בית וואלה
צילום: אלכסנדר כץ

אז מי יחליף את ינון מגל בוואלה? השם החם בבורסת השמות - אבי אלקלעי

אלקלעי הצטרף לפני כחודש לוואלה כמנהל תחום ה-TV, במקביל לעבודתו במערכת 'לונדון וקירשנבאום', כעת כיועץ. אלקלעי: "הדבר לא על הפרק כרגע"
אלכסנדר כץ | (8)

האם אבי אלקלעי עשוי להתמנות לעורך הראשי של וואלה? גורמים בשוק התקשורת ואף בתוך וואלה, מעריכים כי אלקלעי עשוי להחליף בתפקיד את ינון מגל, שפרש ביום ראשון השבוע לטובת התמודדות במסגרת הבית היהודי בבחירות 2015.

אלקלעי הצטרף לפני כחודש לוואלה כמנהל תחום הטלוויזיה, במסגרת התכניות באתר להגדיל את נפח שידורי הטלוויזיה, ועל כך הוא אמון. גורמים ידעו בזמנו לספר לאייס כי לא מן הנמנע כי המהלך הוא חלק מתכנית גדולה יותר להקים ערוץ חדשות ב-yes, חברה אחות של וואלה, שתיהן מבית בזק.

לאלקלעי ניסיון תקשורתי ארוך. ב-12 השנים האחרונות הוא משמש כעורך 'לונדון וקירשנבאום', ולפני כשנתיים אף שימש במשך תקופה קצרה כמנכ"ל הזמני של חברת החדשות של הערוץ, בתפר שבין עזיבת אורי רוזן למינויו של גולן יוכפז. בעבר הוא היה מפיק בתכניות שונות בזכייניות ערוץ 2, ובחברת yes. כעת הוא משמש מעין יועץ לתכנית 'לונדון וקירשנבאום'.

לאייס אמר אתמול (יום ב') אלקלעי כי "הדבר אינו עומד על הפרק כרגע", ואולם בתוך בניין וואלה ברחוב אבן גבירול, הרוחות גועשות ורועשות. על פי הערכות, המשנה לעורך אודי הירש, שבימים האחרונים הוא העורך בפועל של וואלה, לא יקבל את התפקיד.

את תגובתו של מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, לא ניתן היה לקבל למרות פניות חוזרות ונשנות.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מגל היה עורך מצוין. איש שנפלא לעבוד איתו. (ל"ת)
    אחד שמכיר ויודע. 31/12/2014 07:29
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    שירי 30/12/2014 19:12
    הגב לתגובה זו
    אני בטוחה שמדובר במגיב אחד שכותב טוקבקים נגד הירש
  • מוכשי 30/12/2014 23:03
    הגב לתגובה זו
    וגם כולם יודעים מי
  • 4.
    עומד בשער 30/12/2014 17:47
    הגב לתגובה זו
    אודי הירש, אבי אשכנזי, יוסי אלי כל הכשלונות של מעריב במקום אחר. ספינה טובעת
  • 3.
    בני 30/12/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    כמו שעשה בהצלחה גדולה בNRG מעריב
  • 2.
    טל 30/12/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    למה לקחת מישהו כושל מבחוץ כשיש לך אוצר מבפנים? בושה שצריך לקחת עורך כושל מערוץ 10 שעומד להסגר. אל תעשה שטויות. אודי הירש הוא חלום של כל עובד בוואלה מזוטר ועד בכיר. כולם אוהבים אותו בלי אף יוצא מהכלל. כי הוא דואג לנו ולא חושב רק על ההצלחה הכספית של התכנים השיווקיים שאתה מפיל עליו. תנסה ותראה שזה כדאי
  • 1.
    עדי 30/12/2014 17:43
    הגב לתגובה זו
    להעיף אותו מוואלה
  • אוף רחלי סתמי (ל"ת)
    gri 30/12/2014 23:02
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״