רייטינג

שישי שמח: 16% לקרב של אורי ששון והזכייה במדליה

בערוץ הספורט יכולים להיות מרוצים מהקרבות הישראליים על המדליות. עוד בשישי: רק 4.6 נק' פער בין 'אולפן שישי' ל'שישי', שפל ל'סברי מרנן'. שבת: שידורים בסימן 9 באב. ה': רק 18.4% ל'צומת מילר'
אלכסנדר כץ | (2)

הקרב של אורי ששון שהניב לו את מדלית הארד, רשם רייטינג נאה באולימפיאדה של 16% בערוצים מדובר ששודר אולימפיק (אפיק 26) וספורט 5 הספורט בשישי ב-22:30 לערך – כך עולה מבדיקת אייס. יש לזכור שערוץ הספורט על שלל ערוציו אינו חבר בוועדה למדרוג ולכן הנתונים אינם רשמיים.

 

עוד עולה כי הרייטינג בחלוקת המדליות – בין 23:30 לחצות, הלך וירד עד שהגיע ל-11%, גם כן נתון נאה מאד.

 

יש לזכור כי הזכייה של ירדן ג'רבי במדליית ארד ביום שלישי בערב, הניב רייטינג גבוה קצת יותר של 16.5%. טקס פתיחת המשחקים ביום שישי שבוע לפני כן, הסתפק ב-4.6% בלבד, מול 17.5% לטקס הפתיחה מאולימפיאדת לונדון 4 שנים לפני כן, ששודר בערוץ 1.

 

2 פרקי סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) רשמו נתונים חלשים מאד של 12.1% ו-9.3% (!!!). מנגד קיבלה שי בשידור (ערוץ 10) 6.2%, ו'שם משתמש' (ערוץ 10) עם 3.3%.

 

'קינגים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 4.9%, שידור חוזר של 'שחקן זר' (קשת, ערוץ 2) הניב 3.3% ומבזק מיוחד בערוץ 10 בעקבות זכייתו של אורי ששון, ניפק 2.2%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי – סיכום השבוע' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 6.8%, בקושי 2 נקודות יותר מ'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ 10) עם 5%.

 

בגזרת החדשות: למרות החולשה הכללית שתוקפת את מהדורות החדשות בחודשי הקיץ, בשישי האחרון יכולים בערוץ 10 לחייך עם הקטנת הפער בינם לבין המתחרים הגדולים ל-4.6 נקודות בלבד. מהדורת 'שישי' (ערוץ 10) קיבלה 7.9% מול 12.5% ל'אולפן שישי' (חדשות 2). מהדורת 'יומן' (ערוץ 1) רשמה 2.5%. 

יום שבת

וערב תשעה באב צוין בקשת עם סרטי דוקו. 'סרטים מלבנון' של איתי אנגל על מלחמת לבנון השנייה, הניב 17%, ואחריו 'גל הירש סיפור מלחמה' של יאיר אלעזר (בנו של הרמטכ"ל לשעבר דוד אלעזר) עם 16.7%.

 

בערוץ 10: 'אח שלי גיבור' עם 5.6%, 'רפי רשף אינטימי' שקיבלה 4%, ו'הבן של אלוהים' עם 3.1%. בערוץ 1 שודר המשדר המיוחד 'חורבן ובית' בהגשתה של מוריה לפיד קור עם 1.9%. בהמשך הערב הניבה 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) 8.6%, וכתבו 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם 6.5%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) קיבלה 20%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 8.4%. 'חדשות השבת' (ערוץ 1) רשמה 2.8% ואחריה 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 4.4%. 

 

יום ה'

הסדרה צומת מילר (קשת, ערוץ 2) עם נתון נמוך של 18.4%, ואחריה פרק סיום העונה של יום האם (קשת, ערוץ 2) עם 15.5%. הסדרה סיימה עונה שנייה עם ממוצע של 16.9% ו-455 אלף צופים, כאחת מ-3 הסדרות הנצפות ביותר ב-2016.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

עוד לפני כן שודר 'חזרה לבית הספר' (קשת, ערוץ 2) עם 16.6%. ממול קיבל השעשועון לעוף על המיליון (ערוץ 10) 8.6% ותכנית האירוח רפי רשף אינטימי (ערוץ 10) עם 5%. שידורי האולימפיאדה בערוץ הספורט רשמו 5% ואילו משחק אלוף האלופים בכדורגל (ספורט 5) בין הפועל באר שבע למכבי חיפה, רשם 4.5%.

 

'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 9.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 5%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 4.9%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8.3%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 10.2%. מנגד רשמה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 4.9% בלבד.

 

בגזרת החדשות: המהדורות עם נתונים חלשים במיוחד. 'חדשות 2' רשמה 16.1%, ו'חדשות 10' עם 7.5%.  

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ישראל9999 14/08/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    בהגזמה
  • 1.
    אריה 14/08/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    הרייטינג זה בולשיט ענק, 90 אחוז מהאנשים לא רואים בחי שום תוכנית של ערוץ 2, מלבד ספורט, ערוץ בלתי נסבל בגלל הפרסומות ולכן ה"9.3 אחוז של סברי מרנן", הוא בעצם 30 אחוז פלוס בצפייה נדחית...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.