אז מי יחליף את ינון מגל בוואלה? השם החם בבורסת השמות - אבי אלקלעי
האם אבי אלקלעי עשוי להתמנות לעורך הראשי של וואלה? גורמים בשוק התקשורת ואף בתוך וואלה, מעריכים כי אלקלעי עשוי להחליף בתפקיד את ינון מגל,
לאלקלעי ניסיון תקשורתי ארוך. ב-12 השנים האחרונות הוא משמש כעורך 'לונדון וקירשנבאום', ולפני כשנתיים אף שימש במשך תקופה קצרה כמנכ"ל הזמני של חברת החדשות של הערוץ, בתפר שבין עזיבת אורי רוזן למינויו של גולן יוכפז. בעבר הוא היה מפיק בתכניות שונות בזכייניות ערוץ 2, ובחברת yes. כעת הוא משמש מעין יועץ לתכנית 'לונדון וקירשנבאום'.
לאייס אמר אתמול (יום ב') אלקלעי כי "הדבר אינו עומד על הפרק כרגע", ואולם בתוך בניין וואלה ברחוב אבן גבירול, הרוחות גועשות ורועשות. על פי הערכות, המשנה לעורך אודי הירש, שבימים האחרונים הוא העורך בפועל של וואלה, לא יקבל את התפקיד.
את תגובתו של מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, לא ניתן היה לקבל למרות פניות חוזרות ונשנות.
- 6.מגל היה עורך מצוין. איש שנפלא לעבוד איתו. (ל"ת)אחד שמכיר ויודע. 31/12/2014 07:29הגב לתגובה זו
- 5.שירי 30/12/2014 19:12הגב לתגובה זואני בטוחה שמדובר במגיב אחד שכותב טוקבקים נגד הירש
- מוכשי 30/12/2014 23:03הגב לתגובה זווגם כולם יודעים מי
- 4.עומד בשער 30/12/2014 17:47הגב לתגובה זואודי הירש, אבי אשכנזי, יוסי אלי כל הכשלונות של מעריב במקום אחר. ספינה טובעת
- 3.בני 30/12/2014 17:44הגב לתגובה זוכמו שעשה בהצלחה גדולה בNRG מעריב
- 2.טל 30/12/2014 17:44הגב לתגובה זולמה לקחת מישהו כושל מבחוץ כשיש לך אוצר מבפנים? בושה שצריך לקחת עורך כושל מערוץ 10 שעומד להסגר. אל תעשה שטויות. אודי הירש הוא חלום של כל עובד בוואלה מזוטר ועד בכיר. כולם אוהבים אותו בלי אף יוצא מהכלל. כי הוא דואג לנו ולא חושב רק על ההצלחה הכספית של התכנים השיווקיים שאתה מפיל עליו. תנסה ותראה שזה כדאי
- 1.עדי 30/12/2014 17:43הגב לתגובה זולהעיף אותו מוואלה
- אוף רחלי סתמי (ל"ת)gri 30/12/2014 23:02הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.