה המון ע"מ לרכוש ניסיון. מגיל 18 אתה בבורסה? חרדי? בכל מקרה תודה על תשובתך הגלויה.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות