סבב המינויים של אילה חסון: קבלו את השינויים בחטיבת החדשות של ערוץ 1
אילה חסון ממשיכה בסבב המינויים הנרחב בחטיבת החדשות של ערוץ 1. איציק זוארץ, לשעבר כתב וואלה, מונה לכתב בדרום במקומו של ויקו אטואן, שמונה לאחרונה לתפקיד רכז הכתבים של חטיבת החדשות,
דודי נסים, הכתב לענייני משטרה בתל אביב, מונה לכתב הכלכלי לצידו של עודד שחר, הפרשן לענייני כלכלה. נסים יחליף את יאיר ויינרב, שמונה לאחרונה לכתב המדיני במקומה של חסון, שלא יכלה להמשיך בתפקיד
את מקומו של נסים תתפוס שלי טפיירו, כתבת המשפט של הערוץ באזור המרכז, ובעלת ניסיון בתחום, כששימשה בעבר ככתבת משטרה בערוץ 10.
אחרי 11 שנה בעריכת יומן, ענת שרן מונתה לעורכת הספיישלים של חטיבת החדשות. את מקומה תמלה נועה ברק, שמגישה מהדורות ומבזקים בערוץ.
- 2.ירדן 31/10/2014 17:03הגב לתגובה זואיציק יקירי בשעה טובה המון הצלחה סומכים עליך
- 1.מגלי אברהם 29/10/2014 07:15הגב לתגובה זומזל טוב והצלחה לכל המינויים החדשים. עוד סימן טוב להמשך קיומה ושרידותה של רשות השידור, אופס, סליחה, של תאגיד השידור החדש, ת"פ לשכת ראש הממשלה ושות'. עיקר שכחתי - כדאי למהר ולשלם את האגרה+קנס הפיגורים ההולך ותופח, ותשכחו מביטול האגרה באופן כללי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
