אתר ישראל היום, ynet והארץ זכו בפרס החדשנות בחדשות של גוגל
ההצעה שזיכתה את "ישראל היום" בפרס היתה תוכנית להצעת הטבות והנחות לגולשים קבועים באתר. "ניצור ערך גם עבור קוראים וגם עבור מפרסמים", אמר המנכ"ל עמיר פינקלשטיין, "קוראים יקבלו הטבות משמעותיות למוצרים שהם אוהבים, ומפרסמים יקבלו גישה לקהל מפולח".
אתר ynet זכה בפרסים לאחר שהגיש פרויקט שמתמקד בפילוח תוכן חכם ובבינה מלאכותית. הפרויקט ממוקד בפילוח של הודעות הפוש שמוציא האתר על פי חיתוכים שונים, המאפשר פרסונליזציה מיטבית ורלוונטית לגולשים באתר. הפרויקט מתמקד באוטומציה של כתבות ובעיקר מבזקי חדשות, המבוסס על בינה מלאכותית. כעת עוברת ההצעה לשלב הביצוע עליו מופקדים המפתחים של YIT, הזרוע הטכנולוגית של קבוצת ידיעות אחרונות בצוותא עם דרור עמיר, סגן העורך הראשי של אתר ynet, שהוביל ויזם את שני הפרויקטים הזוכים.
העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, אמר לאחר הזכייה כי "העתיד נמצא בדיגיטל. אנו גאים בבחירה ב'ישראל היום' ובהבעת האמון של גוגל בחדשנות בעיתוננו".
- התפוצצות הבועה: טיפלתי תפטר 120 עובדים, אחרי שווי של 8.3 מיליארד דולר
- חברת Imagen גייסה 30 מיליון דולר לאוטומציה עבור צלמים מקצועיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.האתר של ישראל איום מיושן, מגוחך ומעורר רחמים. פרס?? (ל"ת)ישראל איום 24/02/2020 20:25הגב לתגובה זו
- 1.הילה 24/02/2020 13:12הגב לתגובה זו...אתם לעולם לא מפרגנים לעיתון

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.