שלט למנכל 888 אחזקותשלט למנכל 888 אחזקות

בדרך לעבודה: מי עושה טיזינג למנכ"לי חברות ההייטק?

שלטים הממוקמים מול משרדים של חברות טכנולוגיה, פונים ישירות לכ-15 מנהלים ומציעים להם להכיר טכנולוגיה חדשה, פיתוח ופריצת דרך חדשה ועוד. בשלב זה לא ברור איזו חברה עומדת מאחורי הקמפיין הפרסומי שמעורר עניין בתחום ההיי-טק, ומה המטרה
אלכסנדר כץ |

שלט המופנה לאיתי פזנר, מנכ"ל 888 אחזקות

"אסף רפפורט, תכיר טכנולוגיה חדשה", פונה שלט ענק למייסד מנכ"ל WIZ בדרך פתח-תקווה בתל אביב. מהבוקר מדברים עובדי תעשיית ההיי-טק על שלטים רבים מסוג זה הפונים לכ-15 מנכ"לי חברות הטכנולוגיה המובילות של ישראל.

השלטים מופיעים במרכז תל-אביב, בנתיבי איילון, בהרצליה פיתוח, ברעננה ובמוקדים נוספים. המשותף להם הוא שהם ממוקמים בסמוך למשרדים של חברות ההיי-טק שהם פונים למנהליהן.

אז נכון לעכשיו לא ברור עדיין מי עומד מאחורי המהלך, ומה המטרה? האם מדובר במוצר שנועד לסייע לאקוסיסטם הטכנולוגי או שמה חברה מתחרה חדשה שמנסה לבנות שם ואולי לגנוב עובדים? אולי מדובר בכלל קרן הון-סיכון שמחפשת את דרכה?

מי עוד זכה למשל לשלט אישי? למנכ"ל WIX אומר השלט "אבישי אברהמי, תכיר יצירה חדשה". למנכ"לית סאפ ישראל, אורנה קליינמן הומלץ גם כן להכיר טכנולוגיה חדשה. למנכ"ל אפספלייר הומלץ "אורן קניאל, תכיר פיתוח חדש", למנכ"לית Payoneer נכתב - "קרן לוי, תכירי הזדמנות חדשה" ולמנכ"ל 888 אחזקות איתי פזנר - "תכיר הנאה חדשה".

כאמור, מי שעומד מאחורי הקמפיין עדיין לא נחשף אבל ניתן להניח שהדבר ייקרה בימים הקרובים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.