TWIX
צילום: צילום מסך מתוך סרטון הפרסומת
TOP5

הגרסה המשעשעת של TWIX למשפט "זה גאוני - איך לא חשבו על זה קודם?"

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם פרסומות בולטות שעלו לאוויר. עוד במדור: קוקה קולה בקמפיין פומפוזי חדש, והפעם עוזרת לאנשי המקום הגשום בעולם
אילאיל זקס |
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: kingsford, רשת DIY מספרד, טוויקס, קוקה קולה ו-Barbie. . *לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן סלפי אש בעידן בו לכל מוצר מתפתחת גרסא דיגיטלית ומשוכללת יותר, חברת kingsford מזכירה לנו כמה הדברים הכי פשוטים - הם לפעמים גם הכי טובים. לגרש את הכיעור כמעט בכל עיר גדולה בעולם ישנן שכונות של עוני, שכונות אפורות, מוזנחות ובעיקר - עצובות. רשת ספרדית של עשה זאת בעצמך החליטה ל"גרש את הכיעור". בעזרת אנשים טובים ומעט ציוד הם הצליחו, בן לילה, להכניס קצת שמחה ויופי לשכונות. המהלך הצליח להפוך את הרשת הפונקציונלית והקרה לכזו שמעניקה חזרה לקהילה ומייצרת קשר רגשי עם הצרכנים.

HORNBACH 'Act Against Ugliness' from CZAR.BE on Vimeo.

איך לא חשבו על זה קודם? כמה פעמים אמרת על מוצר חדש "איך לא חשבו עליו קודם?" טוויקס יוצאת במוצר חדש עם פרסומת פשוטה ומשעשעת, אשר מסבירה לצרכן, שמאחורי כל מוצר יש סיפור והסבר מספיק טוב לשאלה - "למה לא חשבו עליו קודם"... גשם של קוקה קולה הקמפיינים האחרונים של תאגיד קוקה קולה עסקו הרבה בתרומה חזרה לקהילה. אך הקמפיין הנוכחי מעניין במיוחד בעיני מכיוון שיש לו קשר אמיתי למוצר של קוקה קולה - שתייה. הוא לא מתיימר לחבר בין אומות אויבות או להביא שמחה לעולם, הוא פשוט משתמש בבקבוקי קוקה קולה על מנת לאסוף מי גשם ולהביא מים ראויים לשתייה לכפרים נידחים בקולומביה. Barbie is back! מעולם לא סבלה בחורה בלונדינית ורזה מדחייה ודה- לגיטימציה כפי שסובלת בובת הבארבי היום. על מנת להחזיר את הלגיטימציה לבובה, החליט המותג לפנות לחסם הקנייה העיקרי - האימהות. המהלך השתמש בצילום וידיאו פשוט של ילדות שמשחקות עם בארבי על מנת למוסס את ההתנגדות הרציונלית של האימהות ולהעיר בהן את רגש הנוסטלגיה והאהבה לבארבי. המדור בעריכת אילאיל זקס, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.