סמסונג גלקסי, פיל ובלונדינית: ככה משיגים מיליון וחצי צפיות בכמה ימים
TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן מציג לכם את 5 מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם, בגזרת הדיגיטל. השבוע במדור: 2 מהלכי 'פיצה' של דומינו'ס ו-Red Tomato, קדבורי, קראפט, סמסונג גלקסי והסרטון שכל התעשייה מכירה.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
וכולנו פיצה אחת
הנה פעילות שצבי הנינג'ה ודאי יאהבו. פיצה קהילתית. דומינוס פיצה עם מהלך מעורבות צרכנים יפה מאוד. במהלך חודש שלם החברים שלהם בפייסבוק בחרו את הפיצה החברתית הראשונה, החל מהבצק ועד התוספות ולבסוף גם את שמה. ושוב, דומינוס פיצה, שלא מזמן הביאו את אתר: think oven בו גולשים יכולים לתת רעיונות לשיפור המותג והמוצר, מערבים את הקהילה, ומלמדים את כולם שיעור חשוב שכולם כבר יודעים - חיבור למותג מביא הכנסות
כזה אני רוצה על המקרר שלי (לצד המגנטים של האינסלטור)
בואו נשאר בעולם הפיצה, כי אם עד עכשיו לא קיבלתם תאבון אז אחרי הפעילות הזו בטוח תקבלו (שורה זו הינה תוכן שיווקי של "פיצה מנחם". התקשרו עכשיו!).
Red Tomato יצאו במהלך מעולה לחברי VIP - מגנט למקרר שבאמצעות Bluetooth מתקשר עם הפיצרייה ומזמין לך פיצה הביתה. אני לא אוסיף מילים ופשוט תראו את הסרטון, איך שוב העולם הדיגיטלי של היום מחובר לעולם האמיתי
התינוק של במבה יושב ובוכה בבית
בבריטניה החליטה חברת "קדברי" לעלות עם פעילות תמיכה במשלחת של בריטניה לאולימפיאדה. אפליקציה שבה אתה יוצר תהלוכה של כל החברים שלך ביחד עם ספורטאי המשלחת. אפליקציה פשוטה, חמודה, ובעיקר עובדת על הפן הפטריוטי בבריטניה, וככה מותג הופך מעוד סתם מותג על המדף, למותג בעל זהות לאומית שעושה משהו בלב (וגם בבטן).
אתר לא כשר
כשחברה כמו קראפט רוצה לעדכן את כולם המוצר החדש שלהם: בייקון וגבינה, מה היא עושה? באנר מתפרץ שמשתלט על האתר כולו ומציג את האתר, לכאורה, כשכולו בנוי מבייקון - אמיתי!
זה י-פיל אתכם מהכסא
סרט ויראלי מדליק שעלה השבוע והשיג תוך כמה ימים למעלה ממיליון וחצי צפיות. פיל שמשחק בסמסונג גלאקסי. דמבו, פטר הפיל מאחורייך (כאילו שלא שמת לב, בכל זאת - פיל!)
הרבה יותר פשוט להוציא שפן מהכובע
ולסיום, כל מי שבתעשייה כבר מכיר את הסרטון הבא (וזאת לפי בדיקת ה- wall של בפייסבוק), אבל, מי שלא, הגיע הזמן שיכיר. אז ככה עושים פרזנטציה - סרט ויראלי מעולה שכולו עם מכשירי iPAD. יש אנשים שמספרים שאת החזרות למופע הם התחילו עם iPAD1, ועד שהם היו מוכנים כבר יצא ה- iPAD2 (אותם האנשים שמספרים שמועה זו אובחנו כשקרנים פתלוגים).
המדור בעריכת דורון לוינשטיין, מנהל לקוחות ופרויקטים, ראובני פרידן דיגיטל
- 4.גל 01/04/2012 16:57הגב לתגובה זוללא ספק TOP5, כתוב קצר תכליתי ומעניין.
- 3.איכס! בייקון איכס!!~!!!@#$@@@!!# (ל"ת)01/04/2012 15:43הגב לתגובה זו
- 2.01/04/2012 15:42הגב לתגובה זוהדברים שפיל יכול לעשות עם בלונדינית :)
- 1.שקרנים האייס האלה (ל"ת)איפה הבלונדינית איפה 01/04/2012 15:37הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
