לא מה שחשבתם: מי עשה את הטיזינג למנכ"לי חברות ההיי-טק
"אבישי אברהמי, תכיר יצירה חדשה של עיצוב עם מותג הסאונד המוביל בעולם", "אורן קניאל, תכיר פיתוח חדש של עיצוב עם מותג הסאונד המוביל בעולם". חברת B&O (Bang & Olfsen) חשפה היום בשילוט חוצות למגוון המנכ"לים, כי היא זאת שעומדת מאחורי הקמפיין שהופיע בימים האחרונים ליד משרדיהם של חברות הייטק במרכז הארץ.
בימים האחרונים ניסו ברשתות החברתיות ובתעשיית היי-טק להבין מי עומד מאחורי שלטים רבים כמו "יוני אסא, תכיר מהפכה חדשה", "אורנה קליינמן, תכירי טכנולוגיה חדשה", "אבישי אברהמי, תכיר יצירה חדשה", שפנו למנכ"לי חברות ההיי-טק המובילות בישראל. השלטים עלו בתל-אביב, בהרצליה פיתוח, רעננה, פתח תקווה, רמת גן, מרכז העסקים בני ברק ובמוקדים נוספים בסמוך למשרדי חברות הטכנולוגיה וההיי-טק השונות.
משפיענים כמו יבגני זרובינסקי וקבוצות פייסבוק דוגמת "מנהלי שיווק מצייצים", "צרות בהיי טק" ומאות גולשים, העלו תמונות של השלטים וניסו להבין מי עומד מאחורי הקמפיין. האם מדובר במוצר לאקוסיסטם הטכנולוגי? חברה מתחרה חדשה שמנסה לבנות שם? אולי בכלל קרן הון-סיכון שמחפשת את דרכה?
הקריאייטיב פנה למנכ"לים וביקש "להכיר להם" טכנולוגיה, עיצוב, פיתוח וחיבור חדשים. Bang & Olfsen הוא מותג הסאונד שנחשב לאחד הטובים בעולם ומוביל טרנדים וטכנולוגיות חדשות. החברה נוסדה לפני כמעט 100 שנה בדנמרק על-ידי פיטר באנג וסוונד אולפסן, העיצוב של המותג נחשב לאחד ממאפייניו הבולטים, ואת סדרות המוצרים שלו ניתן לראות בין היתר במוזיאון MOMA בלונדון ובמוזיאון B&O בדנמרק.
את המותג מייבאת לישראל חברת Bconnect בבעלות רונן ברקוביץ'. המהלך, שהובילה סוכנות הפרסום בלאנקו, נולד כתוצאה ממחקר בקרב קהלי הרוכשים של המותג ושל מוצרים בעולמו אלו. המחקר העלה כי נשות ואנשי תעשיית ההיי-טק מזדהים עם ערכי המותג של B&O - איכות, עיצוב, ייחודיות ומקוריות.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.