לא מה שחשבתם: מי עשה את הטיזינג למנכ"לי חברות ההיי-טק
"אבישי אברהמי, תכיר יצירה חדשה של עיצוב עם מותג הסאונד המוביל בעולם", "אורן קניאל, תכיר פיתוח חדש של עיצוב עם מותג הסאונד המוביל בעולם". חברת B&O (Bang & Olfsen) חשפה היום בשילוט חוצות למגוון המנכ"לים, כי היא זאת שעומדת מאחורי הקמפיין שהופיע בימים האחרונים ליד משרדיהם של חברות הייטק במרכז הארץ.
בימים האחרונים ניסו ברשתות החברתיות ובתעשיית היי-טק להבין מי עומד מאחורי שלטים רבים כמו "יוני אסא, תכיר מהפכה חדשה", "אורנה קליינמן, תכירי טכנולוגיה חדשה", "אבישי אברהמי, תכיר יצירה חדשה", שפנו למנכ"לי חברות ההיי-טק המובילות בישראל. השלטים עלו בתל-אביב, בהרצליה פיתוח, רעננה, פתח תקווה, רמת גן, מרכז העסקים בני ברק ובמוקדים נוספים בסמוך למשרדי חברות הטכנולוגיה וההיי-טק השונות.
משפיענים כמו יבגני זרובינסקי וקבוצות פייסבוק דוגמת "מנהלי שיווק מצייצים", "צרות בהיי טק" ומאות גולשים, העלו תמונות של השלטים וניסו להבין מי עומד מאחורי הקמפיין. האם מדובר במוצר לאקוסיסטם הטכנולוגי? חברה מתחרה חדשה שמנסה לבנות שם? אולי בכלל קרן הון-סיכון שמחפשת את דרכה?
הקריאייטיב פנה למנכ"לים וביקש "להכיר להם" טכנולוגיה, עיצוב, פיתוח וחיבור חדשים. Bang & Olfsen הוא מותג הסאונד שנחשב לאחד הטובים בעולם ומוביל טרנדים וטכנולוגיות חדשות. החברה נוסדה לפני כמעט 100 שנה בדנמרק על-ידי פיטר באנג וסוונד אולפסן, העיצוב של המותג נחשב לאחד ממאפייניו הבולטים, ואת סדרות המוצרים שלו ניתן לראות בין היתר במוזיאון MOMA בלונדון ובמוזיאון B&O בדנמרק.
את המותג מייבאת לישראל חברת Bconnect בבעלות רונן ברקוביץ'. המהלך, שהובילה סוכנות הפרסום בלאנקו, נולד כתוצאה ממחקר בקרב קהלי הרוכשים של המותג ושל מוצרים בעולמו אלו. המחקר העלה כי נשות ואנשי תעשיית ההיי-טק מזדהים עם ערכי המותג של B&O - איכות, עיצוב, ייחודיות ומקוריות.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
