הליכוד נמצא במגעים לשכירת שירותי משרד הפרסום המגזרי מדיהנט - כך נודע לאייס. המשרד אמור היה לעבוד במסגרת מטה בחירות רוסי, ואולם כרגע יש סימן שאלה גדול בכל הנוגע למטה זה, והוא טרם הוקם.
לפני שבועיים פורסם באייס כי בישיבה שהתקיימה לפני כמה שבועות לפני כן בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, גורמי הסברה ואסטרטגיה וקמפיין הבחירות של הליכוד, הוחלט להפריד את עבודת ההסברה והפרסום משאר הקמפיין. על פי אותה החלטה, דובר על כך שהמטה הרוסי יפעל עם תקציב נפרד מזה של המטה הכללי, וזאת בהתאם למהלך שקידמו יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין ויו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין.
ואולם, לדברי גורמים בליכוד, עד כה המטה הרוסי לא הוקם, וייתכן כי המהלך הזה לא ייצא אל הפועל. גם בתוך מה שאמור היה להיות המטה, שוררת אי-ודאות. מאידך, גורמים אחרים בליכוד מבקשים לא להספיד עדיין את המטה: "זה עדיין על הפרק", אמר אחד מהם.
בכל מקרה, במידה והמגעים עם מדיהנט בראשותו של דמיטרי גנדלמן יבשילו לחוזה, אמור המשרד המתמחה בפרסום דיגיטלי, לעסוק גם באסטרטגיה, קריאטיביות ועבודה בניו-מדיה. בנוגע לרכש המדיה, לא ברור מי יבצע זאת.
דמיטרי גנדלמן אישר כי מתנהלים מגעים עם משרד מדיהנט, ואולם הבהיר כי לא נחתם עדיין חוזה: "המגעים מתקדמים, והשבוע ייחתכו דברים לכאן או לכאן".