TOP5

סמסונג גלקסי, פיל ובלונדינית: ככה משיגים מיליון וחצי צפיות בכמה ימים

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן מביא לכם את הדברים הכי חמים בעולם. זה היה השבוע של מהלכי הפיצה, וגם: הסרטון שכל התעשייה מכירה

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן מציג לכם את 5 מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם, בגזרת הדיגיטל. השבוע במדור: 2 מהלכי 'פיצה' של דומינו'ס ו-Red Tomato, קדבורי, קראפט, סמסונג גלקסי והסרטון שכל התעשייה מכירה.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

וכולנו פיצה אחת הנה פעילות שצבי הנינג'ה ודאי יאהבו. פיצה קהילתית. דומינוס פיצה עם מהלך מעורבות צרכנים יפה מאוד. במהלך חודש שלם החברים שלהם בפייסבוק בחרו את הפיצה החברתית הראשונה, החל מהבצק ועד התוספות ולבסוף גם את שמה. ושוב, דומינוס פיצה, שלא מזמן הביאו את אתר: think oven בו גולשים יכולים לתת רעיונות לשיפור המותג והמוצר, מערבים את הקהילה, ומלמדים את כולם שיעור חשוב שכולם כבר יודעים - חיבור למותג מביא הכנסות

כזה אני רוצה על המקרר שלי (לצד המגנטים של האינסלטור) בואו נשאר בעולם הפיצה, כי אם עד עכשיו לא קיבלתם תאבון אז אחרי הפעילות הזו בטוח תקבלו (שורה זו הינה תוכן שיווקי של "פיצה מנחם". התקשרו עכשיו!).

Red Tomato יצאו במהלך מעולה לחברי VIP - מגנט למקרר שבאמצעות Bluetooth מתקשר עם הפיצרייה ומזמין לך פיצה הביתה. אני לא אוסיף מילים ופשוט תראו את הסרטון, איך שוב העולם הדיגיטלי של היום מחובר לעולם האמיתי

התינוק של במבה יושב ובוכה בבית בבריטניה החליטה חברת "קדברי" לעלות עם פעילות תמיכה במשלחת של בריטניה לאולימפיאדה. אפליקציה שבה אתה יוצר תהלוכה של כל החברים שלך ביחד עם ספורטאי המשלחת. אפליקציה פשוטה, חמודה, ובעיקר עובדת על הפן הפטריוטי בבריטניה, וככה מותג הופך מעוד סתם מותג על המדף, למותג בעל זהות לאומית שעושה משהו בלב (וגם בבטן).

אתר לא כשר כשחברה כמו קראפט רוצה לעדכן את כולם המוצר החדש שלהם: בייקון וגבינה, מה היא עושה? באנר מתפרץ שמשתלט על האתר כולו ומציג את האתר, לכאורה, כשכולו בנוי מבייקון - אמיתי!

זה י-פיל אתכם מהכסא סרט ויראלי מדליק שעלה השבוע והשיג תוך כמה ימים למעלה ממיליון וחצי צפיות. פיל שמשחק בסמסונג גלאקסי. דמבו, פטר הפיל מאחורייך (כאילו שלא שמת לב, בכל זאת - פיל!)

הרבה יותר פשוט להוציא שפן מהכובע ולסיום, כל מי שבתעשייה כבר מכיר את הסרטון הבא (וזאת לפי בדיקת ה- wall של בפייסבוק), אבל, מי שלא, הגיע הזמן שיכיר. אז ככה עושים פרזנטציה - סרט ויראלי מעולה שכולו עם מכשירי iPAD. יש אנשים שמספרים שאת החזרות למופע הם התחילו עם iPAD1, ועד שהם היו מוכנים כבר יצא ה- iPAD2 (אותם האנשים שמספרים שמועה זו אובחנו כשקרנים פתלוגים).

המדור בעריכת דורון לוינשטיין, מנהל לקוחות ופרויקטים, ראובני פרידן דיגיטל

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    גל 01/04/2012 16:57
    הגב לתגובה זו
    ללא ספק TOP5, כתוב קצר תכליתי ומעניין.
  • 3.
    איכס! בייקון איכס!!~!!!@#$@@@!!# (ל"ת)
    01/04/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    01/04/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
    הדברים שפיל יכול לעשות עם בלונדינית :)
  • 1.
    שקרנים האייס האלה (ל"ת)
    איפה הבלונדינית איפה 01/04/2012 15:37
    הגב לתגובה זו