הישרדות
צילום: אוהד רומנו
רייטינג

על גבינות והישרדות: הריאליטי של רשת ממשיך לדשדש עם 23%

התכנית הניבה 23% בלבד, ירידה של 2.3 נק' ביחס לרביעי שעבר, אולם ניתן ליחס זאת בין היתר לחג השבועות. בערב החג: אחוזי צפייה בודדים. ביום ב': כמעט 24% ל'ארץ נהדרת'
אלכסנדר כץ | (3)

במוצאי חג שבועות, רשמה הישרדות (רשת, ערוץ 2) 23%, נתון פושר מאד - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על ירידה משבת (23.8%) ומרביעי שעבר (25.3%) - ועדיין יש לזכור שמדובר בסיומו של חג, שבאופן טבעי הצפייה בו נמוכים ביחס ליום רגיל. התכנית הסטנדאפיסטיות (ערוץ 10) קיבלה 8.4%, ואחריה 'רפי אינטימי' (ערוץ 10) עם 6.9%.

הסדרה שנות ה-80 (רשת, ערוץ 2) הניבה 22%, שידור חוזר של סדרת הדוקו 'פותחים את תיק בחקירה' (רשת, ערוץ 2) עם 11.6. בין לבין ניפקה הגרלת הלוטו - שעמדה במוקד הסכסוך בין הנהלת מפעל הפיס לערוץ 10 - ל-17.6%. שידור חוזר של 'הבן של אלוהים' (ערוץ 10) עם 3.1%.

'האיש שניסה למנוע מלחמה' (כאן 11) קיבלה 3.7%, ואחריה 'המכולה' (כאן 11) עם 1.5% ו'מועדון תרבות' (כאן 11) עם 1.1%. 

ראש בראש בפרה-פריים: שידור חוזר של 'משחקי השף אוטואוכל' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 6%, מול ספיישל שבועות 'סודות מתוקים' (ערוץ 10) שהסתפקה ב-2.6%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 15.4%, מול 6.4% ל'חדשות 10', רק נקודה יותר מ'חדשות הערב' (כאן 11) - עם 5.4%. 

יום ג'

שידור חוזר של סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) קיבל 6.6%, ובהמשך לקט של 'ארץ נהדרת' (קשת, ערוץ 2) עם 8.7%. שידור חוזר של 'חידון הציונות' (ערוץ 10) הסתפק ב-2%, ואחריו ההופעה 'גשש באופרה' (ערוץ 10) עם 3.4%. ההופעה של כוורת בסבב האיחוד האחרון מ-2013 (כאן 11) קיבלה 2.6%.

שידור חוזר של 2 פרקי 'להיות איתה' (קשת, ערוץ 2) הניב 6.4% ו-4.4%, ואילו הסרט 'לרדת מהעץ' (ערוץ 10) הסתפק ב-1.1%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות חג' (חדשות 2) קיבלה 8%, מול 2.6% ל'חדשות חג' של ערוץ 10, ו-2% ל'חדשות חג' של כאן 11. 

יום ב'

ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) בתכנית מיוחדת לחג השבועות, הניבה נתון סביר של 23.8%. אחריה 'נופלות על הרגליים' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 16%. סרט הדוקו 'פלס"ר הימלאיה' (ערוץ 10) רשם נתון נמוך של 4%, ואחריו 'הצינור' (ערוץ 10) עם 6.3%. תכנית התחקירים זמן אמת (כאן 11) ניפקה 3.5%.

'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 9.3%, ובהמשך 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) עם 6.8%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 5.9%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 7.3%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 8.6%. מנגד הסתפקה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ב-5.5%.

בגזרת החדשות: עוד ערב חלש במיוחד למהדורות. 'חדשות 2' עם הנתון הנמוך ביותר שלה בשנה האחרונה - 14.2%, מול 7.7% בלבד ל'חדשות 10'. 'חדשות הערב' (כאן 11) הניבה 4.1%. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ואוו 01/06/2017 14:02
    הגב לתגובה זו
    נתון מדהים
  • כל הכבוד (ל"ת)
    בהחלט 03/06/2017 16:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לא יאומן ! ! ! 01/06/2017 12:08
    הגב לתגובה זו
    ההשקעות המטורפות,הפיטורים ההמוניים והתקדים האנטי חברתי הבין לאומי וכל זה בשביל . . . . . . 2% ! ! !
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״