דליס
צילום: דליס

קייטרינג לשבת חתן

תוכן בחסות |

בין כל האירועים הנלווים לחתונה, שבת חתן זהו אירוע קטן, יחסית, אך מיוחד. זהו אירוע עם מסורת של מאות שנים, אירוע שבו החתן עולה לתורה בבית הכנסת. יש החוגגים את האירוע בשבת לפני החתונה, יש החוגגים בשבת שאחרי החתונה, אך תמיד זהו אירוע חגיגי ומרגש הנחגג עם בני המשפחה והחברים הקרובים.

כאשר האוכל טעים, הבטן מלאה וכל מנה מסבה הנאה רבה, קל להתפנות אל השמחה, לחגוג ולשמוח.  גם אם במשך עשרות שנים נהגו נשות המשפחה לבשל את האוכל לשבת החתן בעצמן, כיום כולם מעדיפים להזמין קייטרינג לשבת חתן. הזמנה של קייטרינג תאפשר לכם לבלות עם האורחים, לקבל אותם בחיוך ולארח אותם בשמחה.

אורחים רבים שהשתתפו בשבתות חתן רבות מתקשים לשכוח את האוכל הטעים, את המנות היפות והאסתטיות ואת השירות האדיב של  קייטרינג" דליס - מגשי אירוח" פנינו אל אנשי הקייטרינג וביקשנו לברר:

לסרטון וידאו לחץ כאן

 

מה סוד הקסם שלכם, איך אתם מצליחים לענות על כל הציפיות?

 יש הבוחרים לחגוג את שבת החתן בקידוש ובסעודה באולם קרוב לבית הכנסת, יש הבוחרים להזמין את האורחים אליהם הביתה או במקומות אחרים, בכל מקום שבו מחליטים לערוך אנו מגיעים מאורגנים ומצוידים בכל הציוד הנדרש ובאוכל טעים במיוחד.

אנו מציעים סגנונות שונים של מאכלים, כמו התפריט המסורתי הכולל מנות בשריות, תוספות סלטים וקינוחים עשירים או תפריט חלבי, אוכל בסגנון פינגר פוד ובצורות הגשה שונות, הגשה אישית, מזנון או מגשי אירוח.

 שבת חתן היא שבת עמוסה, נוסף על הקידוש למתפללים הנערך בבית הכנסת, במשך השבת  אוכלים ארבע ארוחות. אנו מתחדשים כל הזמן ומציעים אוכל מסורתי וקלאסי לצד אוכל חדשני, מודרני ועדכני. אנו מגוונים בין סוגי התפריטים. לצד התפריט הקלאסי המציע אוכל מסורתי כמו דגים, מנות בשר, סלטים, תוספות וקינוחים מהממים, אנו מציעים ללקוחותינו לבחור גם בקייטרינג חלבי, לפחות לסעודה אחת, כדי ליהנות מגיוון ומריענון של הטעמים בארוחות.

בעבר האוכל החלבי היה נחשב לאוכל פשוט ורגיל, אוכל שאותו אכלנו בארוחות הבוקר והערב בבית, אך עם הזמן המנות החלביות השתדרגו והשתבחו וקיבלו  שילובים מעניינים וטעמים חדשים. בקייטרינג החלבי שלנו אנו מציעים מנות גורמה מפתיעות וטעימות לצד קינוחים עשירים ומיוחדים.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

לצד ההגשה האישית בארוחות אנו ממליצים על מגשי אירוח ואוכל בסגנון פינגר פוד. פינגר פוד זהו אוכל בגודל אצבע, אוכל שאותו אפשר לאכול באצבעות, באלגנטיות, בעמידה תוך כדי שיחה עם חברים ובני המשפחה. זהו סגנון המככב בקידושים רבים שאנחנו עורכים בבתי הכנסת לקהילה לאחר העלייה לתורה, אומרים אנשי הצוות המקצועי בקייטרינג דליס. ההגשה האסתטית, האוכל הטעים, השפע והמבחר הגדול של סוגי המאכלים מאפשרים לכל אורח, גם צמחוני או טבעוני, למצוא את המנות האהובות עליו, לאכול וליהנות בשמחה.

קייטרינג דליס מגשי אירוח הוא קייטרינג כשר בהשגחת הבד"ץ. גם אם אתם לא מקפידים על אכילת אוכל כשר, בין האורחים שלכם תמיד יהיו כמה אורחים המקפידים על כשרות המאכלים ואתם ודאי לא תרגישו נעים אם הם לא יוכלו לאכול באירוע שלכם. וחשוב לדעת, כשאתם עורכים סעודה או קידוש בבית הכנסת, בתי הכנסת מאפשרים רק הכנסה של אוכל כשר.

העובדה שיש לנו תעודת כשרות, אינה פוגעת ברמת האוכל, טוענים בלהט היועצים הקולינריים בקייטרינג דליס, יש לנו שף מצוין, חומרי הגלם שלנו משובחים, איכותיים וטריים ולכל מרכיב חלבי, יש תחליף פרווה מצוין. גם אם הזמנתם מנות בשריות, הקינוחים יהיו מדהימים ואף אחד לא ירגיש בהבדלים.

היועצים הקולינאריים בקייטרינג "דליס - מגשי אירוח" יודעים לבנות תפריט מנצח לכל תקציב. המבחר הגדול של המנות והסגנונות השונים מאפשר לנו להציע לכם תפריט מגוון לכל אחת מסעודות השבת. אנו בונים עבור כל לקוח תפריט המאפיין את סוג האורחים שלו, את הטעם האישי, את הדרישות ואת הציפיות שלהם.

שירות אדיב והקפדה על רמה גבוהה של אוכל טעים, אלו לא קלישאות ריקות עבורנו. המלצרים שלנו אדיבים ומקצועיים, אנו מקפידים על תנאי היגיינה גבוהים, על שימוש בחומרי גלם משובחים, על טריות המוצרים, על מתכונים יצירתיים ומקוריים, אוהבים להתחדש כל הזמן ונהנים כשהלקוחות שלנו מרוצים.

אירועים הם המומחיות שלנו, אומרים בקייטרינג דליס, למעלה משני עשורים אנחנו מבשלים  באהבה גדולה אוכל עם טעם של בית, עם תיבולים מיוחדים ועם ניחוחות של חמימות משפחתית, ואוכל שנעשה באהבה, נאכל באהבה. תנו לנו לעזור לכם ולהפוך את שבת החתן לאירוע מיוחד ומהנה ולחוויה מיוחדת ומרגשת.

צרו קשר באמצעות אתר www.delis.co.il   או בפנייה אל מוקד ההזמנות הארצי:  03-5600274

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״