TOP5 DIGITAL

נוסחה מנצחת? מלחמת הכוכבים בגזרת הבחורות; ולמה בהולנד משתינים ברחוב

TOP5 דיגיטלי מציג: סקס ומסע בין כוכבים, הנוסחה המנצחת לליבו של כל גבר. עוד במדור השבוע: איך משכנעים את ההולנדים להשתין בדרך תרבותית
דורון לוינשטיין |

אז אחרי שבסוף שבוע חגגנו עוד חג והוספנו קיסם למדורה, הגיע הזמן להתחיל שבוע חדש בלי חגים. סקס שמוכר, בעיית שלפוחית ובאנר אחד שמעייף לך את האצבע. ראובני פרידן TOP Digital - מתחילים!

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

סקס בין כוכבים לא פעם מתעוררת השאלה, מה עושה סרט לסרט ויראלי? במקרה של מותג כמו AXE, התשובה ברוב המקרים היא: סקס (וכמעט תמיד מדובר בתשובה נכונה). AXE החליטו לשלב שני תחומי עניין בקרב צעירים: סקס ומסע בין כוכבים. הסרט הראשון שיצא לפני חודש וקצת השיג כ- 1.5 מיליון צפיות. הסרט השני השיג בשבוע כבר 800 אלף צפיות.

מתח מיני פעילות סלולארית מדליקה של חברת LYNX (ספריי גוף לגבר ולאשה). אפליקציה פשוטה שתבדוק את רמת ההתאמה/המתח המיני בין בחור ובחורה. מורידים את האפליקציה, מחזיקים את הטלפונים אחד ליד השני ורואים כמה מתח יש בניכם. בהחלט פעילות לא רעה למי שרוצה להתחבר במקביל לשני המינים.

לחצו כאן - לכניסה לאתר

ועוד פעילות מדליקה מאותו מותג. ושוב על טהרת הסקס. קיר דיגיטלי שמתגלה רק באמצעות משקפים מיוחדים. דרך מעניינת לפרסם, אולם החיבור למותג (למעט הסקס בפרסום) קצת רופף. אבל הייי, סקס כבר אמרתי?

ה- CTR קם לתחייה מי שלא חי קמפיינים בדיגיטל, אולי לא יבין את הכותרת. אבל בשביל זה יש גוגל. מסטיק שרוצה לומר שהטעם שלו נמשך ונמשך ונמשך (בלי להאניש את המסטיק) מקים את הבאנר הארוך ביותר בעולם. כל מה שצריך הגולש הוא להמשיך ללחוץ עליו בכדי לזכות בתחרות. חשיבה מעניינת, שנעשתה בעבר עם מקדונלדס (ההמבורגר ששודרג בכל לחיצה).

לחצו כאן - לסרט המהלך

משהו מסריח פה לא אחת עברתם ליד נחל הירקון וחשבתם שאולי כדאי להטיל את מימכם באותו נחל מסכן ומזוהם. לא עוד באמסטרדם! במקום זאת בואו לשחק במשחק דיגיטלי בזמן שאתם משתינים. כנראה הסמים עלו שם לראש לכמה אנשים.

המדור בעריכת דורון לוינשטיין - מנהל תחום דיגיטל בראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה