אז מי יחליף את ינון מגל בוואלה? השם החם בבורסת השמות - אבי אלקלעי
האם אבי אלקלעי עשוי להתמנות לעורך הראשי של וואלה? גורמים בשוק התקשורת ואף בתוך וואלה, מעריכים כי אלקלעי עשוי להחליף בתפקיד את ינון מגל,
לאלקלעי ניסיון תקשורתי ארוך. ב-12 השנים האחרונות הוא משמש כעורך 'לונדון וקירשנבאום', ולפני כשנתיים אף שימש במשך תקופה קצרה כמנכ"ל הזמני של חברת החדשות של הערוץ, בתפר שבין עזיבת אורי רוזן למינויו של גולן יוכפז. בעבר הוא היה מפיק בתכניות שונות בזכייניות ערוץ 2, ובחברת yes. כעת הוא משמש מעין יועץ לתכנית 'לונדון וקירשנבאום'.
לאייס אמר אתמול (יום ב') אלקלעי כי "הדבר אינו עומד על הפרק כרגע", ואולם בתוך בניין וואלה ברחוב אבן גבירול, הרוחות גועשות ורועשות. על פי הערכות, המשנה לעורך אודי הירש, שבימים האחרונים הוא העורך בפועל של וואלה, לא יקבל את התפקיד.
את תגובתו של מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, לא ניתן היה לקבל למרות פניות חוזרות ונשנות.
- 6.מגל היה עורך מצוין. איש שנפלא לעבוד איתו. (ל"ת)אחד שמכיר ויודע. 31/12/2014 07:29הגב לתגובה זו
- 5.שירי 30/12/2014 19:12הגב לתגובה זואני בטוחה שמדובר במגיב אחד שכותב טוקבקים נגד הירש
- מוכשי 30/12/2014 23:03הגב לתגובה זווגם כולם יודעים מי
- 4.עומד בשער 30/12/2014 17:47הגב לתגובה זואודי הירש, אבי אשכנזי, יוסי אלי כל הכשלונות של מעריב במקום אחר. ספינה טובעת
- 3.בני 30/12/2014 17:44הגב לתגובה זוכמו שעשה בהצלחה גדולה בNRG מעריב
- 2.טל 30/12/2014 17:44הגב לתגובה זולמה לקחת מישהו כושל מבחוץ כשיש לך אוצר מבפנים? בושה שצריך לקחת עורך כושל מערוץ 10 שעומד להסגר. אל תעשה שטויות. אודי הירש הוא חלום של כל עובד בוואלה מזוטר ועד בכיר. כולם אוהבים אותו בלי אף יוצא מהכלל. כי הוא דואג לנו ולא חושב רק על ההצלחה הכספית של התכנים השיווקיים שאתה מפיל עליו. תנסה ותראה שזה כדאי
- 1.עדי 30/12/2014 17:43הגב לתגובה זולהעיף אותו מוואלה
- אוף רחלי סתמי (ל"ת)gri 30/12/2014 23:02הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
