אסף הרץ מאשה טרויאנסקי רוקדים עם כוכבים 7
צילום: צילום: טל גבעוני

בזכות סמנתה? 20.9% לגמר רוקדים עם כוכבים - שניצח בקושי את הישרדות VIP

עונה חלשה של 'רוקדים' בסיומה זכו אסף הרץ ומאשה טרויאנסקי, הניבה כמעט 21%. השקה חזקה ל'אלנבי' – 16.7%. ובשישי: רק 11.6% ל'משאבת הכסף'
אלכסנדר כץ | (4)

אחרי שלל מכות שזכיינית ערוץ 2 רשת ספגה לאחרונה, אמש (יום שבת) היא יכלה לחייך, יחסית, אחרי שגמר 'רוקדים עם כוכבים' ניצח את 'הישרדות VIP', למרות שהרייטינג לא זינק לגבהים.

על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, עולה כי גמר 'רוקדים עם כוכבים' (רשת, ערוץ 2), בו ניצחו אסף הרץ ומאשה טרויאנסקי והשתתפה כוכבת שנות ה-80 סמנתה פוקס, קיבל 20.9%, מול 'הישרדות VIP' (ערוץ 10) עם 20.3%. כזכור, 'רוקדים עם' נדחתה מיום חמישי בעקבות הפיגוע בבורגס.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

השקת הסדרה החדשה 'אלנבי' (ערוץ 10) של גדי טאוב, זכתה ל-16.7%, הנתון הגבוה ביותר להשקת דרמה בערוץ 10. מנגד, 'עניין של זמן' (רשת, ערוץ 2) רשמה 14.9%. '10' (ערוץ 10) קיבלה 7.4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם 20.4%, 'המגזין' (ערוץ 10) עם דאבל-פיגרס - 10.9%, ו'חדשות השבת' (ערוץ 1) קיבלה 2.6%. 'רואים עולם' (ערוץ 1) ב-21:00, עם 4.3%.

שישי

השעשועון 'משאבת הכסף' (רשת, ערוץ 2) ממשיך לגלות חולשה בערב שישי, עם 11.6% בלבד. שידור חוזר של 'כאן גרים בכיף' (ערוץ 10) רשם 5.2%, ותכנית הראיונות 'שישי עם טל ברמן' (ערוץ 1) קיבלה 3.5%. שידור חוזר של 'אחד העם 101' (רשת, ערוץ 2) עם 7.4%, ו'מחוץ לחוק' (ערוץ 10) שקיבלה 6.4%.

לפני החדשות: 'אהרוני' (ערוץ 10) עם 5.8%, 'שישי עד הגג' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 5.6%.

בגזרת החדשות: בעוד 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 16.2% סבירים, הרי ש'יומן' (ערוץ 1) קיבלה 6.6% עם פיק של 10.2% בכתבה על מתחם התחנה המרכזית הישנה שעשתה אילה חסון. מבזק חדשות שישי של ערוץ 10 עם 4%, ולקט של 'לונדון וקירשנבאום' (ערוץ 10) רשם 3.3%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רם 22/07/2012 14:44
    הגב לתגובה זו
    מוזר שאין תרגום לסדרה המושקעת הזאת -הלא ידוע שאין לסדרות הישראליות סאונד טוב - וכך הסידרה איבדה הרבה רייטינג
  • 3.
    יוני 22/07/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    זה פרקים חדשים! אתם חוזרים על אותה טעות כל שבוע
  • 2.
    תיקו 22/07/2012 09:50
    הגב לתגובה זו
    זה תיקו תיקו
  • 1.
    אסתר 22/07/2012 09:47
    הגב לתגובה זו
    למה אתם תמיד אומרים על סמנתה פוקס?
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״