שון האניטי FOX NEWS
צילום: יח"צ

שידור מיוחד של רדיו ת"א ומגיש פוקס ניוז - יגיע ל-13 מיליון מאזינים אמריקאים

שון האניטי יגיש מחר מאולפני הרדיו בת"א את תכניתו המשודרת ל-514 תחנות ברחבי ארה"ב, ויעסוק בבחירות בישראל, האיום האיראני ויחסי ארה"ב-ישראל
אלכסנדר כץ | (4)

רדיו תל אביב ישדר מחר (יום ד') בשעה 20:00 שעון ישראל, תכנית משותפת עם אחד השדרנים הבכירים בתחנת הרדיו של פוקס ניוז, שון האניטי (The Sean Hannity Show) המגיש את תכנית השנייה המואזנת ביותר ברדיו האמריקאי. במקביל מגיש האניטי, הידוע בעמדותיו הרפובליקאיות, גם תכנית טלוויזיה יומית בפוקס ניוז (Hannity).

 

התכנית של האניטוי משודרת בסינדיקציה ל-514 תחנות רדיו ברחבי המדינה, ועל פי הערכות מאזינים לה כ-13.5 מיליון איש. התכנית בהגשת האניטי תכלול שיחות מאזינים מישראל בלבד ותעסוק בבחירות הקרבות, יחסי ישראל- ארה"ב, המו"מ עם איראן והמתיחות ביחסי אובמה-נתניהו.

 

האניטי, המשדר ברשת פוקס ניוז מאז 1996, נחשב לאחד העיתונאים המשפיעים והפופולאריים בארה"ב, וידוע בתמיכתו העקבית בישראל. במהלך מבצע צוק איתן הוא ביקר בישראל ושידר את תכניתו המצליחה מאולפני רדיו תל אביב.

 

האניטי מסר כי "חשוב לי שמיליוני המאזינים לתכנית הרדיו שלי יוכלו לשמוע ולהבין את תושבי ישראל ללא תיווך. רגע לפני הבחירות בישראל, בחרתי להעמיד את התכנית המצליחה שלי כפלטפורמה ייחודית ומעצימה עבור תושבי ישראל והדילמות שלהם בבואם לבחור בקלפי".

 

לדברי רועי כ"ץ, סמנכ"ל התוכן של רדיו תל אביב, "שיתוף הפעולה המקצועי עם שון האניטי חושף את רדיו תל אביב ומאזיניו לקהל עצום ומשפיע בארה"ב. זו הזדמנות עבור מאזיני התחנה לעלות לשידור ולהשמיע את עמדתם הפוליטית המגוונת בשלל נושאים שעל סדר היום הישראלי".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שמרית 11/03/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    ממש קהל יעד של התחנה...איזה סמנכ"ל חכם, לתחנה אין שום ערך כלכלי בשת"פ הזה.
  • 3.
    דניאל 11/03/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    זו ירידה בשביל רדיו ת"א איזו הקרבה
  • 2.
    בושה 11/03/2015 07:57
    הגב לתגובה זו
    חנוך דאום במקום שרון גל. למי בדיוק הם משדרים בתל אביב?
  • 1.
    שני ענתבי 10/03/2015 17:39
    הגב לתגובה זו
    מיכל, ראודור, מרב וארז לא מאמינים מה נהיה מהתחנה הליברלית שלהם. חבורת חזירים ימנים לקחו שליטה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.