קייטרינג לשבת חתן
בין כל האירועים הנלווים לחתונה, שבת חתן זהו אירוע קטן, יחסית, אך מיוחד. זהו אירוע עם מסורת של מאות שנים, אירוע שבו החתן עולה לתורה בבית הכנסת. יש החוגגים את האירוע בשבת לפני החתונה, יש החוגגים בשבת שאחרי החתונה, אך תמיד זהו אירוע חגיגי ומרגש הנחגג עם בני המשפחה והחברים הקרובים.
כאשר האוכל טעים, הבטן מלאה וכל מנה מסבה הנאה רבה, קל להתפנות אל השמחה, לחגוג ולשמוח. גם אם במשך עשרות שנים נהגו נשות המשפחה לבשל את האוכל לשבת החתן בעצמן, כיום כולם מעדיפים להזמין קייטרינג לשבת חתן. הזמנה של קייטרינג תאפשר לכם לבלות עם האורחים, לקבל אותם בחיוך ולארח אותם בשמחה.
אורחים רבים שהשתתפו בשבתות חתן רבות מתקשים לשכוח את האוכל הטעים, את המנות היפות והאסתטיות ואת השירות האדיב של קייטרינג" דליס - מגשי אירוח" פנינו אל אנשי הקייטרינג וביקשנו לברר:
מה סוד הקסם שלכם, איך אתם מצליחים לענות על כל הציפיות?
יש הבוחרים לחגוג את שבת החתן בקידוש ובסעודה באולם קרוב לבית הכנסת, יש הבוחרים להזמין את האורחים אליהם הביתה או במקומות אחרים, בכל מקום שבו מחליטים לערוך אנו מגיעים מאורגנים ומצוידים בכל הציוד הנדרש ובאוכל טעים במיוחד.
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אנו מציעים סגנונות שונים של מאכלים, כמו התפריט המסורתי הכולל מנות בשריות, תוספות סלטים וקינוחים עשירים או תפריט חלבי, אוכל בסגנון פינגר פוד ובצורות הגשה שונות, הגשה אישית, מזנון או מגשי אירוח.
שבת חתן היא שבת עמוסה, נוסף על הקידוש למתפללים הנערך בבית הכנסת, במשך השבת אוכלים ארבע ארוחות. אנו מתחדשים כל הזמן ומציעים אוכל מסורתי וקלאסי לצד אוכל חדשני, מודרני ועדכני. אנו מגוונים בין סוגי התפריטים. לצד התפריט הקלאסי המציע אוכל מסורתי כמו דגים, מנות בשר, סלטים, תוספות וקינוחים מהממים, אנו מציעים ללקוחותינו לבחור גם בקייטרינג חלבי, לפחות לסעודה אחת, כדי ליהנות מגיוון ומריענון של הטעמים בארוחות.
בעבר האוכל החלבי היה נחשב לאוכל פשוט ורגיל, אוכל שאותו אכלנו בארוחות הבוקר והערב בבית, אך עם הזמן המנות החלביות השתדרגו והשתבחו וקיבלו שילובים מעניינים וטעמים חדשים. בקייטרינג החלבי שלנו אנו מציעים מנות גורמה מפתיעות וטעימות לצד קינוחים עשירים ומיוחדים.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
לצד ההגשה האישית בארוחות אנו ממליצים על מגשי אירוח ואוכל בסגנון פינגר פוד. פינגר פוד זהו אוכל בגודל אצבע, אוכל שאותו אפשר לאכול באצבעות, באלגנטיות, בעמידה תוך כדי שיחה עם חברים ובני המשפחה. זהו סגנון המככב בקידושים רבים שאנחנו עורכים בבתי הכנסת לקהילה לאחר העלייה לתורה, אומרים אנשי הצוות המקצועי בקייטרינג דליס. ההגשה האסתטית, האוכל הטעים, השפע והמבחר הגדול של סוגי המאכלים מאפשרים לכל אורח, גם צמחוני או טבעוני, למצוא את המנות האהובות עליו, לאכול וליהנות בשמחה.
קייטרינג דליס מגשי אירוח הוא קייטרינג כשר בהשגחת הבד"ץ. גם אם אתם לא מקפידים על אכילת אוכל כשר, בין האורחים שלכם תמיד יהיו כמה אורחים המקפידים על כשרות המאכלים ואתם ודאי לא תרגישו נעים אם הם לא יוכלו לאכול באירוע שלכם. וחשוב לדעת, כשאתם עורכים סעודה או קידוש בבית הכנסת, בתי הכנסת מאפשרים רק הכנסה של אוכל כשר.
העובדה שיש לנו תעודת כשרות, אינה פוגעת ברמת האוכל, טוענים בלהט היועצים הקולינריים בקייטרינג דליס, יש לנו שף מצוין, חומרי הגלם שלנו משובחים, איכותיים וטריים ולכל מרכיב חלבי, יש תחליף פרווה מצוין. גם אם הזמנתם מנות בשריות, הקינוחים יהיו מדהימים ואף אחד לא ירגיש בהבדלים.
היועצים הקולינאריים בקייטרינג "דליס - מגשי אירוח" יודעים לבנות תפריט מנצח לכל תקציב. המבחר הגדול של המנות והסגנונות השונים מאפשר לנו להציע לכם תפריט מגוון לכל אחת מסעודות השבת. אנו בונים עבור כל לקוח תפריט המאפיין את סוג האורחים שלו, את הטעם האישי, את הדרישות ואת הציפיות שלהם.
שירות אדיב והקפדה על רמה גבוהה של אוכל טעים, אלו לא קלישאות ריקות עבורנו. המלצרים שלנו אדיבים ומקצועיים, אנו מקפידים על תנאי היגיינה גבוהים, על שימוש בחומרי גלם משובחים, על טריות המוצרים, על מתכונים יצירתיים ומקוריים, אוהבים להתחדש כל הזמן ונהנים כשהלקוחות שלנו מרוצים.
אירועים הם המומחיות שלנו, אומרים בקייטרינג דליס, למעלה משני עשורים אנחנו מבשלים באהבה גדולה אוכל עם טעם של בית, עם תיבולים מיוחדים ועם ניחוחות של חמימות משפחתית, ואוכל שנעשה באהבה, נאכל באהבה. תנו לנו לעזור לכם ולהפוך את שבת החתן לאירוע מיוחד ומהנה ולחוויה מיוחדת ומרגשת.
צרו קשר באמצעות אתר www.delis.co.il או בפנייה אל מוקד ההזמנות הארצי: 03-5600274
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
