אסף הרץ מאשה טרויאנסקי רוקדים עם כוכבים 7
צילום: צילום: טל גבעוני

בזכות סמנתה? 20.9% לגמר רוקדים עם כוכבים - שניצח בקושי את הישרדות VIP

עונה חלשה של 'רוקדים' בסיומה זכו אסף הרץ ומאשה טרויאנסקי, הניבה כמעט 21%. השקה חזקה ל'אלנבי' – 16.7%. ובשישי: רק 11.6% ל'משאבת הכסף'
אלכסנדר כץ | (4)

אחרי שלל מכות שזכיינית ערוץ 2 רשת ספגה לאחרונה, אמש (יום שבת) היא יכלה לחייך, יחסית, אחרי שגמר 'רוקדים עם כוכבים' ניצח את 'הישרדות VIP', למרות שהרייטינג לא זינק לגבהים.

על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, עולה כי גמר 'רוקדים עם כוכבים' (רשת, ערוץ 2), בו ניצחו אסף הרץ ומאשה טרויאנסקי והשתתפה כוכבת שנות ה-80 סמנתה פוקס, קיבל 20.9%, מול 'הישרדות VIP' (ערוץ 10) עם 20.3%. כזכור, 'רוקדים עם' נדחתה מיום חמישי בעקבות הפיגוע בבורגס.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

השקת הסדרה החדשה 'אלנבי' (ערוץ 10) של גדי טאוב, זכתה ל-16.7%, הנתון הגבוה ביותר להשקת דרמה בערוץ 10. מנגד, 'עניין של זמן' (רשת, ערוץ 2) רשמה 14.9%. '10' (ערוץ 10) קיבלה 7.4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם 20.4%, 'המגזין' (ערוץ 10) עם דאבל-פיגרס - 10.9%, ו'חדשות השבת' (ערוץ 1) קיבלה 2.6%. 'רואים עולם' (ערוץ 1) ב-21:00, עם 4.3%.

שישי

השעשועון 'משאבת הכסף' (רשת, ערוץ 2) ממשיך לגלות חולשה בערב שישי, עם 11.6% בלבד. שידור חוזר של 'כאן גרים בכיף' (ערוץ 10) רשם 5.2%, ותכנית הראיונות 'שישי עם טל ברמן' (ערוץ 1) קיבלה 3.5%. שידור חוזר של 'אחד העם 101' (רשת, ערוץ 2) עם 7.4%, ו'מחוץ לחוק' (ערוץ 10) שקיבלה 6.4%.

לפני החדשות: 'אהרוני' (ערוץ 10) עם 5.8%, 'שישי עד הגג' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 5.6%.

בגזרת החדשות: בעוד 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 16.2% סבירים, הרי ש'יומן' (ערוץ 1) קיבלה 6.6% עם פיק של 10.2% בכתבה על מתחם התחנה המרכזית הישנה שעשתה אילה חסון. מבזק חדשות שישי של ערוץ 10 עם 4%, ולקט של 'לונדון וקירשנבאום' (ערוץ 10) רשם 3.3%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רם 22/07/2012 14:44
    הגב לתגובה זו
    מוזר שאין תרגום לסדרה המושקעת הזאת -הלא ידוע שאין לסדרות הישראליות סאונד טוב - וכך הסידרה איבדה הרבה רייטינג
  • 3.
    יוני 22/07/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    זה פרקים חדשים! אתם חוזרים על אותה טעות כל שבוע
  • 2.
    תיקו 22/07/2012 09:50
    הגב לתגובה זו
    זה תיקו תיקו
  • 1.
    אסתר 22/07/2012 09:47
    הגב לתגובה זו
    למה אתם תמיד אומרים על סמנתה פוקס?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.